با استفاده از طرح تخفیف روی تخفیف می‌توانید در جشنواره‌ی «نوروز در خانه» کافه‌تدریس در همه‌ی کلاس‌های آنلاین و درس‌ها با ۵۰ درصد تخفیف ثبت‌نام و پس از ثبت‌نام تخفیف بیشتر دریافت کنید. جزئیات تخفیف‌های جشنواره‌ی «نوروز در خانه» و قرعه‌کشی و جوایز آن در ادامه آمده است.

تخفیف روی تخفیف

ایام نوروز و البته درخانه‌ماندن اجباری و عقب‌افتادن تاریخ برگزاری آزمون به‌علت شیوع ویروس کرونا فرصتی مناسب به وجود آورده است که درس‌های نخوانده را جبران کنیم؛ همچنین فرصت بسیار مناسبی برای جمع‌بندی و مرور و آزمون است. جشنواره‌ی «نوروز در خانه» کافه‌تدریس بهترین فرصت است که از این تعویق‌های ایجادشده و درخانه‌ماندن اجباری بیشترین استفاده را ببریم.

در جشنواره‌ی «نوروز در خانه» کافه‌تدریس می‌توانید از طرح تخفیف روی تخفیف استفاده کنید؛ به‌این ترتیب که برای ثبت‌نام در هر درس می‌توانید تا ۵۰ درصد تخفیف دریافت کنید. پس از ثبت‌نام هم کد تخفیف ۲۵۰۰۰ تومانی برای ثبت‌نام در درس‌های دیگری که نیاز دارید دریافت خواهید کرد.

  • نکته‌ی مهم: کد تخفیف ۲۵۰۰۰ تومانی روی تخفیف‌های سایت اعمال می‌شود.

سه درس رایگان، جایزه‌ی جشنواره‌ی «نوروز در خانه»

علاوه بر استفاده از تخفیف‌های جشنواره، یعنی تا ۵۰ درصد تخفیف بعلاوه‌ی ۲۵۰۰۰ تومان تخفیف بیشتر روی تخفیف‌های سایت، شما این شانس را دارید که در قرعه‌کشی جشنواره‌ی نوروز در خانه برنده سه درس رایگان شوید.

گفتنی است شما با ثبت‌نام در درس‌های بیشتر، علاوه بر استفاده از تخفیف‌ها، شانس خود را برای برنده‌شدن جایزه بالاتر می‌برید.

  • نکته‌ی مهم: ارزش هر یک از درس‌های رایگان ۲۰۰.۰۰۰ تومان است.

ثبت‌نام در آزمون

بسیاری از داوطلبان که طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی برای آزمون کنکور آماده شده‌اند، حالا در مرحله‌ی مرور و جمع‌بندی هستند. همچنین کسانی‌که از به‌هر دلیل از برنامه عقب بودند این فرصت را پیدا کرده‌اند که جاماندگی‌ها را جبران کنند. این روزها بهترین فرصت است که برای مرور و جمع‌بندی و البته شبیه‌سازی کنکور در آزمون‌های آزمایشی شرکت کنید.

در جشنواره‌ی «نوروز در خانه» شما این فرصت را دارید که با تخفیف بیشتر در آزمون‌ها ثبت‌نام کنید.

  • نکته‌ی مهم: آزمون‌ها به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

«نوروز در خانه»: ۲۷ اسفند تا ۵ فروردین

برای شرکت در جشنواره‌ی نوروزی کافه‌تدریس و استفاده از تخفیف‌ها و همین‌طور شرکت در قرعه‌کشی کافه‌تدریس فقط تا پایان روز ۵ فروردین فرصت دارید.

برای دیدن تخفیف‌ها همین حالا روی این لینک کلیک کنید:

تخفیف روی تخفیف در «نوروز در خانه»