کلاس آنلاین آمادگی آزمون تیزهوشان کافه‌تدریس در دو پایه‌ی ششم و نهم برگزار می‌شود. این کلاس‌ها به شما کمک می‌کند برای آزمون ورودی بهترین مدارس ایران، مدرسه‌های سمپاد، تیزهوشان،‌ نمونه و برتر، آماده شوید. در ادامه شرایط و نحوه‌برگزاری کلاس های آنلاین آمادگی تیزهوشان ششم و کلاس های آنلاین آمادگی تیزهوشان نهم را توضیح داده‌ایم.

آزمون تیزهوشان

آزمون تیزهوشان آزمونی است که هر سال سازمان ملی پروش استعداد درخشان برگزار می‌کند. این آزمون برای دانش‌آموزان پایه‌های ششم و نهم برگزار می‌شود. دانش‌آموزان که این آزمون را به‌صورت موفق طی می‌کنند می‌توانند در مدارس سمپاد یا همان مدارس تیزهوشان تحصیل کنند. همین‌طور مدارس نمونه و برتر نیز به‌صورت جداگانه آزمون‌ برگزار می‌کنند که این آزمون‌ها نیز از نظر ساختاری به آزمون‌های مدارس سمپاد شباهت دارد.

مباحث آزمون تیزهوشان

آزمون تیزهوشان به‌طور کلی برای هر دو پایه‌ی ششم و نهم دو هدف کلی را در نظر دارد: سنجش آموخته‌های دانش‌آموزان از سال‌های قبل و همین‌طور استعداد تحلیلی و تحصیلی دانش‌آموزان. بر مبنای این دو بخش مجزا سؤال‌های آزمون تیزهوشان طراحی می‌شود.

مباحث آزمون تیزهوشان برای پایه‌ی ششم سه مبحث کلی ریاضی و هندسه و استعداد تحلیلی است. همین‌طور آزمون تیزهوشان پایه‌ی نهم مباحث ریاضیات و هندسه و استعداد تحصیلی را دربرمی‌گیرد.

شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان

تمامی دانش‌آموزانی که در پایه‌ی ششم و نهم تحصیل می‌کنند و از نظر معدلی کف معدل موردنیاز برای آزمون را دارند می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

معدل لازم برای شرکت در آزمون تیزهوشان و دیگر شرایط آن را هر سال سازمان پرورش استعدادهای درخشان اعلام می‌کند. معمولاً دانش‌آموزان دارای معدل ۱۸ به‌بالا می‌توانند در آزمون تیزهوشان شرکت کنند.

برای آشنایی کامل با آزمون تیزهوشان و شرایط آن می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید:

آزمون ورودی مدارس سمپاد و تیزهوشان را بشناسید

کلاس آنلاین آمادگی آزمون تیزهوشان کافه‌تدریس

کافه‌تدریس با استفاده از بهترین استادان برای هر دو پایه ششم و نهم کلاس آنلاین آمادگی آزمون تیزهوشان برگزار می‌کند. این کلاس‌ها به‌صورت کاملاً آنلاین و با نظارت علمی دکتر مجید ریاضی‌ماهر برگزار می‌شود. مهم‌ترین ویژگی‌های آن از این قرار است:

  • تدریس بهترین استادان
  • مشاوره‌ی آموزشی تا روز آزمون
  • برنامه‌ریزی کامل و جامع
  • پشتیبانی تحصیلی و فنی
  • اینترنت نیم‌بها برای شرکت‌کنندگان

کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان ششم

کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان ششم مخصوص دانش‌آموزان پایه‌ی ششمی‌ است که تصمیم دارند پایه‌ی هفتم را در مدارس سمپاد و تیزهوشان تحصیل کنند. این کلاس‌ها به‌صورت کاملاً آنلاین و در قالب ۴۲ جلسه ۹۰ دقیقه‌ای، مجموعاً ۶۳ ساعت آموزشی، برگزار می‌شود.

کلاس‌های آنلاین آمادگی آزمون تیزهوشان ششم تحت نظارت علمی دکتر مجید ریاضی‌ماهر و با تدریس سپیده فتح‌الله‌خواه و شیوا گرامی برگزار می‌شود. مباحث کلی کلاس آنلاین آمادگی آزمون تیزهوشان پایه‌ی ششم از این قرار است:

  • هوش و استعداد تحلیلی: انواع سؤال‌ها و مباحث مختلف هوش و همچنین روش‌های تست‌زنی سریع در ۱۵ سساعت تدریس می‌شود.
  • ریاضیات پایه: مباحث کسر و تناسب و درصد در پایه پنجم و ششم، عددنویسی و الگو در پایه پنجم و ششم، اعداد اعشاری و تقریب در پایه ششم و آمار و احتمال پایه ششم در قالب ۱۷ ساعت آموزشی تدریس می‌شود.
  • هندسه: مباحث تقارن و مختصات و چندضلعی‌ها و همین‌طور اندازه‌گیری پایه‌های پنجم و ششم مباحث اصلی این بخش است که در قالب ۱۰ جلسه‌ی آموزشی تدریس می‌شود.

برای آشنایی بیشتر و ثبت‌نام در کلاس آمادگی آزمون تیزهوشان ششم روی این لینک کلیک کنید:

کلاس آنلاین آمادگی آزمون تیزهوشان و مدارس برتر (ششم به هفتم)

کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان نهم

کلاس های آنلاین آمادگی آزمون تیزهوشان نهم کافه‌تدریس در ۵۶ جلسه‌ی ۹۰ دقیقه‌ای، مجموعاً در ۸۴ ساعت، برگزار می‌شود. این کلاس‌ها نیز تحت نظارت علمی استاد مجید ریاضی‌ماهر برگزار می‌شود و دیگر استادان آن مهندس هادی ضمیر و آرین کرمی هستند.

مباحث کلاس‌های آزمون تیزهوشان نهم کافه‌‌تدریس از این قرار است:

مباحث ریاضیات پیوسته: راهبرد حل مسئله، جبر و معادله، عبارت‌های گویا، عددهای صحیح و گویا، اعداد حقیقی، توان و جذر، توان و ریشه، بردار و مختصات، خط و معادله خط در ۲۸ جلسه‌ی ۹۰ دقیقه‌ای تدریس می‌شود.

مباحث هندسه: چندضلعی‌ها، مثلث، دایره، هندسه و استدلال، استدلال و اثبات در هندسه، حجم و مساحت در ۱۴ جلسه برگزار می‌شود.

مباحث ریاضیات گسسته و هوش و استعداد تحلیلی: شمارنده‌ها، اعداد اول، حساب اعداد طبیعی، آمار و احتمال، مجموعه‌ها، هوش و استعداد تحلیلی در ۱۴ جلسه‌ی آموزشی برگزار می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با کلاس های آزمون تیزهوشان نهم کافه‌تدریس و ثبت‌نام در آن روی این لینک کلیک کنید:

کلاس آنلاین آمادگی آزمون تیزهوشان و مدارس برتر (نهم به دهم)

برای شرکت در آزمون تیزهوشان رایگان مشاوره کنید!

کافه‌تدریس با استفاده از بهترین استادان این امکان را به شما می‌دهد که برای رسیدن به بهترین مسیر آموزشی و تحصیلی تصمیم‌گیری کنید. برای این منظور کافه‌تدریس به‌صورت مرتب وبینارهای آموزشی رایگان برگزار می‌کند. یکی دیگر از امکان‌های کافه‌تدریس امکان مشاوره رایگان برای آنلاین آمادگی تیزهوشان است. برای دریافت مشاوره رایگان کافی است روی این لینک کلیک کنید:

کلاس‌های آنلاین آزمون ورودی مدارس سمپاد و تیزهوشان