بهترین اپلیکیشن‌های Pomodoro به شما کمک می‌کنند بیشترین بهره را از تک‌تک لحظات‌تان ببرید. یکی از مهم‌ترین کاربردهای اپلیکیشن‌های Pomodoro تنظیم و مدیریت زمان برای مطالعه است. پیش از این به‌صورت مفصل تاریخچه این ابزار، نحوه کار آن و استفاده بهینه‌ی آن برای مطالعه را توضیح داده‌ایم. این مطلب به‌صورت مفصل بهترین اپلیکیشن‌های Pomodoro در سال ۲۰۲۰ را معرفی می‌کند.

بهترین اپلیکیشن‌های Pomodoro

اپلیکیشن‌های pomodoro یکی از ابزارهای مرسوم برای مدیریت زمان و انجام‌دادن کارهاست. نقش کلیدی این ابزار کمک به افزایش تمرکز است، مخصوصاً که این روزها با وجود تلفن‌های هوشمند همه‌ی ما در معرض حواس‌پرتی مکرر هستیم. این نرم‌افزارها به ما کمک می‌کنند که به‌قول معروف زمان از دست‌مان در نرود.

برای آشنایی با نحوه عملکرد و کار با اپلکیشن‌های pomodoro این مطلب را حتماً مطالعه کنید:

تکنیک پومودورو چیست و در مسیر کنکور چه کمکی به شما می‌کند؟

پیش از این در مطلب بالا اپلکیشن Minimalist را معرفی کرده بودیم. در ادامه ۶ اپلیکیشن برتر pomoodoro در سال ۲۰۲۰ را معرفی کرده‌ایم. بیشتر این اپلیکیشن‌ها هم برای سیستم‌عامل اندروید و هم برای سیستم‌عامل آی‌او‌اس توصیه شده است؛ همین‌طور گزینه‌هایی برای ویندوز و وب معرفی کرده‌ایم.

بهترین اپلیکیشن‌های Pomodoro
PomoDoneApp

PomoDoneApp

PomoDoneApp یکی از بهترین گزینه‌ها برای تنظیم زمان و مدیریت کارهاست. یکی از مزیت‌های جذاب این اپلیکیشن برای کاربران هماهنگ‌شدن با دیگر اپلیکیشن‌های مدیریت کارهاست. این اپلکیشن به‌راحتی با Trello ،Wunderlist ،Evernote ،Asana ،Todois و غیره هماهنگ می‌شود. این اپلیکیشن به‌راحتی با گوگل‌کلندر و Slack هم هماهنگ می‌شود.

از دیگر مزیت‌های این اپلکیشن امکان Break و توقف و تنفس در میان کارهاست؛ نکته‌ی مهم اینجاست که می‌توانید این تنفس‌ها را هم بهتر مدیریت کنید. همین امکان و قابلیت‌های دیگر به این اپلیکیشن امکان شخصی‌سازی بسیار بالایی می‌دهد.

این اپلیکیشن نسخه‌ی ویندوز، مک، اندروید، آی‌اواس، لینوکس و وب دارد که می‌توانید آن را از اینجا دریافت کنید:

دریافت اپلکیشن pomodoneapp

بهترین اپلیکیشن‌های Pomodoro
KanbanFlow

KanbanFlow

اگر به دنبال اپلیکیشن Pomodoro برای وب می‌گردید، یکی از بهترین گزینه‌های KanbanFlow است. یکی از جذابیت‌های این پلتفرم برای کاربران این است که برای هر یک از کارهای شما یک تایمر جداگانه در نظر می‌گیرد. درواقع شما می‌توانید مثلاً تعداد پومودورهای طی‌شده برای هر درس را محاسبه کنید.

قابلیت شخصی‌سازی این پلتفرم اصلاً به گزینه‌ی قبلی شبیه نیست؛ دلیل آن هم به وب‌بیس‌بودن آن بازمی‌گردد. بااین‌همه به‌راحتی با بسیاری از تقویم‌ها ازجمله‌ Google Calendar هماهنگ می‌شود.

برای کار با این سامانه روی به این لینک سر بزنید:

کار با KanbanFlow

Pomodoro

Pomodoro

بسیاری از وقت‌ها نصب نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های متنوع برای ما مقدور نیست. مخصوصاً که ما گاهی می‌خوایم بیش از هر زمان از تلفن‌های همراه دوری کنیم تا تمرکزمان را بالا ببریم. اگر همچنان به‌دنبال نرم‌افزار وب پومودور هستید گزینه‌ی بعدی Pomodoro است. تصویر بالا به‌خوبی رابط‌کاربری ساده و مینی‌مال این نرم‌افزار را نشان می‌دهد. از مزیت‌های این نرم‌افزار این است که برای کار با آن لزوماً نیاز نیست در آن ثبت‌نام کنید.

برای کار با Pomodoro روی این لینک کلیک کنید:

نرم‌افزار وب Pomodoro

Focoslist

بهترین اپلیکیشن‌های Pomodoro
Focoslist

Focoslist یکی از بهترین اپلیکیشن‌های iOS، هم برای آیفون و هم برای مک، است. این اپلیکیشن نسخه‌ی اندروید یا ویندوز یا وب ندارد.

درست مانند اغلب اپلیکیشن‌های خوب آی‌اواس، کار با این نرم‌افزار رایگان است، اما برای فعال‌کردن همه‌ی امکانات آن شما باید پرداخت درون‌برنامه‌ای انجام دهید. در یک سال اخیر این اپلیکیشن به یکی از ابزارهای محبوب کاربران iOS تبدیل شده است.

برای دانلود و نصب این اپلکیکیشن روی این لینک کلیک کنید:

اپلیکیشن Focoslist

Focus To Do

Focus_To-Do
Focus_To-Do

Focus To Do هم یکی از دیگر گزینه‌های در دسترس شماست. این اپلیکیشن همه‌ی سیستم‌عامل‌ها را پشتیبانی می‌کندو البته نکته‌ی جذاب برای بسیاری کاربران درمورد Focus To Do این است که افزونه‌ی گوگل‌کروم هم برای آن وجود دارد.

رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار جذاب و قدرتمند است و به‌راحتی با بسیاری از نرم‌افزارها و پلتفرم‌های دیگر هماهنگ می‌شود.

برای دانلود و نصب Focus To Do روی این لینک کلیک کنید:

Focus To Do

Forest

بهترین اپلیکیشن‌های Pomodoro
Forest

نوبتی هم باشد نوبت اپلیکیشن محبوب Forest است. این اپلیکیشن جوایز بسیاری را به دست آورده است، رابط کاربری بسیار جذابی دارد و برای آی‌اواس و مهم‌تر از آن برای اندروید هم در دسترس است.

چرا گفتیم مهم‌تر از آن؟ پیش از این اشاره کردیم که بهترین اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس معمولاً اپلیکیشن‌های درون‌پرداخت هستند، بااین‌حال اپلیکیشن Forest، با تمامی محبوبیت و کاربر فراوان، نیاز به پرداخت اولیه دارد. اگر با پرداخت اولیه برای این اپلیکیشن در گوشی آیفون مشکلی ندارید، بهترین گزینه برای شما می‌تواند باشد.

برای دانلود و نصب این اپلیکشن روی این لینک کلیک کنید:

Forest