دروس گرایش کنترل کارشناسی ارشد برق چیست؟ در این مطلب به‌صورت جامع به این پرسش پاسخ داده‌ایم و سرفصل‌های اصلی و درس‌های گرایش کنترل در کارشناسی ارشد مهندسی برق را بررسی کرده‌ایم. اگر داوطلب کنکور ارشد مهندسی برق هستید یا به‌تازگی در این گرایش پذیرفته شده‌اید، مطالعه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

گرایش کنترل کارشناسی ارشد برق

در هر دانشگاه، بنا بر نظر مدیرگروه هر گرایش در هر دانشکده، ممکن است برخی از درس‌ها در ترم‌های خاصی ارائه شود و برخی از درس‌ها به‌طورکلی در آن دانشگاه ارائه نشود. در این مقاله درس‌هایی را معرفی می‌کنیم که اکثر دانشگاه‌های معتبر کشور ارائه می‌کنند.

دانشجویان معمولاً با نظر و هماهنگی با استاد راهنمای خود می‌توانند از میان درس‌های ارائه‌شده در هر ترم درس مدنظرشان را اخذ کنند.

همین‌طور دروس جبرانی بر معدل و تعداد واحدهای گرفته‌شده در مقطع کارشناسی‌ارشد تأثیری نمی‌گذارد، اما باید دانشجویان حداقل نمره‌ی قبولی در این دروس را کسب کنند.

برای آشنایی با گرایش کنترل در کارشناسی ارشد مهندسی برق این مطلب را بخوانید:

بهترین منابع گرایش کنترل کنکور ارشد برق را بشناسید!

دروس گرایش کنترل کارشناسی ارشد برق

در مقطع ارشد، با توجه به آیین‌نامه‌ی هر دانشگاه، دانشجو معمولاً موظف به اخذ ۲۸ تا ۳۲ واحد است. درس‌های گرایش کنترل کارشناسی ارشد برق از این قرار است:

دروس گرایش کنترل کارشناسی ارشد برق

گرایش‌های کارشناسی ارشد مهندسی برق

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد مهندسی برق هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی گرایش‌های این رشته در مقطع ارشد این مطلب را مطالعه کنید:

گرایش‌های رشته مهندسی برق در کارشناسی‌ارشد را بشناسید