دفترچه سؤالات کنکور دکتری مدیریت دولتی یکی از منابع خوب مطالعاتی برای این آزمون ‌است. درواقع منبع اصلی تست‌زدن اکثر داوطلبان دفترچه‌ی سؤالات سال‌های قبل است. سازمان سنجش معمولاً چند روز پس از آزمون سؤالات کنکور دکتری مدیریت دولتی را منتشر می‌کند و کلید آزمون هم روی همین وب‌سایت قرار می‌گیرد؛ البته ممکن است تعدادی پاسخ اشتباه در کلید آزمون باشد، اما تعداد آن معمولاً خیلی کم است. در ادامه می‌توانید دفترچه سؤالات کنکور دکتری مدیریت دولتی سال‌های اخیر را دانلود کنید.

دفترچه تخصصی کنکور دکتری مدیریت دولتی

مطابق تمامی رشته‌ها کنکور دکتری مدیریت دولتی هم از دو دفترچه‌ی عمومی و تخصصی تشکیل شده است. دفترچه‌ی عمومی دو درس زبان و استعداد تحصیلی را شامل است که میان رشته‌های مختلف مشترک است.

دفترچه‌ی تخصصی کنکور دکتری مدیریت دولتی از ۵ درس آمار و کاربرد آن در مدیریت، اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، مبانی سازمان و مدیریت، نظریه‌ها و مبانی مدیریت دولتی، نظریه‌ها و مبانی خط‌مشی گذاری دولتی تشکیل شده است.

دفترچه عمومی ضریب ۱ و دفترچه‌ی تخصصی ضریب ۴ دارد.

لازم به ذکر است که در کارنامه درصد کل دفترچه محاسبه می‌شود و هر درس به‌طور جداگانه بررسی نمی‌شود.

مطالعه‌ی این مطلب را از دست ندهید:

دانلود دفترچه سؤالات کنکور دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی

دانلود دانلود دفترچه سؤالات کنکور دکتری مدیریت دولتی

دفترچه کنکور دکتری مدیریت دولتی ۱۳۹۴

دفترچه کنکور دکتری مدیریت دولتی ۱۳۹۵

دفترچه کنکور دکتری مدیریت دولتی ۱۳۹۶

دفترچه کنکور دکتری مدیریت دولتی ۱۳۹۷

دفترچه کنکور دکتری مدیریت دولتی ۱۳۹۸

دفترچه کنکور دکتری مدیریت دولتی ۱۳۹۹

دفترچه کنکور دکتری مدیریت دولتی ۱۴۰۰

دفترچه کنکور دکتری مدیریت دولتی ۱۴۰۱

پاسخ‌نامه سؤالات کنکور دکتری مدیریت دولتی

تعداد سوالات کنکور دکتری مدیریت دولتی ۱۴۰۲

تعداد سوالات کنکور دکتری مدیریت دولتی سال ۱۴۰۲ با سال قبل تفاوت داشت و پیش‌بینی می‌شود که این تغییر در سال ۱۴۰۳ هم پابرجا باشد. تعداد سوالات کنکور دکتری مدیریت دولتی در سال‌های قبل ۸۰ سوال بود اما در سال ۱۴۰۲، تعداد سوالات کنکور دکتری مدیریت به ۷۰ تغییر کرد. زمان پاسخ به سوالات دفترچه تخصصی مدیریت دولتی هم به ۱۰۵ دقیقه کاهش پیدا کرد. مجموعه سوالات دکتری مدیریت دولتی شامل درس‌های آمار، مبانی سازمان و مدیریت، اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، نظریه‌ها و مبانی مدیریت دولتی، نظریه‌ها و مبانی خط‌مشی‌گذاری دولتی می‌شود. از درس‌های مدیریت اسلامی و آمار ۱۰ سوال، از درس مبانی سازمان و مدیریت ۲۰ سوال و از دو درس تخصصی این رشته هم مجموعا ۳۰ سوال در مجموعه سوالات دکتری مدیریت دولتی مطرح می‌شود.

با کلاس‌های آنلاین کنکور دکتری مدیریت کافه‌تدریس رتبه‌برتر شوید!

اگر برای کنکور دکتری مجموعه مدیریت، ازجمله کنکور دکتری مدیریت دولتی، آماده می‌شوید، کلاس‌های آنلاین کافه‌تدریس به شما کمک می‌کند از هر نقطه‌ی جغرافیایی به بهترین استادان و جامع‌ترین برنامه‌ریزی آموزشی دسترسی داشته باشید.

این کلاس‌ها به‌صورت کاملاً پویا و تعاملی برگزار می‌شود و به شما امکان می‌دهد به‌صورت کامل، چه در یادگیری و چه در مرور و جمع‌بندی، در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید و از وقت ذخیره‌شده برای رسیدن به هدف به‌صورت بهینه استفاده کنید.

برای آشنایی با کلاس‌های آنلاین کنکور دکتری مدیریت کافه‌تدریس و مشاوره رایگان و استفاده از تخفیف‌ها روی این لینک کلیک کنید:

کلاس‌های آنلاین مجموعه مدیریت