دفترچه کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات یکی از بهترین منابع آموزشی و تستی برای کنکور دکتری است. تسلط بر تست‌های آزمون دکتری کمک می‌کند که علاوه بر آشنایی با شخصیت سؤالات کنکور دکتری، آمادگی بسیار بالایی برای این آزمون داشته باشید. هر سال سازمان سنجش چند روز بعد از برگزاری آزمون دکتری سؤالات کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات را منتشر می‌کند و کلید آزمون دکتری مدیریت فناوری اطلاعات هم روی همین وب‌سایت بارگذاری می‌شود؛ البته ممکن است تعدادی پاسخ اشتباه در کلید آزمون باشد، اما تعداد آن معمولاً خیلی کم است. در ادامه می‌توانید دفترچه کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات و پاسخ‌نامه کلیدی سال‌های اخیر کنکور دکتری این رشته را دانلود کنید.

دفترچه تخصصی کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

کنکوردکتری مدیریت فناوری اطلاعات از دو دفترچه‌ی عمومی و تخصصی تشکیل شده است.

دفترچه‌ی عمومی شامل ۶۰ سؤال از دو درس زبان و استعداد تحصیلی است که میان رشته‌های مختلف مشترک است.

دفترچه‌ی تخصصی کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات از پنج درس آمار و کاربرد آن در مدیریت، اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، مبانی سازمان و مدیریت، سیستم‌های اطلاعات مدیریت پیشرفته و مدیریت دانش تشکیل شده است.

دفترچه‌ی عمومی ضریب ۱ و دفترچه‌ی تخصصی ضریب ۴ دارد.

لازم به ذکر است که در کارنامه درصد کل دفترچه محاسبه می‌شود و هر درس به‌طور جداگانه بررسی نمی‌شود.

برای دانلود دفترچه سؤالات کنکور دکتری مدیریت مالی کلیک کنید:

دانلود دفترچه سؤالات کنکور دکتری مدیریت مالی

دانلود دفترچه کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات

سؤالات کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات سال ۱۳۹۶

سؤالات کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات سال ۱۳۹۷

سؤالات کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات سال ۱۳۹۸

سؤالات کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات سال ۱۳۹۹

سؤالات کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات سال ۱۴۰۰

سؤالات کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات سال ۱۴۰۱

پاسخ‌نامه کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات

سوالات کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات سال ۱۴۰۲

سوالات کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال قبل تغییرات مهمی داشت که حتما باید در نظر گرفته شود. درس مبانی سازمان و مدیریت در کنکور دکتری سال ۱۴۰۲ اهمیت بیشتری پیدا کرد و تعداد تست‌های آن به ۲۰ تست تغییر کرد. این در حالی است که تعداد کل سوالات از ۸۰ تست به ۷۰ تست کاهش پیدا کرده بود؛ یعنی درس مبانی سازمان و مدیریت، بیش از ۲۸ درصد سوالات را تشکیل داده است. همچنین تعداد سوالات دو درس تخصصی این رشته یعنی سیستم‌های اطلاعات مدیریت پیشرفته و مدیریت دانش مجموعا ۳۰ تست بود. دو درس آمار و اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام هم هرکدام ۱۰ تست در دفترچه کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات سال ۱۴۰۲ داشتند.

کلاس‌های آنلاین کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات

داوطلبان کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات معمولاً زمان کمی برای مطالعه دارد. رقابت در کنکور دکتری هم به‌قدری زیاد است که فرصت آزمون‌و‌خطا به کسی نمی‌دهد: از این رو، اکثر رتبه‌برترهای کنکور دکتری ترجیح می‌دهند به‌جای صرف زمان زیاد و تست‌کردن راه‌های مختلف، از کلاس‌های آموزشی استفاده کنند تا علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، راه مطمئن‌تری را انتخاب کرده باشند.

کافه‌تدریس، با بهره‌گیری از اساتید مجرب و باتجربه، در کنار شماست تا بهترین نتیجه را در کنکور دکتری مدیریت فناوری اطلاعات کسب کنید.

برای دیدن کلاس‌ها و وبینارهای رایگان و مشاوره‌ی رایگان وهمین‌طور ثبت‌نام با تخفیف روی این لینک کلیک کنید:

کلاس‌های آنلاین مجموعه مدیریت