چقدر با مزیت‌های کافه‌تدریس آشنا هستید؟ کافه‌تدریس جامع‌ترین آکادمی آنلاین ایران است که دوازده‌ شاخه، از مقطع متوسطه تا تحصیلات تکمیلی، دوره‌های آموزشی، کلاس‌های آنلاین و وبینارهای تخصصی برگزار می‌کند. بااین‌همه مزیت‌های کافه‌تدریس فقط به این موارد کلی محدود نمی‌شود. در این مطلب از مزیت‌های کافه‌تدریس برای شما گفته‌ایم. مزیت‌های کلاس‌های آنلاین کافه‌تدریس می‌تواند بدیلی برای کلاس‌های حضوری باشد. با این مزیت‌ها آشنا شوید.

کلاس کافه تدریس، کلاسی که همیشه دوست داشته‌اید

کلاس‌های آنلاین کافه‌تدریس با حضور بهترین استادهای ایران در دوازده شاخه برگزار می‌شود؛ مهندسی کامپیوتر و IT، مدیریت کسب‌وکار (MBA)، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، عمران، معماری، مهندسی شیمی، زبان انگلیسی، شبکه و امنیت، برنامه‌نویسی و المپیاد علمی دانش‌آموزی دوازده شاخه‌ای است که کافه‌تدریس در آن‌ها فعالیت می‌کند.

اختصاصی‌بودن و تخصصی‌بودن در کنار تنوع و جامع‌بودن و البته راحتی در استفاده ازجمله مزیت‌های کافه‌تدریس است که کلاس‌های این آکادمی آنلاین را به کلاس‌هایی تبدیل می‌کند که همیشه دوست داشته‌ایم در آن حضور داشته باشیم.

مزیت‌های کافه‌تدریس

در ادامه از مزیت‌های کافه‌تدریس برای‌تان گفته‌ایم. این مزیت‌ها از کافه‌تدریس محیطی پویا و زنده ساخته است:

برگزاری کلاس و حضور در آن بدون محدودیت جغرافیایی

برای برگزاری کلاس‌های آنلاین کافه‌تدریس و حضور در آن به موقعیت جغرافیایی خاصی محدود نمی‌شوید؛ ازجمله مزیت‌های کافه‌تدریس این استکه شما از هر جای دنیا و فقط با استفاده از اینترنتی با سرعت معمولی و البته پایدار می‌توانید کلاس خود را تشکیل دهید یا سر کلاسی که دوست دارید حاضر شوید.

زمان را فراموش کنید

برای برگزاری کلاس شما هیچ محدودیت زمانی ندارید. کلاس آنلاین در هر ساعت شبانه‌روز می‌تواند تشکیل شود؛ البته ناگفته پیداست که ساعت برگزاری کلاس همیشه به هماهنگی‌های لازم نیاز خواهد داشت.

کاهش هزینه‌های آموزشی

برگزاری کلاس آنلاین و تدریس آنلاین به کلاس فیزیکی و میز و صندلی و غیره نیازی ندارد. دانش‌پژوهان می‌توانند فقط با دسترسی به اینترنت پایدار و استفاده از هر دستگاهی که برای‌شان راحت‌تر است، از گوشی تلفن‌همراه هوشمند گرفته تا رایانه‌ی شخصی، در کلاس آنلاین حاضر شوند؛ استادها هم به‌همین شکل از محدودیت‌هایی که هزینه‌های آموزشی را زیاد می‌کند رها می‌شوند. به‌این ترتیب همه‌ می‌توانند با کمترین هزینه به آموزش باکیفیت دسترسی داشته باشند و این امر یکی از مهم‌ترین مزیت‌های کافه‌تدریس به شمار می‌رود.

با ترافیک خداحافظی کنید

قرار نیست رنج رفت‌وآمد را به جان بخرید و در زمان مشخصی خود را به مکان خاصی برسانید که در کلاس شرکت کنید. هر جا هستید کافی است فقط آنلاین شوید و در کلاس شرکت کنید. می‌توانید با ترافیک خداحافظی کنید و وقت‌ اضافه‌تان را بیش‌تر درس بخوانید یا هر کاری که نیاز دارید یا دوست دارید انجام دهید.

با شلوار راحتی سر کلاس بنشینید

اگر هنگام تصور کلاس درس محیطی خشک با لباس منظم و رسمی به ذهن‌تان می‌رسد، این تصور را فراموش کنید. از مزیت‌های کافه‌تدریس این است که شما می‌توانید حتی با شلوار راحتی سر کلاس بنشینید. شاید این کلاسی باشد که ما همیشه دوست داشته‌ایم.

کلاس تعاملی را تجربه کنید

برخلاف اغلب شیوه‌های آموزش از راه دور که از ویژگی دوطرفه‌بودن بی‌بهره‌اند، تعاملی‌بودن و دوطرفه‌بودن از مزیت‌های کافه‌تدریس محسوب می‌شود. استاد و دانش‌پژوه می‌توانند در کلاس آنلاین کافه‌تدریس همان فضایی را تجربه کنند که در کلاس‌های حضوری وجود دارد؛ البته ناگفته مشخص است که بسیاری از محدودیت‌های کلاس‌های حضوری را نخواهند داشت. دانش‌پژوهان می‌توانند هر سؤالی که دارند با استاد در میان بگذارند و برعکس، استاد هم می‌تواند از دانش‌پژوهان سؤال کند و حتی آن‌ها را برای حل تمرین پایه تخته ببرد.

مواد آموزشی را به‌راحتی و در لحظه دریافت کنید

برای گرفتن فایل‌های متنی، صوتی، تصویری و تمامی مواد آموزشی که در کلاس درس ارائه می‌شود در کلاس آنلاین محدودیتی وجود ندارد. استاد و دانش‌پژوه می‌تواند در هر لحظه هر ماده‌ی آموزشی که نیاز دارد ردوبدل کند و در لحظه به همه‌چیز دسترسی دارد.

تخته‌سیاه، میز کار یا دسکتاپ را به اشتراک بگذارید

هر زمان که بخواهید می‌توانید میز کار و دسکتاپ را به اشتراک بگذارید. درست مانند کلاس حضوری و حتی بهتر و باکیفیت‌تر از آن، امکان سهیم‌شدن در فعالیت‌های کلاسی فراهم است.

به بهترین استادهای ایران دسترسی داشته باشید

استادهای کافه‌تدریس از میان بهترین استادها انتخاب می‌شوند که علاوه بر دانش وافر و توان تدریس بسیار بالا، در زمینه‌ی تدریس آنلاین هم مهارت بسیار زیادی دارند.

برگزاری کلاس با استادان نامحدود

کلاس‌های کافه‌تدریس این امکان را به استادها می‌دهد که هر جای دنیا که هستند بتوانند کلاس‌های آنلاین را تشکیل دهند. این امکان کمک می‌کند استادهای مختلف بتوانند با هم در یک موضوع کلاس آنلاین برگزار کنند.

مشاوره‌ی تحصیلی و پشتیبانی درسی

دانش‌پژوهان کافه‌تدریس در طول استفاده از دوره‌های مختلف کلاس‌های آنلاین به‌صورت نامحدود به استادها و مشاوران کافه‌تدریس دسترسی دارند. مشاوران کافه‌تدریس همراه آنان هستند که نیازهای آموزشی‌ آنان را برطرف کنند،ِ به دغدغه‌های‌شان رسیدگی کنند و آن‌ها را در رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب کمک کنند.

برنامه‌ریزی درسی اختصاصی و منعطف

در کافه‌تدریس به‌تناسب وضعیت هر دانش‌پژوه می‌تواند مشاوره‌های برنامه‌ریزی درسی مشخص را به او ارائه کند. برنامه‌ریزی‌های درسی از نقطه‌ی شروع تا پایان براساس وضعیت تحصیلی و نیازهای هر دانش‌پژوه تنظیم و به او پیشنهاد می‌شود.

آزمون‌های آزمایشی اختصاصی

کافه‌تدریس در کنار آموزش آنلاین و مشاوره‌ی تحصیلی و ارائه‌ی برنامه‌ریزی درسی، آزمون‌های آزمایشی اختصاصی برگزار می‌کند؛ به‌این معنا که آزمون‌های آزمایشی کافه‌تدریس در عین استانداردبودن، فقط و فقط براساس برنامه‌ریزی مشخص و به‌دست بهترین استادها طراحی شده‌اند که خودشان جزو طراحان سؤال آزمون‌ها هستند.

به ویدئوی ضبط‌شده‌ی کلاس‌ها دسترسی داشته باشید

برای همه‌ی ما کم یا زیاد پیش آمده است که کلاسی را از دست بدهیم یا شاید پیش آمده باشد که بخواهیم کلاسی را مرور کنیم؛ ازجمله مزیت‌های کافه‌تدریس دسترسی به ویدئوی ضبط‌شده‌ی کلاس‌های برگزارشده است. شما می‌توانید در هر زمان که بخواهید و به‌صورت نامحدود به ویدئوی ضبط‌شده‌ی کلاس‌هایی که در آن ثبت‌نام می‌کنید دسترسی داشته باشید.

برگزاری وبینارهای تخصصی رایگان با بهترین استادها

کافه‌تدریس به‌صورت منظم وبینارهای آموزشی تخصصی رایگان برگزار می‌کند. این وبینارها براساس نیازهای دانش‌پژوهان تنظیم می‌شود و کمک بسیار بزرگی برای رسیدن به موفقیت است.

مزیت‌های کافه‌تدریس را امتحان کنید

برای آشنایی با دوره‌های آموزشی کلاس کافی است روی لینکی که در ادامه آمده است کلیک کنید. شما می‌توانید شرح درس هر دوره، برنامه‌ریزی و البته رزومه و پروفایل استاد را در این قسمت دنبال کنید:

لیست کلاس‌های آنلاین کافه‌تدریس و ویدئوهای آموزشی