پرمخاطب‌ترین کلاس‌های کنکور ارشد را در این مطلب به شما معرفی کرده‌ایم. اگر داوطلب کنکور کارشناسی‌ارشد هستید، در سه ماه طلایی تا کنکور نباید از این کلاس‌ها غافل شوید. همچنین این کلاس‌ها ازجمله کلاس‌های پردرخواست داوطلبان کنکورهای ارشد در رشته‌های مختلف مهندسی و علوم‌پایه است.

پرمخاطب‌ترین کلاس‌های کنکور

پرمخاطب‌ترین کلاس‌های کنکور در رشته‌های کنکور ارشد را به‌ترتیب هر رشته در ادامه آمده است. داوطلبان هر یک از این رشته‌ها می‌توانند با مراجعه به لینک‌های هر دوره برای شرکت در آن اقدام کنند.

کلاس فشرده گرامر زبان عمومی ارشد

کلاس فشرده گرامر زبان عمومی ارشد یکی از نیازمندی‌ها و ازجمله پرمخاطب‌ترین کلاس‌های کنکور است. دانشجویان رشته‌های مختلف مهندسی، علوم‌پایه و MBA با گذراندن این دوره می‌توانند بیشترین تست‌ها را در کنکور ارشد بزنند.

استاد کلاس فشرده گرامر زبان عمومی ارشد هادی جهانشاهی است. او مؤلف کتاب‌های زبان عمومی «زیر ذره‌بین» و مؤلف کنکور کارشناسی‌ارشد در مؤسسات آموزش عالی آزاد است. کتاب‌های استاد جهانشاهی بیش از ۸۰هزار نسخه بازنشر شده است و کلاس‌های او یکی از مهم‌ترین منابع آموزشی کنکورهای ارشد است؛ دانشجویان همه‌ی رشته‌ها هم می‌توانند در این کلاس شرکت کنند. تنها نیازمندی شرکت در این کلاس هم تسلط به زبان پایه، یعنی تسلط به گرامر و واژگان دبیرستان، است.

دانشجویان با حضور در این کلاس تمرکز خود را بر فصل مهم ساختار جمله خواهند گذاشت و سایر فصل‌ها را هم به‌صورت اجمالی مرور می‌کنند. همچنین در این کلاس ۵۰ تست گرامر کنکور کارشناسی‌ارشد به‌صورت تفصیلی بررسی و حل می‌شود.

این کلاس ازجمله پرمخاطب‌ترین کلاس‌های کنکور است. این کلاس رویکرد اصلاح نگرش دانشجویان به گرامر و بالابردن توانایی آن‌ها در پاسخگویی به تست‌های کنکور را دنبال می‌کند.

این کلاس ۱۳ساعت و ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. برای ثبت‌نام در آن می‌توانید روی این لینک کلیک کنید:

کلاس فشرده گرامر زبان عمومی ارشد

کلاس آنلاین شبکه‌های کامپیوتری

یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین کلاس‌های کنکور ارشد برای رشته‌ی کامپیوتر و IT کلاس آنلاین شبکه‌های کامپیوتری است. استاد این کلاس رامین رضوی است که ازجمله چهره‌های برجسته در تدریس کنکور رشته‌ی کامپیوتر و فناوری اطلاعات محسوب می‌شود و تاکنون دوره‌ها و کلاس‌های مختلفی را به‌صورت حضوری در نقاط مختلف ایران و به‌صورت آنلاین در کافه‌تدریس و وب‌سایت کنکورکامپیوتر برگزار کرده است.

درس شبکه‌های کامپیوتری در گرایش‌های مختلف ضریب‌های مختلفی دارد. بااین‌حال از دروس مهم کنکور به شمار می‌رود. این درس چندان دشوار نیست و تنها حجم مطالب ارائه‌شده در آن زیاد است. شما با شرکت در کلاس آنلاین شبکه‌های کامپیوتری استاد رامین رضوی که ۶۰ ساعت طول می‌کشد، در این درس تسلط پیدا می‌کنید.

مبنای این کلاس کتاب «کراس و راس» است که با رویکرد مسئله‌محور، برمبنای حل تست، پیش می‌رود. شکل آموزش این کلاس هم از بالا به پایین است و سرفصل‌های آن از این قرار است: مقدمات شبکه‌های کامپیوتری، لایه‌ی کاربرد، لایه‌ی انتقال، لایه‌ی شبکه، لایه پیوند داده و لایه‌ی فیزیکی.

برای شرکت در کلاس شبکه‌های کامپیوتری استاد رامین رضوی می‌توانید روی این لینک کلیک کنید:

کلاس آنلاین شبکه‌های کامپیوتری – ویژه کنکور ۹۹

کلاس آنلاین جمع بندی، نکته و تست ریاضی عمومی

این کلاس یکی از پرمخاطب‌ترین کلاس‌های کنکور برای دانشجویان MBA است. هدف از این کلاس تسلط دانشجویان به درس ریاضی عمومی ۱ و ۲ است. استاد رضا شکرزاد در این کلاس با ارائه‌ی یک Big picture از این درس، دجمع‌بندی اصولی و خلاصه‌نویسی حرفه‌ای و حل تمرین‌ها و تست‌های هدفمند به مسلط‌شدن دانشجویان بر این درس کمک می‌کند.

طول این دوره ۴۲ ساعت است. دانشجویان در این می‌توانند به تسلط بسیار خوبی در این درس‌ها دست یابند. وجه تمایز این دوره با دوره‌های دیگر جزوه ۳۰۰ تست، سؤالات تیپ و منحصربه‌فرد و اثبات کلیدواژه سؤال در تست‌زنی جامع است. تجربه نشان داده است، به‌صورت متوسط نمره‌ی دانشجویانی که در این کلاس شرکت می‌کنند تا پنجاه درصد در این درس افزایش می‌یابد.

پیش‌نیاز شرکت در این کلاس مطالعه‌ی حداقل یک بار مباحث ریاضی ۱ و ۲ است. همراه با این کلاس برنامه‌ریزی درسی هم ارائه می‌شود و دانشجویان می‌توانند آن را دریافت کنند. این کلاس می‌تواند وضعیت واطلبان در این درس را بالفعل کند.

برای آشنایی بیشتر با این کلاس می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید:

کلاس آنلاین ریاضی عمومی

برای شرکت در این کلاس کافی است روی این لینک کلیک کنید (شرکت در جلسه‌ی اول کلاس رایگان است):

کلاس آنلاین نکته، تست و جمع‌بندی ریاضی عمومی ۱ و ۲

کلاس آنلاین نکته و تست و جمع بندی زبان مدیریت کسب و کار

این کلاس جزو پرمخاطب‌ترین کلاس‌های کنکور MBA است. داوطبان رشته‌ی مدیریت کسب‌وکار می‌توانند با شرکت در کلاس آنلاین نکته و تست و جمع‌بندی زبان مدیریت کسب‌وکار استاد حمید فرید توانایی بسیار بالایی در درس زبان به دست آورند.

طول مدت این کلاس ۱۴ ساعت است و در قالب ۶ جلسه‌ی ۱۴۰دقیقه‌ای ارائه می‌شود. در این کلاس تمامی آزمون‌های ۶ سال اخیر، یعنی از سال ۹۳ تا ۹۸، در قالب نکته و تست و جمع‌بندی بررسی می‌شود. همچنین سه آزمون شبیه‌سازی برای آزمون اصلی ارائه می‌شود که با پاسخ‌های تشریحی همراه است. ازجمله ویژگی‌های مهم این کلاس پشتیبانی کامل دانشجویان تا روز آزمون است.

برای شرکت در این کلاس روی این لینک کلیک کنید:

کلاس آنلاین نکته و تست و جمع‌بندی زبان مدیریت کسب و کار

کلاس‌ آنلاین مدار الکتریکی – ویژه کنکور برق ۹۹

یکی از پرمخاطب‌ترین کلاس‌های کنکور کارشناسی‌ارشد رشته‌ی برق کلاس آنلاین مدار الکتریکی است.

این کلاس آنلاین را استاد کارو زرگر برگزار می‌کند. طول این دوره نیز ۱۰۰ ساعت است. شرکت در جلسه‌ی اول کلاس یا تماشای ویدئوی جلسه‌ی اول آن رایگان است.

شما می‌توانید فایل ویدئویی این کلاس را ازطریق این لینک دریافت کنید:

کلاس‌ آنلاین مدار الکتریکی – ویژه کنکور برق ۹۹

کلاس آنلاین مکانیک سیالات

ازجمله دروس مهم در کنکور کارشناسی‌ارشد مکانیک درس مکانیک سیالات است. شما می‌توانید برای تسط بر این درس در کلاس آنلاین مکانیک سیالات (ویژه‌ی کنکور ۹۹) استاد مرتضی صفری فرد شرکت کنید. این کلاس نیز ازجمله پرمخاطب‌ترین کلاس‌های کنکور و پرمتقاضی‌ترین کلاس‌های آنلاین در میان داوطلبان کنکور مکانیک به شمار می‌رود.

این کلاس در ۶۳ ساعت برگزار می‌شود و شرکت در جلسه‌ی اول آن به‌صورت رایگان است. همچنین شما می‌توانید فایل ویدئویی جلسه‌ی اول آن را به‌صورت رایگان دانلود و تماشا کنید.

برای شرکت در این کلاس آنلاین کافی است روی لینک کلیک کنید:

کلاس آنلاین مکانیک سیالات – ویژه کنکور ۹۹

کلاس آنلاین مقاومت مصالح – ویژه کنکور ۹۹

پرمخاطب‌ترین کلاس‌های کنکور برای رشته‌ی عمران کلاس آنلاین مقاومت مصالح است. این کلاس آنلاین ویژه‌ی کنکور ۱۳۹۹ برگزار شده و مدرس آن استاد دکتر نادر فنائی است.

دکتر نادر فنایی عضو هیئت‌علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است و سابقه‌ی بیش از هجده سال تدریس در معتبرترین مراکز آموزش عالی را دارد. همچنین کتاب‌های او، با عنوان‌های «سازه‌های فولادی»، «تحلیل سازه‌ها»، «بانک سؤالات آزمون محاسبات» و غیره، جزو منابع رشته‌ی عمران محسوب می‌شود.

کلاس مقاومت مصالح (ویژه‌ی کنکور ۹۹) در ۵۵ ساعت برگزار می‌شود. شرکت در جلسه‌ی اول این کلاس رایگان است و همچنین شما می‌توانید ویدئوی اولین جلسه را هم به‌رایگان دانلود و تماشا کنید.

برای ثبت‌نام در این کلاس روی این لینک کلیک کنید:

کلاس آنلاین مقاومت مصالح – ویژه کنکور ۹۹

کلاس آنلاین ایستایی و سیستم های ساختمانی – ویژه کنکور معماری ۹۹

پرمخاطب‌ترین کلاس‌های کنکور معماری کلاس آنلاین ایستایی و سیستم‌های ساختمانی است. مدرس این درس استاد ترابی است.

این کلاس آنلاین در ۱۰۵ ساعت و ویژه‌ی کنکور ۱۳۹۹ تنظیم شده است. داوطلبان کنکور رشته‌ی معماری و هنرهای ساخت با شرکت در این کلاس بر تمامی مباحث این درس تسلط پیدا می‌کنند.

برای شرکت در این کلاس آنلاین روی این لینک کلیک کنید:

کلاس آنلاین ایستایی و سیستم‌های ساختمانی – ویژه کنکور معماری و هنرهای ساخت ۹۹

کلاس آنلاین انتقال حرارت – ویژه کنکور ۹۹

درس انتقال حرارت یکی از درس‌های مهم رشته‌ی شیمی و کلاس آنلاین انتقال حرارت جزو پرمخاطب‌ترین کلاس‌های کنکور کارشناسی‌ارشد این رشته است. این کلاس آنلاین ویژه‌ی کنکور ۹۹ تنظیم شده و استاد مرتضی صفری فرد آن را تدریس می‌کند.

استاد مرتضی صفری فرد از اساتید باتجربه و برجسته‌ی این رشته است و علاوه بر تجربه‌ی سال‌ها تدریس، چندین کتاب نیز در این زمینه تألیف کرده است.

طول این دوره ۶۳ ساعت است:

کلاس آنلاین انتقال حرارت – ویژه کنکور ۹۹

کلاس‌های آنلاین کافه‌تدریس

کافه‌تدریس برای رشته‌های مختلف مهندسی، علوم‌پایه و MBA کلاس‌های آنلاین برگزار می‌کند. همچنین شما می‌توانید از دوره‌های مهارتی کافه‌تدریس در رشته‌هایی مانند زبان انگلیسی، برنامه‌نویسی و شبکه و امنیت استفاده کنید. اگر داوطلب کنکورهای کارشناسی‌ارشد هستید پیشنهاد می‌کنیم آزمون‌های آزمایشی کافه‌تدریس را نیز از دست ندهید.

برای مشاهده‌ی تخفیف‌ها وثبت‌نام در کلاس‌های کافه‌تدریس روی این لینک کلیک کنید:

کلاس‌های آنلاین کنکور ارشد و دکتری کافه‌تدریس