کلاس آنلاین کنکور کارشناسی ارشد چقدر بر رتبه‌برترشدن تأثیر می‌گذارد؟ به‌عبارت دیگر، آیا برای موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد شرکت در کلاس آنلاین الزامی است؟ جواب کوتاه به این پرسش یک «بله» است. اگر جزو دواطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۱ هستید و دوست دارید در بهترین دانشگاه‌های ایران تحصیل کنید، ما در کافه‌تدریس در ادامه‌ی این مطلب با ۷ دلیل برای شرکت در کلاس‌های آنلاین کنکور کارشناسی ارشد آشنا خواهید شد.

مضرات شرکت‌نکردن در کلاس آنلاین کنکور کارشناسی ارشد چیست؟

رقابت برای رتبه‌برترشدن در آزمون ارشد هر سال بیشتر می‌شود. پیش از این بسیاری از داوطلبان کنکور می‌توانستند به‌صورت خودخوان و با تکیه بر دانش اندوخته در سال‌های قبل و صرفاً با منابع آموزشی مکتوب و مرور تست‌های سال‌های قبل، در آزمون کارشناسی ارشد موفق شوند؛ شرکت در کلاس‌های حضوری نیز فقط برای درس‌های معدود و نه برای همه میسر بود؛ اما بررسی رفتار رتبه‌برترهای چند سال اخیر کنکور کارشناسی ارشد نشان می‌دهد که کسانی در آزمون ارشد موفق می‌شوند که بتوانند از بیشترین امکانات استفاده کنند و بالاترین بهره‌وری را داشته باشند.

کووید-۱۹ و عادت‌هایی که در ما تغییر داده است!

تأثیر شیوع ویروس کووید-۱۹ یا همان کرونا بر سبک زندگی ما بسیار واضح است. تغییرات زیادی در عادت‌ها و حتی وسواس‌های ما ایجاد شده است که بسیاری از آن‌ها اگر نه برای همیشه، انگار تا مدت‌ها ماندنی است. شرکت در کلاس‌های آنلاین، با همه‌ی مزیت‌ها و ضعف‌هایش، یکی از مهم‌ترین تغییراتی است که امکانات بسیار زیادی در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

در ادامه ۷ مزیت و دلیل بزرگ برای شرکت در کلاس آنلاین کنکور کارشناسی ارشد را توضیح داده‌ایم.

مشاوره مستمر و برنامه‌ریزی اصولی برای کنکور

برای موفقیت در کنکور کارشناسی‌ارشد شما به استفاده از مشاوره‌ی مستمر دارید تا بتوانید بیشترین بهره‌وری را در دوره‌ی آمادگی برای کنکور داشته باشید. همچنین نیاز دارید برنامه‌ریزی دقیق و اصولی انجام دهید و به آن پایبند بمانید. مشاوره هفتگی به شما کمک می‌کند به‌صورت اصولی و منظم روند یادگیری خود را پایش کنید. این امکان در روند آمادگی برای کنکور ارشد به‌صورت خودخوان صرفاً برای معدودی از افراد میسر است.

این روند وقتی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که شما حجم فعالیت‌های دانشگاهی یا کاری خود را در نظر بگیرید. در چنین وضعیتی است که اهمیت برنامه‌ریزی منعطف و اصولی بیشتر می‌شود. آموزش آنلاین و شرکت در کلاس آنلاین کنکور کارشناسی ارشد به شما کمک می‌کند که در هر نقطه‌ی جغرافیایی که هستید به بهترین مشاوران دسترسی داشته باشید و برنامه‌ریزی دقیقی برای آمادگی برای کنکور ارشد انجام دهید.

استفاده از بهترین منابع

شناختن بهترین منابع و دسترسی به آن‌ها یکی از دغدغه‌های همیشگی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد است. نکته‌ی مهم در این میان اینجاست که تکیه بر منابع مکتوب و کتاب‌ها و جزوه‌ها برای رتبه‌برترشدن کافی نیست. کلاس‌های آنلاین و ویدئوهای آموزشی این امکان را به شما می‌دهد در طول دوره‌ی آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد به بهترین استادان کشور دسترسی داشته باشید. همین‌طور برای مرور مطالب هم مزیت‌های بیشتری دارید؛ استفاده از منابع آنلاین به شما کمک می‌کند بتوانید به‌صورت بهتر و با بهره‌وری بیشتر مطالب را جمع‌بندی و مرور کنید.

یادگیری و مرور صفر تا صد مباحث

یکی از مهم‌ترین عواملی که بر موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد تأثیر می‌گذارد و تفاوت در رتبه‌های کنکور ارشد را رقم می‌زند تفاوت در دانش آموخته‌شده در سال‌های قبل است. بعضی از داوطلبان، به‌قول معروف، پایه‌ی قوی‌تری دارند و همین امر به آنان کمک می‌کند تا در زمان کمتر به آمادگی بیشتر برسند. در این میان امکان اینکه همه‌ی داوطلبان با روش‌های خودخوان یا حتی شرکت در کلاس‌های حضوری یادگیری کامل و اصولی داشته باشند و صفر تا صد مطالب را مرور کنند میسر نیست. کلاس‌های آنلاین و ویدئوهای آموزشی به شما کمک می‌کند صفر تا صد مطالب را در کمترین زمان یاد بگیرید و به‌شکلی کاملاً اصولی و راحت آن‌ها را جمع‌بندی و مرور کنید.

امکان رقابت با وجود شاغل‌بودن

وضعیت همه‌ی داوطلبان در دوره‌ی آمادگی برای کنکور ارشد یکسان نیست. بسیاری از داوطلبان در هنگام آمادگی برای کنکور هم‌زمان مشغول گذراندن واحدهای پایانی دوره‌ی کارشناسی هستند و البته با توجه به تأثیر معدل بر رتبه‌ی نهایی، نمره‌ی درس‌های باقیمانده هم اهمیت دارد.

هم‌چنین بسیاری از داوطلبان امکان اختصاص‌دادن وقت آزاد را برای آمادگی کنکور کارشناسی ارشد در اختیار ندارند، آن‌هم به یک دلیل عادی: شاغل‌بودن. وضعیت وقتی پیچیده‌تر می‌شود که شما هم شاغل باشید و هم مشغول گذراندن واحدهای پایانی دوره‌ی کارشناسی.

کلاس‌های آنلاین و ویدئوهای آموزشی کنکور کارشناسی ارشد به شما کمک می‌کند بتوانید از کمترین زمان خود بیشترین بهره را ببرید؛ چون شما در هر نقطه‌ی جغرافیایی و در هر زمان به بهترین منابع و استادان دسترسی دارید؛ همین‌طور منابع آنلاین بیشترین امکانات را جمع‌بندی و مرور و پایش مطالب آموخته‌شده در اختیار شما قرار می‌دهد.

استفاده بهینه از زمان، سرمایه‌گذاری روی کنکور

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در طول دوره‌ی آمادگی برای کنکور باید از آن مراقبت کنید زمان است. این جمله اغراق نیست که تک‌تک دقیقه‌ها برای شما اهمیت دارد. شما در طول دوره‌ی آمادگی برای کنکور روی زمان سرمایه‌گذاری می‌کنید تا بتوانید با رسیدن به موفقیت در آزمون و راه‌یابی به بهترین دانشگاه‌ها از ثمره‌ی سرمایه‌گذاری‌تان استفاده کنید.

استفاده بهینه از زمان در دوره‌ی کنکور نیازمندی‌های فراوانی دارد. شما باید انتخاب کنید کدام روش نیازمندی‌های شما را بهتر و بیشتر برآورده می‌کند.

شرکت در کلاس آنلاین کنکور کارشناسی ارشد و استفاده از دیگر منابع آنلاین، مانند ویدئوهای آموزشی، به شما امکان می‌دهد از تک‌تک دقیقه‌های خود بهتر استفاده کنید. به‌این صورت شما سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌تری روی زمان انجام می‌دهید.

قیمت بصرفه؛ پولی که از دست نمی‌دهید!

همان‌طور که گفتیم مهم‌ترین سرمایه‌گذاری شما روی زمان‌تان است، اما گاه نمی‌توان از هزینه‌های مادی آشکار و پنهان دوره‌ی آمادگی برای کنکور صرف‌نظر کرد. سؤال اصلی این است که آیا می‌توان هوشمندانه‌تر سرمایه‌گذاری کرد و علاوه بر بهره‌وری بیشتر، پول کمتری از دست داد؟ برای رسیدن به این هدف بهترین ابزار آموزش آنلاین است.

همان‌طور که گفتیم، شما هم هزینه‌ی آشکار دارید، هم هزینه‌ی پنهان. شرکت در کلاس آنلاین و استفاده از ویدئوهای آموزشی و دیگر خدمات آموزش آنلاین به‌صورت چشمگیری هزینه‌های آشکار و همین‌طور هزینه‌های پنهان شما را کاهش می‌دهد.

مقایسه‌ای ساده ازطریق جست‌وجوی اینترنتی به‌راحتی نشان می‌دهد که تفاوت هزینه‌های آموزش حضوری و آنلاین چقدر است. درواقع شما با استفاده از خدمات آموزش آنلاین، به‌صورتی چشمگیر، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید.

همین ماجرا درمورد هزینه‌های پنهان هم وجود دارد؛ شما می‌توانید ازطریق آموزش آنلاین و شرکت در کلاس‌های آنلاین کنکور کارشناسی ارشد هزینه‌های زمانی و مادی رفت‌وآمد، ترافیک و غیره را به‌راحتی حذف کنید.

با کلاس آنلاین کنکور کارشناسی ارشد شما هوشمندانه‌تر سرمایه‌گذاری می‌کنید!

تسلط کامل بر مهارت‌های کنکوری

لازمه‌ی موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد فقط دانش بالا نیست؛ شما به تسلط بر مهارت‌های فراوانی نیاز دارید تا بتوانید در آزمون ارشد موفق شوید و به بهترین دانشگاه‌های کشور راه پیدا کنید.

مهارت‌هایی مانند مطالعه ازطریق تست‌زنی، تندخوانی، خلاصه‌نویسی، تست‌زنی برای آزمون و غیره ازجمله مهارت‌هایی است که باید در دوره‌ی آمادگی برای کنکور بر آن‌ها مسلط شوید؛ از همه مهم‌تر باید بتوانید فضای کنکور را بارها شبیه‌سازی کنید. خدمات آموزش آنلاین این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که بر مهارت‌های کنکوری تسلط کامل پیدا کنید.

جامع‌ترین کلاس کنکور کارشناسی ارشد کجاست؟

برای موفقیت در آزمون ارشد شما باید از تمامی امکانات استفاده کنید، آن‌هم به یک دلیل ساده: رقبای شما قطعاً این کار را انجام خواهند داد و اگر شما از آن غفلت کنید، فرصت‌های خود را از دست می‌دهید. در این میان این نکته را نباید فراموش کنید که انتخاب شما باید بهترین گزینه برای آموزش آنلاین را انتخاب کنید.

کافه‌تدریس پلتفرم جامع آموزش آنلاین کنکور کارشناسی است. شما می‌توانید از خدمات مختلف کافه‌تدریس برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید که کلاس آنلاین کنکور کارشناسی ارشد فقط یکی از آن‌هاست. خدمات کافه‌تدریس به‌صورت فهرست‌وار از این قرار است:

  • مشاوره با بهترین استادان تا روز آزمون
  • برنامه‌ریزی جامع براساس هدف‌گذاری شخصی و اولویت‌بندی مطالعاتی سرفصل‌ها
  • کلاس‌های آنلاین و ویدئوهای آموزشی درس و تست، نکته و تست، مرور و جمع‌بندی
  • وبینارهای منظم آموزشی رایگان
  • پایش منظم آموخته‌ها ازطریق آزمون‌های آزمایشی
  • شبیه‌سازی کنکور

برای آشنایی با خدمات کافه‌تدریس برای کنکور کارشناسی ارشد روی این لینک کلیک کنید:

کلاس‌های آنلاین کنکور کارشناسی ارشد