یک سبد انار، یک سبد تخفیف جشنواره‌ی ویژه‌ی یلدای کافه‌تدریس است. شما در این جشنواره می‌توانید در کلاس‌های آنلاین، ویدئوهای آموزشی و آزمون‌های آزمایشی کافه‌تدریس با ۶۵ درصد تخفیف ثبت‌نام کنید.

یک سبد انار، یک سبد تخفیف

جشنواره‌ی ویژه‌ی یلدای کافه‌تدریس از ساعت ۱۶:۰۰ روز پنجشنبه، ۲۸ آذرماه، شروع می‌شود و تا پایان روز دوشنبه، دوم دی‌ماه، ادامه خواهد داشت. شما می‌توانید در فرصت جشنواره‌ی یلدای کافه‌تدریس در کلاس‌های آنلاین، ویدئوهای آموزشی و آزمون‌های آزمایشی‌ای که نیاز دارید به‌صورت پلکانی با ۶۵ درصد تخفیف ثبت‌نام کنید.

علاوه بر تخفیف‌های ویژه‌ی یلدای کافه‌تدریس، شما با ثبت‌نام در یلدای کافه‌تدریس می‌توانید شانس برنده‌شدن در قرعه‌کشی یک کلاس رایگان به‌مبلغ ۲۵۰هزار تومان را هم داشته باشید. با ثبت‌نام در هر پله از این جشنواره امتیاز خاصی به شما تعلق می‌گیرد و با ثبت‌نام در پله‌های دیگر شانس شما برای بردن قرعه‌کشی یک کلاس رایگان اضافه می‌شود.

۶۵ درصد در سه پله؛ تخفیف‌هایی که تکرار نمی‌شود

تخفیف‌های ویژه‌ی جشنواره‌ی یلدای کافه‌تدریس به‌صورت پلکانی است. شما با ثبت‌نام در هر مرحله و استفاده از تخفیف‌های هر پله می‌توانید از تخفیف‌های پله‌ی بعدی استفاده کنید؛ درواقع با ثبت‌نام در هر مرحله و استفاده از هر پله، کد تخفیف‌ شما برای پله‌های بعد فعال می‌شود. تخفیف‌های پلکانی یلدای کافه‌تدریس، درمجموع ۶۵ درصد تخفیف، از این قرار است:

  • پله‌ی اول: ۱۵ درصد
  • پله‌ی دوم: ۲۰ درصد
  • پله‌ی سوم: ۳۰ درصد

کلاس رایگان، برای دو نفر؛ جایزه‌ی قرعه‌کشی یلدای کافه‌تدریس

در جشنواره‌ی یلدایی کافه‌تدریس شما شانس برنده‌شدن یک کلاس رایگان به‌دلخواه خودتان، به‌مبلغ ۲۵۰هزار تومان، دارید. در صورت برنده‌شدن در قرعه‌کشی شما می‌توانید هر کلاس آنلاین یا ویدئو یا آزمون آزمایشی را که نیاز دارید از میان دوره‌های کافه‌تدریس انتخاب کنید.

قرعه‌کشی میان همه‌ی ثبت‌نام‌کنندگان انجام می‌شود، اما با ثبت‌نام در هر پله امتیاز متفاوتی برای قرعه‌کشی به شرکت‌کنندگان تعلق می‌گیرد؛ طبعاً افرادی که امتیاز بیش‌تری در جشنواره‌ی یلدا کسب کرده‌اند شانس بیش‌تری هم برای برنده‌شدن دارند. امتیازهای هر پله برای شرکت در قرعه‌کشی از این قرار است:

  • ثبت‌نام پله‌ی اول: یک شانس قرعه‌کشی
  • ثبت‌نام پله‌ی دوم: سه شانس قرعه‌کشی
  • ثبت‌نام پله‌ی سوم: شش شانس قرعه‌کشی

چرا نباید یک سبد انار، یک سبد تخفیف را از دست داد؟

جشنواره‌ی یک سبد انار، یک سبد تخفیف کافه‌تدریس فرصت بسیار مناسبی است که شما کلاس‌های آنلاین، ویدئوها و آزمون‌های آزمایشی را که نیاز دارید با بیش‌ترین تخفیف ثبت‌نام کنید. تخفیف‌های جشنواره‌ی یلدای کافه‌تدریس تکرار نمی‌شود، اما نکته‌ی مهم‌تر آن است که شما با برنامه‌ریزی درباره‌ی نیازمندی‌های‌تان و تهیه‌ی چک‌لیست می‌توانید بیش‌ترین تخفیف را به دست آورید؛ پس بهتر است پیش از هر چیز دست‌به‌کار شوید و موارد موردنیازتان را از میان دوره‌های کافه‌تدریس فهرست کنید:

کلاس‌های آنلاین و ویدئوهای آموزشی کافه‌تدریس
آزمون‌های آزمایشی کافه‌تدریس

جشنواره‌ی یلدای کافه‌تدریس تا پایان روز دوشنبه برپاست و شما می‌توانید بدون محدودیت، از تخفیف‌های آن استفاده کنید. اگر از اول دی‌ماه در این جشنواره شرکت می‌کنید، یادتان باشد که حتماً رمز پویای حساب‌بانکی‌تان را فعال کنید. برای فعال‌کردن رمز پویا این مطلب را بخوانید:

رمز پویا را چطور فعال کنیم؟

منتظر یک سبد تخفیف باشید

برای شرکت در جشنواره‌ی یلدای کافه‌تدریس و استفاده از ۶۵ درصد تخفیف ویژه‌ی این جشنواره کافی است روی این لینک کلیک کنید:
یک سبد انار، یک سبد تخفیف