طرح مشاوره هفتگی "همراه" تا روز آزمون - ویژه کنکور ۱۴۰۰

زمان برگزاری: بعد از ثبت نام با شما تماس میگیریم هزینه کلاس: ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان    ۱ میلیون تومان    تخفیف زمانی

مدت: ۲۰ دقیقه

توضیحات

مهم‌ترین ضعف داوطلبانی که وارد فرآیند آمادگی آزمون می‌شوند، عدم شناخت درست از شیوه‌های مطالعه اصولی، انتخاب منابع درست و نداشتن یک برنامه‌ریزی دقیق جهت کسب رتبه دلخواه است. در چنین شرایطی افراد یا از طریق "آزمون و خطا" و هدر دادن زمانی طولانی، خیلی دیر به نتیجه درست میرسند یا اصلا به این نتیجه درست هم نرسیده و آزمون فرا می‎رسد! اصلاً اهمیتی ندارد که داوطلب شاغل است یا متاهل، داوطلب دانشجو است یا زمانش کاملا آزاد است، مهم این است که از میزان زمانی که هر فردی می‌تواند به آزمون اختصاص دهد، چگونه آن‌ را مدیریت می‌کند تا بهترین خروجی در حد توان خود را بگیرد. خیلی اوقات با صرف زمان نسبتا کوتاه ولی انجام کار اصولی می‌توان رتبه بسیار خوب کسب کرد (این ویژگی داوطلبان هوشمند است).

محتوای کاری که در این طرح انجام می‌شود:
1_ یک جلسه برنامه ریزی انفرادی براساس شرایط شخصی هر فرد بصورت آنلاین از طریق لینک کلاس مجازی، بمدت نیم الی یک ساعت آخر هر هفته برگزار خواهد شد. هدف این جلسه ساعت بندی و تارگت بندی برای روز های هفته پیش رو می باشد که با استفاده از اکسل مطالعه که توسط بنده طراحی شده صورت می گیرد. این اکسل را در اختیار دانشجویان عزیز قرار خواهم داد و مکمل اکسل ساعت مطالعاتی خواهد بود.

۲) تلاش می شود از شرایط روحی و جسمی داوطلبان عزیز جهت برنامه ریزی بهتر و مشاوره ای اصولی شناخت کامل حاصل شود. نوع اجرا برنامه هفتگی تا کنکور سراسری به طور کامل بررسی خواهد شد.

۳) اکسل برنامه ریزی شخصی خودم در سال گذشته را برای داشتن الگو ی مناسب برای ساعت مطالعه به اشتراک خواهم گذاشت.

۴) تک تک کارنامه های آزمون آزمایشی داوطلب تا روز کنکور و عملکرد هر شخص در کوئیز های هفتگی بررسی خواهد شد. برای گرفتن نتیجه ی بهتر و مدیریت زمان آزمون، مدیریت دفترچه آزمون و همچنین مدیریت استرس و انگیزه لازم برای ادامه راه، راهکار های مناسب شخصی ارائه خواهد شد.

۵) ویدیو، pdf و فایل های انگیزیشی که در طول این یک سال به شخصه استفاده کرده ام و انگیزه ی مرا با وجود تعویق های پیاپی حفظ کردند، به اشتراک خواهم گذاشت.

۶) یک گروه تلگرامی برای تمامی داوطلبانی که تحت مشاوره ی بنده هستند تشکیل خواهد شد. این عزیزان تحت مدیریت کامل بنده برای حفظ انگیزه و بالا بردن ساعت مطالعه در گروه با یکدیگر رقابتی سالم خواهند داشت. همچنین به صورت روزانه مطالبی مفید در گروه به اشتراک گذاشته خواهد شد.

۷) صحبت های انگیزشی تا روز کنکور برای حفظ انرژی لازم درس خوندن و مقابله با هر پدیده و اتفاق احتمالی از جمله کرونا و یا هر اتفاق غیر مترقبه دیگر خواهیم داشت.

۸) سوال ها و مطالبی را که در منابع شخصی هایلایت کرده ام را با داوطلبان به اشتراک خواهم گذاشت تا در پایان راه و به خصوص دو ماه پایانی زمان اضافی صرف حل سوالات کم اهمیت تر نشود و بتوانید از آرشیو سوالات سلکتیو بنده استفاده کنید.

۹) تمامی خلاصه نویسی های شخصی بنده در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

۱۰) در گروه تلگرامی دوستان میتوانند تمامی سوالات ریاضی، جی مت، یا زبان را بپرسند و همگی تحت نظارت بنده برای جواب دادن به سوالات یکدیگر در رقابت قرار بگیرند. اگر سوالی برای دوستان قابل حل نبود، شخصا جواب را در اختیارشان قرار خواهم داد. علاوه بر جلسه ی فردی هفتگی ذکر شده به صورت کلاس، در این گروه نیز تعاملی دو طرفه بین بنده و عزیزان خواهد بود و همواره پاسخگوی سوالات ریز فردی هر شخص خواهم بود.

نکات:
- برگزاری جلسات مشاوره به صورت آنلاین از طریق تماس تصویری است که در روز و ساعت مشخصی برگزار می‌گردد.
- زمان برگزاری جلسات مشاوره با هماهنگی داوطلب در یک زمان مشخص صورت می‌گیرد.
- اگر در موارد خاصی برنامه داوطلب یا مربی به هر دلیلی تغییر کند، زمان مشاوره به یک زمان مورد توافق دیگر در همان هفته تغییر خواهد نمود.
- مدت هر جلسه مشاوره ۲۰ دقیقه در یک جلسه و بصورت هفتگی خواهد بود.