کلاس آنلاین تحلیل سازه (درس، نکته، حل تست، آزمون)

زمان برگزاری: چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ الی ۲۰ - پنجشنبه ۲۲ دی و جمعه ۲۳ دی ساعت ۹ الی ۱۸ هزینه کلاس: ۸۰۰ هزار تومان

مدت: ۱۸ ساعت
از طریق برنامه‌ی کافه تدریس پلیر و تنها روی سیستم ویندوزی می‌توانید در کلاس شرکت بفرمایید.
ویدیو این کلاس ضبط می‌شود و تنها روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز تا زمان کنکور امکان پخش دارد.

توضیحات

تدریس و جمع‌بندی تحلیل‌سازه‌ها در دو روز!
نحوه تدریس در این کلاس نکته و تست ارائه جمع‌بندی درسنامه (منظور درسنامه‌ای بدون اثبات فرمول‌ها) از یک مبحث و سپس حل تست‌های فراوان خواهد بود. اگر به دنبال یک جمع‌بندی عالی برای کنکور خود در درس تحلیل‌سازه‌ها هستید، این کلاس را از دست ندهید. با توجه به ارائه درسنامه از هر مبحث، این کلاس برای داوطلبانی که مبحثی را مطالعه نکرده باشند نیز مناسب است.
نکته‌ای جالب در خصوص کلاس نکته و تست دکتر رشیدی در سال‌های گذشته، داوطلبان عزیزی بودند که قصد حذف این درس را داشتند ولی با کمک ایشان و البته تلاش خودشان درصد خوبی در این درس کسب نموده‌اند.

تاریخ برگزاری: ۲۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۶ الی ۲۰ و ۲۸ و ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۹ الی ۱۸

سایر توضیحات:
۱) مفاد کلاس عبارتند از: جزوه کامل و تمام رنگی، آموزش آنلاین + فیلم ضبط شده کلاس، ۴ مرحله آزمون جامع جهت تثبیت مطالب
۲) هر یک از شرکت‌کنندگان عزیز، بلافاصله پس از ثبت‏ نام در هر یک از کلاس‌‏ها در گروه رفع اشکال ویژه با حضور اساتید کلاس‌‏ها عضو شده و این عضویت بصورت نامحدود خواهد بود. (جهت عضویت در گروه رفع اشکال VIP، ایمیل و شماره همراه خود در سایت کافه‌تدریس را به آیدی تلگرامی @ShahinSagharchi ارسال نمایید)
۳) برگزاری کلاس‌‏های آنلاین، در روز و ساعت مقرر از طریق سایت کافه‌تدریس خواهد بود و فیلم ضبط شده کلاس نیز پس از کلاس در اختیار شرکت‌کنندگان عزیز قرار می‏گیرد و تا روز کنکور ۱۴۰۳ قابل مشاهده است.
۴) مشاهده کلاس‌ها يا فيلم آن‌ها صرفا از طریق سیستم‌عامل ویندوز (سیستم کامپیوتر خانگی، لپتاپ، سرفیس) امکان پذیر است و بهمراه هر درس جزوه تمام رنگی ارائه می‌گردد.

نمونه تدریس