پکیج کلاس ویژه درس و تست و نکته و تست ریاضی عمومی ۱و۲ (ترم تابستان)

زمان برگزاری: شنبه‌ها و سه شنبه‌ها ۱۷:۳۰ الی ۲۲:۳۰ (شروع از ۲۹ مرداد ۱۳۹۸) هزینه کلاس: ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

مدت: ۱۵۵ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و قابل دانلود است. فیلم این کلاس صرفا روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.

توضیحات

این کلاس ترکیب دو کلاس درس و تست و نکته و تست است و برای تدریس مطالب درسی و بیان نکات تستی مور نیاز برای آمادگی کنکور ارشد و دکتری سال جاری(کنکور ۹۹) برای کلیه رشته های علوم پایه و فنی مهندسی (مدیریت کسب و کار MBA و صنایع٬ عمران٬ مکانیک٬ کامپیوتر٬ مواد٬ نقشه برداری٬ علوم کامپیوتر٬ریاضی٬ ژئوفیزیک٬ معدن٬ مهندسی پزشکی ٬ فناوری نانو و ........) در نظر گرفته شده است.

* این کلاس علاوه بر تخفیفات زمانی و مناسبتی دارای ۱۵ درصد تخفیف روی مجموع مبلغ کلاس درس و تست و نکته و تست است.

* روش ارائه مطالب در هر جلسه از کلاس:
۱. قبل از هر جلسه جزوه تایپ شده کار در کلاس(درس+نکته+صورت مثال و تستها برای کلاس درس و تست و جزوه سوالات برای کلاس نکته و تست ) در پنل کاربری دانشجو و کانال اختصاصی این دوره به صورت pdf قرار داده می شود.
۲. بلافاصله پس از برگزاری هر جلسه از کلاس جزوه تدریس شده (شامل مطالب تدریس شده و سوالات با حل نوشته شده در کلاس آنلاین) در پنل کاربری دانشجو و کانال اختصاصی این دوره به صورت pdf قرار داده می شود.
۳. فایل تصویری ضبط شده کلاس (به صورت ویدیوی قابل دانلود) یک تا دو روز پس از برگزاری هر جلسه از کلاس در پنل دانشجوها قرار داده می شود. بنابراین اگر برخی جلسات کلاس را از دست دادید٬ به فیلم و اطلاعات کلاس دسترسی مستقیم خواهید داشت.

* نمونه فایل ضبط شده کلاس (که مربوط به دوره درس و تست فشرده انتگرال های ریاضی ۲ است) در انتهای توضیحات قرار داده شده است. برای اطلاع از کیفیت و روش کار در دوره ای که قصد ثبت نام در آن را دارید، می توانید این ویدیو را مشاهده کنید یا برای دیدن آن با کیفیت بالاتر(مشابه آنچه در کلاس درس مشاهده می کنید) آن را دانلود نمایید.

* این دوره شامل کلاس ۱۰۰ ساعتی درس و تست ریاضی عمومی ۱ و ۲ (در ۲۲ جلسه و هر هفته ۲ جلسه به صورت آنلاین ) و تدریس مطالب پایه در ۱۰ ساعت (فصل تابع به عنوان پیش نیاز در ۴ جلسه به صورت ویدیوی ضبط شده که در داشبورد شما قرار داده شده ) و کلاس ۴۵ ساعتی نکته و تست (مرور سریع درسنامه و نکات کلاس درس و بیان نکات اضافه تر در قالب حل تست) خواهد بود.


———————— توضیحات اختصاصی برای دوره درس ۱۰+۱۰۰ ساعتی ————————

ویژگی های این دوره :
— ارائه جزوه کار در کلاس قبل از هر جلسه(شامل درسنامه و نکات + صورت مثالها و تستهایی که در کلاس حل می شوند)
— تدریس مطالب و نکات مورد نیاز برای کنکور ارشد و دکتری به صورت دقیق و کامل
— حل مثالهای متنوع و هدفدار آموزشی (شامل تستهای کنکور ارشد و دکتری از جلد ۱ و ۲ و ۳ و با تاکید بر تستهای سالهای اخیر) جهت تفهیم مطالب تدریس شده
— مشخص کردن تکالیف دانشجو در پایان هر جلسه (به صورت مثال و تست برای تمرین مطالب تدریس شده در کلاس توسط دانشجو در منزل از جلد اول کتاب ریاضی عمومی ۱ و ریاضی عمومی ۲)
— ارائه برنامه مطالعاتی به عنوان راهنمای شرکت در کلاس آنلاین درجلسه اول کلاس
— ارائه برنامه مطالعاتی برای مرور و تثبیت مطالب تدریس شده در کلاس در جلسه آخر(برنامه مطالعاتی برای دوران پس از اتمام کلاس تا کنکور شامل نحوه حل تستهای تکمیلی٬ تستهای جلد دوم و سوم٬ نکته و تست و جمع بندی)

* مراجع مورد نیاز برای مطالب تدریس شده و تکالیف دانشجو ها:
— جلد اول ریاضی عمومی ۱ - ویرایش سوم(انتشارات نگاه دانش - مولف : مسعود آقاسی)
— جلد اول ریاضی عمومی ۲ - ویرایش سوم(انتشارات نگاه دانش - مولف : مسعود آقاسی)

تذکر : آخرین چاپ ریاضی ۱ چاپ ۱۳ و برای ریاضی ۲ چاپ ۱۰ است اما اگر هر ویرایش سوم هر یک از این کتابها را در اختیار دارید(ولی چاپ آخر نیست) نیازی به تهیه مجدد آنها نخواهید داشت.

سرفصل مطالبی که در این دوره تدریس می شوند(به ترتیب جلد اول کتابها و جزوه کار در کلاس ) به شرح زیر است:
* ریاضی عمومی ۱ :
مباحث ریاضی ۱ که ( در ۱۱/۵ جلسه اصلی و آنلاین + ۲ جلسه مطالب پایه و آفلاین ) تدریس می شوند :
۱. تابع
۲. حد و پیوستگی
۳. مشتق و کاربردهای آن
۴. انتگرال و کاربردهای آن
۵. مختصات قطبی
۶. اعدا مختلط
۷. دنباله و سری

* ریاضی عمومی ۲ :
مباحث ریاضی ۲ که در ۱۰/۵ جلسه آنلاین تدریس می شوند:
۱. هندسه تحلیلی و جبرخطی
۲. خم و سطح
۳. حد و مشتق توابع چند متغیره و کاربردهای مشتق
۴. انتگرال دوگانه و سه گانه
۵ . انتگرال روی اشیای خمیده(انتگرال روی خم و سطح)


———————— توضیحات مربوط به دوره نکته و تست ۴۵ ساعتی ————————

* اين دوره در واقع مكملی براي دوره درس و تست (حضوری و آنلاین ) خواهد بود و برای بررسی نکات مهم و کلیدی در قالب حل تستهای کنکور و بالا بردن مهارت تست زنی و افزايش سرعت تجزيه و تحليل و حل مساله و ایجاد ساختار ذهنی مناسب در برخورد با تستهای کنکور تنظيم شده است.

* تستهای جزوه کلاس نکته و تست به صورت كاملا هدفمندبه نحوی مرتب شده اند كه كليه نكات مهم در قالب حل تست مورد بررسی قرار می گيرند. سوالات موجود در جزوه تست ۶۰ درصد سوالات تاليفی(كمی بالاتر از سطح كنكور و در راستاي پوشش نکات مهم در حین حل كمترين تعداد تست ممكن) و ۴۰ درصد منتخب جلد دوم و سوم (سوالات نكته دار در بين سوالات كنكور رشته های مختلف در سالهای اخير) است و تستها به صورت طبقه بندی شده (بر اساس سرفصل كتابهای رياضی ۱و ۲ ) و غیر مشترک با سوالات کلاس درس حضوری و آنلاین خواهد بود.

* اين دوره برای دانشجويانی مفید است كه درس رياضی عمومی را يك بار تا قبل از شروع كلاس مرور كرده باشند یا فرصت مطالعه مطالب درسی را همزمان با دوره نکته و تست داشته باشند. (در كلاس درس حضوری یا آنلاین من يا ساير اساتيد در سال ۹۸ یا سالهای قبل شركت كرده اند و يا خود شخصا مطالب را مطالعه كرده باشند.)

هر نوع سوال در مورد این دوره را می توانید از طریق ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com مطرح نمایید.

نمونه ویدیو کلاس