جلسه اول کلاس درس و تست آنلاین ریاضی عمومی پاییز (تدریس تابع، حد، هم ارزی، مک لورن، حالات مبهم)

زمان برگزاری: شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸‌ ساعت ۱۸:۰۰ هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۴ ساعت ۳۰ دقیقه فیلم این کلاس ضبط می‌شود و قابل دانلود است.

توضیحات

جلسه اول کلاس درس و تست آنلاین ریاضی عمومی پاییز (تدریس تابع، حد، هم ارزی، مک لورن ، حالات مبهم)

۱. این دوره جلسه اول از ۲۲ جلسه کلاس درس و تست ۱۰+۱۰۰ ساعتی درس و تست ریاضی عمومی ۱ و ۲ و مناسب برای رشته های مدیریت کسب و کار mba - صنایع - عمران -مکانیک - کامپیوتر- مواد- ریاضی - نقشه برداری و..... است .
در این جلسه پس از مرور مطالب لازم از فصل تابع٬ فصل حد و پیوستگی ( صفحه ۶۱ تا ۸۱ از جلد اول کتاب ریاضی عمومی ۱ یعنی مفهوم حد٬ هم ارزی٬ بررسی هفت حالت مبهم و روشهای رفع ابهام آنها) تدریس می شود.

۲. جزوه خام این جلسه (شامل درسنامه و نکات و صورت سوالاتی که در این جلسه٬ تدریس می شود) روز سه شنبه ۲۸ آبان در پنل کاربری شما قرار داده می شود.

۳. توصیه می شود قبل از شروع این جلسه ، ویدیو و جزوات تدریس رایگان ریاضی پایه در ۴ قسمت ( ۸ ویدیو) را ملاحظه کنید.(دریافت رایگان ریاضی پایه با ثبت نام از طریق لینک https://bit.ly/2AUF0np امکان پذیر است.)

برنامه هر قسمت از دوره ریاضی پایه به شرح زیر است:

- قسمت ۱ : شامل دو ویدیو در مورد تعریف رابطه٬ تابع٬ دامنه و برد٬ تساوی و ترکیب دو تابع می باشد.

-قسمت ۲ : شامل دو ویدیو در مورد تابع زوج و فرد٬ تقارنهای معروف٬ تابع یکنوا٬ یک به یک٬ پوشا٬ تابع معکوس٬ قدرمطلق٬ جز صحیح٬ تابع نمایی می باشد.

- قسمت ۳ : شامل دو ویدیو در مورد مثلثات( نسبتها و اتحادهای مثلثاتی٬ دایره مثلثاتی٬ معادله مثلثاتی٬ تابع مثلثاتی و تابع معکوس مثلثاتی و بررسی نمودار آنها) می باشد.

- قسمت ۴: شامل دو ویدیو در مورد لگاریتم و تابع لگاریتمی٬ تابع هیپربولیک٬ اتحادهای مهم ٬ تابع معکوس هیپربولیک و بررسی نمودار آنها می باشد.

۴. بلافاصله پس از برگزاری این جلسه، جزوه تدریس شده (شامل مطالب تدریس شده و سوالات با حل نوشته شده در کلاس آنلاین) در پنل کاربری دانشجو و کانال تلگرام اختصاصی این کلاس به صورت pdf قرار داده می شود.

۵. فایل تصویری ضبط شده کلاس (ویدیوی قابل دانلود) حداکثر ۷۲ ساعت پس از برگزاری، در پنل دانشجوها قرار داده می شود. بنابراین اگر این جلسه را از دست داده اید، به فیلم و اطلاعات جلسه اول دسترسی مستقیم خواهید داشت.

۶. در صورت تمایل به ثبت نام در ادامه این دوره کافی است هر یک از لینکهای زیر را در "آدرس بار" مرورگر خود کپی و پیست نمایید:

- کلاس درس و تست ویژه ۱۰+۱۰۰ ساعتی درس و تست پاییز با لینک: https://bit.ly/2pV6xmk

- پکیج کلاس درس و تست + نکته و تست ۴۵+۱۰+۱۰۰ ساعتی پاییز با لینک: https://bit.ly/35fpj8a

برای دسترسی به لینک فعال کلاسهای بالا، می توانید به کانال @math_equation یا صفحه اول سایت www.m-aghasi.ir مراجعه نمایید.

هر نوع سوال در مورد این دوره و مشاوره برای مطالعه ریاضی عمومی را می توانید از طریق ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com مطرح نمایید.

نمونه ویدیوی کلاس آنلاین