جلسه اول کلاس درس و تست آنلاین معادلات دیفرانسیل رایگان+ ویدیو و جزوات تکنیک‌های محاسبه انتگرال نامعین

زمان برگزاری: جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۸‌ ساعت ۱۸:۳۰ هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۴ ساعت فقط از طریق سیستم عامل ویندوز (روی لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی) می‌توانید در این کلاس شرکت کنید. فیلم این کلاس ضبط می‌شود و به صورت لینک بازپخش (آنلاین) و تحت سیستم عامل ویندوز قابل مشاهده است.
لینک بازپخش ویدیوها، تا کنکور ۹۹ به تعداد دفعات نامحدود، فعال و قابل استفاده می‌باشد.

توضیحات

جلسه اول کلاس درس و تست آنلاین معادلات دیفرانسیل رایگان(تدریس مقدمات معادلات دیفرانسیل معادلات مرتبه اول : تفکیک پذیر٬ خطی٬ برنولی) + ویدیو و جزوات تکنیک های محاسبه انتگرال نامعین

۱. این دوره جلسه اول از ۱۲ جلسه کلاس درس و تست ۴۸ ساعتی و آنلاین معادلات دیفرانسیل و مناسب برای رشته های برق٬ عمران ٬ مکانیک ٬ کامپیوتر٬ مواد٬ ریاضی٬ هوافضا٬ نقشه برداری ٬ مهندسی پزشکی٬ فناوری نانو و ..... است .

۲. این جلسه شامل تدریس مقدمات معادلات دیفرانسیل(تعریف معادله٬ تشکیل معادله) و معادلات مرتبه اول تفکیک پذیر و خطی و برنولی همراه با حل تستهای منتخب کنکور ارشد و دکتری رشته های مختلف و خصوصا در دهه ۹۰ متناسب با موضوعات تدریس شده است.

۳. در انتهای کلاس برنامه مطالعاتی برای درس معادلات دیفرانسیل(برای دانشجویان شرکت کننده در کلاس یا سلف استادی) ارائه می شود.

۴. جزوه کامل شده کلاس و فیلم ضبط شده کلاس(به صورت لینک بازپخش) با اتمام کلاس در پنل کاربری دانشجوها قرار داده می شود.



۵. ویدیوی ضبط شده و جزوه تدریس روشهای محاسبه انتگرال نامعین به عنوان پیش نیاز اصلی درس معادلات دیفرانسیل در پنل کاربری شما موجود است. حتما قبل از حضور در کلاس ویدیو یا جزوات را مشاهده و روشهای محاسبه انتگرال نامعین را یاد بگیرید.(البته در کلاس درس معادلات٬ در موارد لازم تکنیک ها و فرمولهای لازم از محاسبه انتگرال نامعین یادآوری می شوند)

۶. مراجع مورد نیاز برای مطالب تدریس شده و تکالیف دانشجو ها:

- جلد اول معادلات دیفرانسیل - ویرایش سوم (انتشارات نگاه دانش - مولف : مسعود آقاسی)

- جلد دوم معادلات دیفرانسیل - ویرایش سوم (انتشارات نگاه دانش - مولف : مسعود آقاسی)

۷. برای ثبت نام در ادامه دوره می توانید لینک https://nasir.ir/diff2.aspx را در "آدرس بار" مرورگر خود کپی و پیست نمایید.(برای دسترسی به لینک فعال کلاس ٬ می توانید به کانال @math_equation یا صفحه اول سایت www.m-aghasi.ir مراجعه نمایید.)

هر نوع سوال در مورد این دوره را می توانید از طریق ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com مطرح نمایید.

نمونه ویدیوی کلاس آنلاین