کارگاه آنلاین حل تست جامع ریاضی عمومی(برای رشته های MBA، صنایع، عمران، مکانیک، کامپیوتر، مواد و ...)

زمان برگزاری: در توضیحات دوره مشاهده بفرمایید . هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۲۱ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و قابل دانلود است.

توضیحات

در این کارگاه (۱۱ ساعت آنلاین + ۱۰ ساعت آفلاین) قصد داریم سوالات مطرح شده در درس ریاضی عمومی ۱ و ۲ در کنکور های ۹۶ تا ۹۸ چندین رشته را طبق برنامه زیر تجزیه و تحلیل و حل کنیم:

جلسه ۱ : دوشنبه ۵ خرداد ساعت ۱۸ الی ۲۲ ( حل ۳۰ تست ریاضی عمومی رشته MBA در سال ۹۶ )
جلسه ۲: چهارشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۹ الی ۲۲ ( حل ۲۰ تست ریاضی عمومی رشته های مکانیک و عمران در سال ۹۸ )
جلسه ۳ : جمعه ۲۳ خرداد ساعت ۱۸ الی ۲۲ (حل ۳۰ تست ریاضی عمومی رشته MBA در سال ۹۸)

ضمنا ۱۰ ساعت ویدیوی حل تستهای سال ۹۷ رشته های (MBA ، مکانیک، کامپیوتر ، صنایع، عمران، نقشه بردای) که سال گذشته تجزیه و تحلیل و حل شده بودند، همراه با جزوه حل سوالات، از اواسط خردادماه به تدریج در داشبورد شما قرار داده می شود.

۱. این کارگاه صرفا مختص حل تست ارائه شده در کنکور نخواهد بود، بلکه سعی خواهد شد تا درسنامه و نکات مربوط به سوال و استراتژی برخورد با سوالات مشابه در حد امکان به طور کامل بیان شود.

تذکر مهم: برای استفاده بهینه از مطالب ارائه شده در این کارگاه ، توصیه می شود یک روز قبل از شروع هر جلسه، نسبت به حل تستهای جلسه مربوطه که در داشبورد شما قرار داده می شود، اقدام نمایید تا با آمادگی کامل در کلاس شرکت نمایید.

۲. جزوه سوالات حل شده در این کارگاه با اتمام کلاس در پنل کاربری شما قرار داده می شود.

۳. فایل تصویری ضبط شده کلاس (به صورت ویدیوی قابل دانلود) حداکثر ۷۲ ساعت پس از برگزاری هر جلسه از کارگاه ، در پنل شما قرار داده می شود. بنابراین اگر نمی توانید در زمان برگزاری کلاس آنلاین باشید، به فیلم و اطلاعات کلاس به صورت آفلاین دسترسی خواهید داشت.

۴. دانشجویان هر رشته می توانند در هر یک از این جلسات به دلخواه خود شرکت کنند اما با توجه به اینکه سرفصل درس ریاضی عمومی برای رشته های مختلف یکسان است و بارها دیده شده سوالات یک رشته عینا یا با تغییر جزئی در کنکور سایر رشته ها تکرار می شود، شرکت در همه جلسات به دانشجویان کلیه رشته ها توصیه می شود.

هر نوع سوالی در مورد این کارگاه را از طریق ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com می توانید مطرح نمایید.

نمونه ویدیوی کلاس آنلاین