کارگاه آنلاین حل و تجزیه و تحلیل تست‌های معادلات دیفرانسیل رشته‌های برق، مکانیک، عمران، نقشه برداری در کنکور ارشد ۹۹

زمان برگزاری: جمعه ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰‌ ساعت ۱۸:۰۰ هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۲ ساعت

توضیحات

- در این دوره سوالات مطرح شده در درس معادلات دیفرانسیل در کنکور ۹۹ مهندسی برق و مکانیک (۵ سوال) و مهندسی عمران و نقشه برداری (۵ سوال) به صورت تشریحی و با بیان نکات مربوط به هر تست مورد بررسی قرار می گیرند.

- با توجه به اینکه سرفصل معادلات دیفرانسیل برای رشته های مختلف یکسان است و بارها دیده شده سوالات یک رشته عینا یا با تغییر جزئی در کنکور سایر رشته ها تکرار می شود، شرکت در این کارگاه به دانشجویان متقاضی سایر رشته های کارشناسی ارشد (مواد، نساجی، هوافضا و ...) توصیه می شود.

* این کارگاه صرفا مختص حل تست ارائه شده در کنکور نخواهد بود، بلکه سعی خواهد شد تا درسنامه و نکات مربوط به سوال و استراتژی برخورد با سوالات مشابه در حد امکان به طور کامل بیان شود.

تذکر مهم: برای استفاده بهینه از مطالب ارائه شده در این دوره، توصیه می شود یک روز قبل از شروع کارگاه، نسبت به حل تست‌های کنکور ارشد ۹۹ که در داشبورد شما قرار داده می شود، اقدام نمایید تا با آمادگی کامل در کلاس شرکت نمایید.

۱. جزوه سوالات حل شده در این کارگاه با اتمام کلاس در پنل کاربری شما قرار داده می شود.

۲. فایل تصویری ضبط شده کلاس (به صورت ویدیوی قابل دانلود) حداکثر ۷۲ ساعت پس از برگزاری، در پنل شما قرار داده می شود. بنابراین اگر نمی‌توانید در زمان برگزاری کلاس آنلاین باشید، به فیلم و اطلاعات کلاس دسترسی مستقیم خواهید داشت.

هر نوع سوالی در مورد این کارگاه را از طریق ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com می توانید مطرح نمایید.