کلاس آنلاین گرامر جامع - ویژه ارشد و دکتری

زمان برگزاری: یکشنبه‌ها ۱۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰ (شروع از ۰۵ مرداد ۱۳۹۹) هزینه کلاس: ۲۸۰ هزار تومان

مدت: ۲۴ ساعت
از طریق کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، موبایل و تبلت می‌توانید در این کلاس شرکت کنید.

توضیحات

این کلاس 24 ساعته، جامع ترین کلاس گرامری است که در طول سال برگزار میشود. در این کلاس تستهای بیشتری نسبت به دوره های فشرده حل میشوند و مسائلی که در کلاسهای فشرده فرصت آموزش برایشان نیست در اینجا تشریح میشوند.
محتوای کلاس شامل آموزش صفات، اسامی، افعال، قیود و ضمایر بعنوان بخش آغازین دوره است که عمدتا 3 جلسه به همراه تست زنی شان زمان میبرند. 5 جلسه باقیمانده تمرکز بر فصل ساختار جمله، ضمایر موصولی و حذفشان، ربط دهنده ها، وارونگی، ساختار موازی و تستهای کنکور ارشد و دکتری سالهای اخیر است. رویکرد این کلاس، اصلاح نگرش دانشجویان نسبت به گرامر و توانایی بالای پاسخگویی به تست‌های کنکور ارشد و دکتری از سوی دانشجویان است.
این کلاس تنها دو بار در سال برگزار میشود و دوره تابستان از این جهت توصیه میشود که شروع زودتر، مخصوصا برای افرادی که میخواهند در کنکور با درصد بالای زبان رتبه عالی کسب کنند، حیاتی است.
اضافه شدن به کانال اختصاصی تلگرام کلاسی، صرفا مخصوص افرادی است که در کلاس حاضر بوده اند. توضیح اضافه شدن به کانال حل سوال بیشتر، در کلاس اطلاع رسانی میشود.
پیش نیاز این کلاس، تسلط به واژگان و گرامر در سطح دبیرستان است؛ جزوه دبیرستان در داشبورد دانشجویان قرار میگیرد تا در صورتیکه سطح لازم را ندارند، زودتر پیش مطالعه کنند.
داوطلبان آزمونهای زبان داخلی هم میتوانند از این کلاس بهره کامل ببرند. گرچه هدف تست زنی آن آزمونها نیست اما مطالب این کلاس نه تنها آزمونهای داخلی را پوشش میدهند که فراتر از سطح آن آزمونها نیز هستند.