کلاس درس و تست فشرده مبحث انتگرالهای ریاضی ۲ (با هدف کمک به سیل زدگان)

زمان برگزاری: ۱۲ و ۱۵ و ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۶ الی ۲۰:۳۰ هزینه کلاس: ۱۵۰ هزار تومان

مدت: ۱۳ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و به صورت لینک مشاهده آنلاین در همین صفحه قرار می‌گیرد.

توضیحات

کلیه مبالغ ورودی این کلاس در جهت کمک به سیل زدگان استفاده خواهد شد. (با توجه به همکاری کافه تدریس، کل مبلغ ورودی کلاس و مدارک استفاده از اون در جهت کمک به سیل زده ها تا حد امکان و به صورت شفاف در کانال اطلاع رسانی خواهد شد.)

ارزش این دوره ۱۵۰ هزار تومان است اما دانشجویانی که تمایل دارند با مبلغ کمتری در این کلاس حاضر شوند، می توانند از کدهای تخفیف زیر استفاده نمایند:
- کد تخفیف CT70H48K2F جهت ثبت نام با هزینه 80 هزار تومان
- کد تخفیف CT30H7429 جهت ثبت نام با هزینه 120 هزار تومان

بنا به تمایل خود از هر یک از کدهای بالا می توانید استفاده کنید تا مجوز حضور در هر ۳ جلسه کلاس و ثواب کمک به افراد سیل زده را کسب کنید. توجه داشته باشید که من منفعتی از مبلغ پرداختی شما نخواهم داشت و کل مبلغ ورودی به سیل زده ها اختصاص خواهد یافت.

توجه داشته باشید که این مبحث (که بر اساس نتیجه نظر سنجی اعضای کانال انتخاب شده) یعنی قسمت انتگرال ها در ریاضی ۲ در کنکور همه رشته ها در سالهای مختلف دارای سوال بود و مهمترین و سخت ترین مبحث کنکور در درس ریاضی عمومی است که اغلب دانشجوها (خصوصا در تشخیص نوع انتگرالی که در کنکور مطرح می شود یا انتخاب روش بهینه و کوتاه برای حل تست مربوطه) با آن مشکل دارند.

برای درک اهمیت مباحث این دو جلسه که فصل ۴ و ۵ کتاب ریاضی عمومی ۲ من هستند، به آمار درصد سوالات مطرح شده از این دو فصل (نسبت به کل سوالات ریاضی ۱و۲) در چند رشته و در دو سال ۹۶ و ۹۷ توجه نمایید:

رشته مدیریت کسب و کار: ۲۳ درصد در سال ۹۶ و ۴۷ درصد در سال ۹۷
رشته مهندسی عمران: ۲۰ درصد در سال ۹۶ و ۳۰ درصد در سال ۹۷
رشته مهندسی صنایع: ۱۰ درصد در سال ۹۶ و ۲۵ درصد در سال ۹۷
رشته مهندسی مکانیک: ۲۷ درصد در سال ۹۶ و ۲۷ درصد در سال ۹۷
رشته مهندسی مواد: ۲۰ درصد در سال ۹۶ و ۳۰ درصد در سال ۹۷
رشته مهندسی کامپیوتر: ریاضی عمومی از کنکور ۹۷ در این رشته مطرح شده و در سال ۹۷ درصد دو فصل مذکور ۳۷ بوده است.

مطالب درسی و تستهای این دوره بر اساس کلاسهایی که در سال ۹۷ به صورت حضوری برگزار شد، انتخاب شده و به صورت فشرده کلیه مطالب درسی لازم را همراه با حل تستهای متنوع کنکور آموزش می دهد.

پیش نیاز اصلی این دوره دانستن فرمولهای معروف انتگرال نامعین و روش محاسبه انتگرال معین از ریاضی ۱ است.

این دوره برای افرادی که این مبحث را تا به حال مطالعه نکرده اند یا درسنامه این مبحث را به طور کامل یاد نگرفته اند، مفید است.(افرادی که در کلاس جمع بندی حضوری یا آنلاین شرکت کرده اند، توجه داشته باشند که مباحث تدریس شده در این کلاس حدود ۳۵ درصد از درسنامه لازم برای دوره جمع بندی را به طور کامل و تشریحی بیان می کند و در ۱/۵ جلسه از ۴ جلسه کلاس جمع بندی تنوع سوالات بیشتر و مقایسه بین انتگرالهای مختلف تدریس شده در این دوره را خواهیم داشت.)

مباحث تدریس شده در هر جلسه‌ عبارتند از:

جلسه اول: انتگرال دوگانه (دکارتی، قطبی، تغییر متغیر)، انتگرال سه گانه (دکارتی، استوانه ای، کروی)
جلسه دوم: تغییر متغیر کلی در سه گانه، کاربردهای انتگرال، انتگرال اسکالر روی خم، میدان برداری، انتگرال کار (روش تعریف و میدان ابقایی و پتانسیل)
جلسه سوم: قضیه گرین، انتگرال اسکالر روی سطح، شار، قضیه دیورژانس، قضیه استوکس

براي هر نوع اشکال درسي يا مشاوره از طريق ايميل masoudaghasi1395@gmail.com مي توانيد با من در تماس باشيد.

*** حامیان طرح: تیم کافه تدریس، موسسه پژوهش و موسسه نصیر