وبینار آینده شغلی و اپلای در رشته کامپیوتر و IT در ایران و خارج از کشور

زمان برگزاری: یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸‌ ساعت ۲۱:۰۰ هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۲ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و قابل دانلود است.

توضیحات

در این وبینار استاد رامین رضوی، به‌همراه میهمانان ویژه‌ی این همایش، دکتر حمیدرضا فراگردی و وحید جانفزا، درباره‌ دوره‌ کارشناسی‌ارشد و آینده شغلی رشته کامپیوتر و IT و به‌ویژه اپلای در این رشته صحبت می‌کنند.
حمیدرضا فراگردی کارشناسی خود را در رشته مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار) و کارشناسی‌ارشد خود را در همین رشته در دانشگاه تهران گذرانده است. او برای ادامه‌تحصیل به سوئد رفته و دکتری خود را در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه MDH گذرانده است. بعد از دکتری، او در دانشگاه Innsbruck اتریش پست‌داک گذرانده است و سابقه تدریس در دانشگاه KTH سوئد را نیز دارد. حمید رضا فراگردی در حال حاضر محقق ارشد شرکت اریکسون سوئد است.
وحید جانفزا دانشجوی دکتری دانشگاه Texas A&M در رشته‌ی Computer Science است. موضوع تحقیقاتی او به Accelerator مربوط است و تلاش می‌کند الگوریتم‌های Machine Learning و مخصوصاً Convolutional Neural Network را در سطح Computer Architecture سرعت بخشد. وحید جانفزا در سال ۱۳۹۳ از دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی‌ارشد فارغ‌التحصیل شد. او در دانشگاه تهران زیر نظر پروفسور نوابی در زمینه آزمایش و عیب‌یابی مدارهای دیجیتال فعالیت کرده و حاصل تلاش او بیشتر از هفت مقاله در کنفرانس‌های بین‌المللی است؛ همین‌طور او به‌مدت چهار سال در شرکت آپا به‌عنوان مدیر گروه طراحی سخت‌افزار فعالیت کرده است.

سرفصل‌های این وبینار به‌این شرح است:
۱. آینده شغلی رشته کامپیوتر و IT در ایران؛
۲. آینده شغلی رشته کامپیوتر و IT در خارج از ایران؛
۳. معیارهای مهم برای اپلای در دانشگاه‌های خوب؛
۴. تفاوت تحصیل در اروپا، آمریکا، کانادا و دیگر کشورها؛
۵. معرفی زمینه‌های داغ تحقیقاتی در دنیا.