ویدیوی درس سیگنال و سیستم ویژه کنکور ۱۴۰۱ + وبینارهای رفع اشکال

زمان برگزاری: این کلاس برگزار شده است هزینه کلاس: ۴۶۰ هزار تومان

مدت: ۱۰۰ ساعت بعد از ثبت نام، ویدیو در همین صفحه قرار می‌گیرد و میتوانید مشاهده کنید. ویدیوی ضبط شده کلاس، قفل‌گذاری شده و تنها بر روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به مدت زمان یک سال قابل پخش است.  

توضیحات

توجه: این دوره ترکیب ویدیوی آفلاین به همراه وبینارهای رفع اشکال (به صورت روتین هر دو هفته یک بار) می‌باشد. زمان وبینارها اطلاع رسانی می‌شود.

درس تجزیه و تحلیل سیستم‌ها یکی از دروس پایه در رشته مهندسی برق است. این درس در موارد زیادی مانند پردازش تصویر، مخابرات، فرآیندهای شیمیایی و... کاربرد دارد. در این درس مفهوم سیگنال‌ و سیستم‌ و کاربرد آن‌ها به طور کامل مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت. مطالب موجود در این درس، اساس کار در درس‌های مهمی مانند کنترل خطی و مخابرات است. دانشجویانی که به مطالب این درس تسلط کافی داشته باشند، مفاهیم مهمی همچون پایداری سیستم‌ها را به خوبی درک نموده و در طراحی و تحلیل سیستم‌های کنترلی بسیار موفق خواهند بود. در این دوره آموزشی علاوه بر آموزش تمامی مطالب موجود در سرفصل‌های درس، سوال‌های چهار گزینه‌ای متنوعی جهت آمادگی داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری نیز به طور کامل تحلیل و بررسی می‌شود.

* مخاطبین دوره:
- دانشجویان کارشناسی مهندسی برق
- داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد مهندسی برق
- داوطلبان شرکت در آزمون دکتری مهندسی برق

* سرفصل‌های درس سیگنال و سیستم
فصل اول: سیگنال‌ها
فصل دوم: سیستم‌ها
فصل سوم: سیستم‌های خطی و تغییرناپذیر با زمان
فصل چهارم: سری فوریه پیوسته
فصل پنجم: سری فوریه گسسته
فصل ششم: تبدیل فوریه پیوسته
فصل هفتم: تبدیل فوریه گسسته
فصل هشتم: تبدیل لاپلاس
فصل نهم: تبدیل Z
فصل دهم: نمونه‌برداری

* دانشجویان بعد از ثبت نام، در کانال تلگرامی برق به آی دی cafetadrisbargh عضو شوند. در این کانال، استاد کهن و مشاورین دپارتمان در طول هفته تست‌هایی برای حل تمرین بیشتر و تقویت دانشجویان تحلیل و بررسی می‌کنند.