ویدیو درس و تست ریاضی عمومی ۱و۲ - پاییز ۹۸

زمان برگزاری: این کلاس برگزار شده است هزینه کلاس: ۶۹۰ هزار تومان

مدت: ۱۰۰ ساعت بعد از ثبت نام، ویدیو در همین صفحه قرار می‌گیرد و میتوانید مشاهده کنید. ویدیوی ضبط شده کلاس، قفل‌گذاری شده و تنها بر روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به مدت زمان یک سال قابل پخش است.  

توضیحات

ریاضی عمومی 1و2 اگر نگوییم مهم‌ترین قطعا یکی از مهم ترین دروس پایه‌ای رشته‌های فنی مهندسی، علوم پایه و برخی دیگر رشته‌ها مانند MBA است. 3 دلیل عمده برای اهمیت درس وجود دارد. اول اینکه خود این درس از سرفصل‌های امتحانی بسیار مهم رشته‌های مذکور است، دوم آنکه محتوای درس ریاضی به قدری اهمیت دارد که آشنایی با مفاهیم آن کمک شایانی در درک مفاهیم سایر دروس امتحانی و دروس مقطع کارشناسی ارشد میکند و در نهایت نوع نگاه به حل مسائلی که در این درس آموزش داده می‌شود یک فاکتور مهم در شکل گیری تفکر انتقادی در حل مسائل محسوب می‌شود.
با توجه به اهمیت یاد شده در بالا حرفه‌ای‌ترین دوره آنلاین 100 ساعتی ریاضی عمومی1و2 با رویکرد آموزش پایه‌ای تا تسلط 100 درصدی برای آزمون کارشناسی ارشد طراحی شده است.

محتوای دوره:
- آموزش مفاهیم پایه‌ای تا کنکور از صفر تا 100
- تفهیم مطالب در قالب تست‌های هدف‌دار (تمامی تست‌های حل شده در این آزمون از آزمون‌های سال‌های اخیر انتخاب شده‌اند تا ذهن دانشجو از همان ابتدا با سبک سوالات آزمون اصلی آشنایی پیدا کند)
- حل بیش از 530 تست ریاضی عمومی ۱ و حداقل 280 تست ریاضی ۲ برای تفهیم هر زیر فصل
- ارائه خوراک مطالعاتی و الگوی مطالعه در هر جلسه برای جلسه آینده در کانال تلگرام کلاس بعد از هر جلسه
- برگزاری کوییزهای منظم در وبسایت برای ارزیابی و تحلیل وضعیت دانشجو و ایجاد انگیزه برای مطالعه
- ارائه تست‌های تکمیلی برای فعالیت بیشتر در فاصله بین هر جلسه
- ارائه پیش‌نمایشی از هر فصل و جمع‌بندی هر فصل در انتهای آن
- ارائه جزوه پیش مطالعه روی کانال مربوط به کلاس جهت آمادگی تا قبل از کلاس
- ارائه جزوه آموزشی (تایپی): این جزوه به صورت نیمه خام است و بعد از حل سوالات در کلاس داوطلب خودش آن‌ را تکمیل می‌کند تا با دست به قلم شدن برای نگارش ریاضی فرآیند یادگیری وی تکمیل شود.

بعد از این دوره:
- داوطلب با تمامی فصل‌ها، زیر فصل‌ها، نکات، جزییات و مفاهیم ریاضی عمومی 1و2 بدون هیچ استثنایی آشنایی کامل خواهد داشت.
- داوطلب قادر به حل تست‌های آزمون بدون هیچ دغدغه‌ای و با تسلط عالی، خواهد بود.

ویژگی‌ دوره:
بیان متفاوت و سبک ویژه تدریس مدرس درس (مهندس شکرزاد) علاوه بر آنکه برای داوطلب یک محیط آموزشی منحصر به فرد را ایجاد می‌کند، خیال وی را از درس ریاضی 1و2 راحت می‌کند. درسی که برای همه داوطلبین یک نقطه ضعف اساسی محسوب می‌شود، تبدیل به نقطه قوتی در آزمون خواهد شد که رتبه داوطلب را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد (با توجه به ترازبیار بودن درس ریاضی در تمامی رشته‌ها (میانگین این درس در اکثر رشته‌های یاد شده در مرز صفر درصد است)). همچنین در این کلاس داوطلب با شیوه مدلسازی مسائل طوری آشنا خواهد شد که نه تنها در دروس دیگر بلکه در تمامی مفاهیم واقعی هم نوع نگاه وی را متفاوت خواهد کرد.

بعد از ثبت نام در دوره، باید عضو کانال مربوط به کلاس شوید تا از مطالب مشاوره‌ای قبل از کلاس که توسط خود استاد ارائه می‌شود استفاده کنید. همچنین در این کانال جزوه پیش مطالعه جهت آمادگی قبل از حضور در کلاس و جزوه جدید مربوط به کلاس برای پرینت گرفتن و اماده کردن قبل از شروع کلاس، بارگذاری شده است.
جزوه ریاضی عمومی 1: حدود 220 صفحه
جزوه ریاضی عمومی 2: حدود 140 صفحه

تعداد تستی که حل خواهد شد:
فصل ۱-۱ تابع: ۵۰ تست
فصل ۲-۱ حد، پیوستگی و مجانب: ۸۰ تست
فصل ۳-۱ مشتق و کاربردها: ۱۱۵ تست
فصل ۴-۱ انتگرال و کاربردها: ۱۲۵ تست
فصل ۵-۱ مختصات قطبی: ۴۰ تست
فصل ۶-۱ اعداد مختلط: ۴۵ تست
فصل ۷-۱ دنباله و سری: ۸۰ تست
فصل ۱-۲ هندسه تحلیلی و جبر خطی: ۴۵ تست
فصل ۲-۲ توابع برداری و رویه‌ها: ۲۵ تست
فصل ۳-۲ توابع چندمتغیره: ۸۵ تست
فصل ۴-۲ انتگرال چندگانه: ۶۰ تست
فصل ۵-۲ انتگرال خط و سطح: ۷۰ تست

نمونه ویدیو جلسه اول کلاس