پکیج کلاس‌های آنلاین درس‌و‌تست، نکته‌وتست، حل‌تمرین ریاضی‌عمومی ۱و۲ ویژه کنکور ۱۴۰۰

زمان برگزاری: در توضیحات هر درس مشاهده بفرمایید هزینه کلاس: ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان    ۱ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان    ۳۵٪ تخفیف پکیج

مدت: ۲۰۰ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و قابل دانلود است. فیلم این کلاس صرفا روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.

توضیحات

پکیج کلاس‌های آنلاین درس‌و‌تست، نکته‌وتست، حل‌تمرین ریاضی‌عمومی ۱و۲ ویژه کنکور ۱۴۰۰


کلاس درس و تست ریاضی عمومی۱ و ۲

این دوره مخصوص مرحله‌ی اول مطالعه‌ی داوطلبان است. در این مرحله داوطلبان باید تمامی مطالب را یاد بگیرند. با توجه به اهمیت بالای این درس در کنکور رشته‌ی MBA دوره‌ی آنلاین صدساعتی ریاضی عمومی۱ و ۲ با رویکرد آموزش پایه‌ای تا تسلط صددرصدی برای آزمون کارشناسی ارشد طراحی شده است. در این دوره بیش از 530 تست ریاضی عمومی ۱ و حداقل 280 تست ریاضی ۲ برای فهم کامل هر زیرفصل حل می شود.

کلاس تمرین و تست ریاضی
این کلاس مخصوص مرحله‌ی دوم مطالعه‌ی داوطلبان است. در این مرحله لازم است داوطلبان به‌اندازه‌ی کافی تست حل کنند تا مطالب آموخته‌شده تثبت شود.
در این دوره حدود هزار تست میکروطبقه‌بندی هدفمند از مفاهیم ریاضی ۱ و ۲ برای تثبیت مطالب و با هدف تکرار ضمنی مطالب ارائه می‌شود. همچنین نکات هر فصل به صورت کامل بررسی و مرور می‌شود. تست‌های ارائه شده در این دوره همه تست‌های مهم سال‌های اخیر از رشته‌های مختلف را پوشش می‌دهد و داوطلبان با حل این تست‌ها مي‌توانند به تسلط بالایی در درس ریاضی عمومی۱و۲ برسند.

کلاس نکته و تست ریاضی عمومی۱ و ۲
این کلاس مخصوص مرحله‌ی سوم مطالعه‌ی داوطلبان است و جمع‌بندی و تسلط روی مطالب را پوشش می‌دهد.
در اين دوره تمام مطالب خلاصه و جمع‌بندی می‌شوند و در ذهن داوطلبان به صورت یکپارچه قرار میگیرند. از ویژگی‌های اصلی کلاس:
ــ‌ ارائه‌ی نمودار درختی جمع‌بندی فصل‌ها
ــ ارائه‌ی جزوه‌ی تست، شامل ۳۰۰ تست منحصربه‌فرد (پوشش صددرصدی تمامی مطالب ریاضی)
ــ ارائه‌ی پاسخ تشریحی سؤال‌های ریاضی تمامی رشته‌ها، مربوط به کنکور سال‌های اخیر.