کارگاه آنلاین فشرده GMAT - استدلال منطق

زمان برگزاری: پنج شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹‌ ساعت ۱۳:۰۰ هزینه کلاس: ۱۰۰ هزار تومان

مدت: ۷ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و قابل دانلود است. فیلم این کلاس صرفا روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.

توضیحات

دانشجویان کلاس درس GMAT، می‌توانند از کد تخفیف ۵۰ درصدی G50 استفاده کنند.

۱۰ سوال از آزمون GMAT
سؤالات اين بخش بر اساس استدلال موجود در گزاره‌ها و متونِ كوتاه است. از پيش‌فرض‌هايی كه بر اساس معيارهای عمومی، غيرعملی، غيرواقعی و ناهماهنگ با متن هستند دوری‌کنید؛ يعنی در حل سؤالات می‌توانید پیش‌فرض‌های معينی داشته باشيد (براي مثال، می‌توانيد فرض كنيد كه آسمان گاهی ابری می‌شود ولي نمی‌توانيد فرض كنيد كه آسمان هميشه ابری است، مگر اينكه در صورت سؤال مشخصاً ذکرشده باشد) اما نيازی به داشتن اطلاعات خاص (مانند اينكه هميشه در شمال کشور باران می‌بارد) و يا مواردی كه در محدوده اطلاعات عمومی نمی‌گنجد (مانند درآمد سرانه مردم ایران) نيست. توجه داشته باشيد كه طراحان سؤالات استدلال منطقی، می‌توانند درباره ايده‌های مختلف بحث كنند.
در این کارگاه ضمن اشاره به نکات مقدماتی خواندن انتقادی متون و همچنین بررسی انواع استدلال ها (شرطی ف علت و معلول، ...) و نشانگرها (فرض، کمیتی ، احتمالی) به تحلیل انواع سوالات منطق پرداخته می شود در عین حال با توجه به اهمیت مباحث تعداد تستهای متفاوتی مورد بررسی قرار می گیرد ، تستهای مورد بررسی در این کارگاه مربوط به سوالات با اهمیت ارشد و دکتری و ترجمه شده از بهترین مراجع Gmat مانند Manhattan ، Official guide خواهد بود.