قرعه‌کشی نوروز در خانه جایزه‌ی جشنواره‌ی نوروزی کافه‌تدریس است. شما با شرکت در جشنواره‌ی «نوروز در خانه» کافه‌تدریس می‌توانید علاوه بر استفاده از طرح تخفیف روی تخفیف برای ثبت‌نام در همه‌ی کلاس‌ها و همچنین علاوه بر استفاده از کد تخفیف ۲۰درصدی برای ثبت‌نام در آزمون‌ها، در این قرعه‌کشی هم شرکت کنید. همچنین با ثبت‌نام در کلاس‌های آنلاین و درس‌های بیشتر می‌توانید شانس خود را برای برنده‌شدن جوایز این قرعه‌کشی افزایش دهید.

جشنواره‌ی تخفیف روی تخفیف «نوروز در خانه»

شما از سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ فرصت دارید از تخفیف‌های جشنواره‌ی نوروز در خانه استفاده کنید. در این جشنواره می‌توانید در تمامی کلاس‌های آنلاین، درس‌ها و آزمون‌های کافه‌تدریس را با ۵۰ درصد تخفیف ثبت‌نام کنید.

تخفیف روی تخفیف در نوروز در خانه

پس از ثبت‌نام اولین درس یا کلاس آنلاین کد تخفیف ۲۵۰۰۰ تومانی برای شما فعال و ارسال می‌شود. این تخفیف روی تخفیف‌های موجود در سایت کافه‌تدریس اعمال می‌شود و به‌این ترتیب، شما از طرح تخفیف روی تخفیف استفاده می‌کنید. با استفاده از تخفیف روی تخفیف و ثبت‌نام در کلاس‌های آنلاین و درس‌های بیشتر، شما شانس خود را برای برنده‌شدن در قرعه‌کشی افزایش می‌دهید.

قرعه‌کشی جوایز «نوروز در خانه»

شما، با ثبت‌نام در جشنواره‌ی نوروزی کافه‌تدریس، می‌توانید برنده‌ی سه کلاس رایگان تا سقف ۲۰۰.۰۰۰ تومان باشید.

با ثبت‌نام در کلاس‌های آنلاین و درس‌ها و آزمون‌های بیشتر شما شانس بیشتری برای برنده‌شدن در قرعه‌کشی خواهید داشت.

کد تخفیف ویژه برای ثبت‌نام در آزمون‌های آزمایشی

شما علاوه بر شرکت در استفاده از طرح تخفیف روی تخفیف در جشنواره‌ی نوروز در خانه کافه‌تدریس، می‌توانید با ۲۰ درصد تخفیف ویژه‌ی جشنواره نوروزی در آزمون‌های آزمایشی کافه‌تدریس ثبت‌نام کنید.

کد تخفیف ۲۰درصدی ثبت‌نام در آزمون‌های کافه‌تدریس: norouz99

قرعه‌کشی نوروز در خانه را از دست ندهید

شما برای شرکت در جشنواره‌ی نوروزی کافه‌تدریس و قرعه کشی نوروز در خانه تا ۵ فروردین فرصت دارید. برای مشاهده‌ی جزئیات جشنواره و دیدن تخفیف‌ها همین حالا روی این لینک کلیک کنید:

تخفیف روی تخفیف در جشنواره نوروز در خانه