چقدر با نشریات بیگ دیتا و هوش مصنوعی آشنا هستید؟ این روزها منابع زیادی برای اخبار بیگ دیتا (Big Data) وجود دارد تا ما را در جریان پیشرفت‌های اخیر تکنولوژی قرار دهد. در ادامه نشریات برتر تکنولوژی درمورد آخرین ترندهای بیگ دیتا، ازجمله هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)، یادگیری ماشین (Machine Learning)، یادگیری عمیق (Deep Learning) و صنعت فناوری اطلاعات، را گردآوری کرده‌ایم. برای آشنایی با نشریات خبری بیگ دیتا و هوش‌مصنوعی با ما همراه شوید.

نشریات بیگ دیتا و هوش مصنوعی

در ادامه ۸ نشریه برتر خبری بیگ دیتا و هوش مصنوعی را معرفی کرده‌ایم. اگر به این حوزه علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی آنان را در برنامه‌ی معمول خود قرار دهید.

Analytics Insight

۱. Analytics Insight

Analytics Insight یکی از مهم‌ترین نشریات تکنولوژی است که درمورد پروژه‌های بیگ دیتا، پیشرفت‌های تکنولوژی و دستاوردهای شرکت‌های فعال در حوزه‌ی هوش ‌مصنوعی در سراسر جهان گزارش تهیه می‌کند.

این وب‌سایت روزانه اخبار بیگ دیتا و هم‌چنین تجزیه‌وتحلیل، نظرات و گزارش‌های تحقیقاتی درمورد مسائل و راه‌حل‌های موجود در زمینه‌ی رباتیک، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، بیگ دیتا، امنیت سایبری، تحول دیجیتال و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

Inside Bigdata

۲. Inside Bigdata

Inside Bigdata ازجمله نشریات بیگ دیتا و هوش مصنوعی است که اخبار، گزارش‌ها، وایت‌پیپرها (White papers)، پادکست‌ها و آگهی‌های شغلی را در زمینه‌های بیگ دیتا، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق ارائه می‌کند.

این وب‌سایت ازجمله نشریات خبری بیگ دیتا و هوش‌مصنوعی است و برای دانشمندان داده (Data Scientists) و هم‌چنین متخصصان فناوری اطلاعات و تجارت مناسب است؛ هم‌چنین خوانندگان می‌توانند به مصاحبه‌هایی با محققان و مدیران تجاری دسترسی داشته باشند که بینشی درمورد تحقیقات و کارهای روزانه‌ی آنان را در اختیار می‌گذارند.

KDnuggets

۳. KDnuggets

KDnuggets یکی دیگر از نشریات برتر تکنولوژی است که بر هوش مصنوعی و اخبار بیگ دیتا تمرکز می‌کند KDnuggets است. این وب‌سایت منبعی معتبر در زمینه‌ی هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، علم داده و بیگ دیتا با بیش از ۵۰۰هزار بازدیدکننده در ماه است.

این پلتفرم در سال ۱۹۹۷ ایجاد شد و از آن زمان به‌بعد Gregory Piatetsky-Shapiro آن را ویرایش کرد. این پلتفرم اولین دریافت‌کننده‌ی جایزه‌ی خدمات ACM SIGKDD در سال ۲۰۰۰ بود.

Datanami

۵. Datanami

Datanami هم یکی دیگر از نشریات بیگ دیتا و هوش مصنوعی است. این نشریه آخرین اخبار مربوط به بیگ دیتا را برای خوانندگان خود شرح می‌دهد و بر بخش‌هایی مانند آکادمیک، علوم زیستی، خدمات مالی، پزشکی، تولید و خرده‌فروشی تمرکز می‌کند.

این وب‌سایت به زبان‌های انگلیسی، چینی، فرانسوی، ژاپنی، آلمانی، کره‌ای و اسپانیایی در دسترس است و مرکزی برای ارتباط دانشمندان داده در پروژه‌های بزرگ داده در سراسر جهان است.

Database Trends And Applications

۶. Database Trends And Applications

Database Trends And Applications ازجمله نشریات خبری بیگ دیتا و هوش‌مصنوعی است و اخبار برتر تکنولوژی را در حوزه‌های مدیریت داده‌ها، اخبار بیگ دیتا و علم داده ارائه می‌کند. این وب‌سایت وایت‌پیپرهای قابل دانلود درمورد بیگ دیتا، یادگیری ماشین و مدیریت و کاربرد داده‌ها را شامل است.

Informs

۷. Informs

Informs یک جامعهٔ بین‌المللی بزرگ، متشکل از ۱۲,۵۰۰ متخصص و دانشجو از ۹۰ کشور، است. این سازمان کاربران خود را به اخبار بیگ دیتا، تحقیقات، کنفرانس‌ها، منابع آموزشی، علوم مدیریت، تجزیه‌وتحلیل، مهندسی، فناوری اطلاعات و دیگر موارد متصل می‌کند.

Science Daily

۸. Science Daily

Science Daily در فهرست نشریات برتر تکنولوژی قرار دارد؛ زیرا آخرین خبرهای تحقیقاتی را به کاربران خود ارائه می‌دهد و نشریات خبری بیگ دیتا و هوش‌مصنوعی است. مطالب این نشریه به دوازده بخش و بیش از پانصد موضوع مختلف تقسیم شده است.

این نشریه اخبار علوم و تکنولوژی فیزیک، تجارت، آموزش و بیگ دیتا را پوشش می‌دهند و از آنجا که اخبار در این نشریه به موضوعات خاصی تقسیم می‌شوند، قطعاً می‌توانید در یکی از بخش‌ها اخبار مدنظر خود را پیدا کنید.

اگر به هوش مصنوعی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید:

هوش مصنوعی چیست و چه کاربردهایی دارد؟