کافه‌تدریس چهارساله شد و شما به جشن تولد کافه‌تدریس دعوت هستید. از ۲۹ مرداد تا ۷ شهریور شما فرصت دارید با شرکت در مسابقه‌ی کافه‌تدریس، رکورد بزنید و جایزه بگیرید. علاوه بر جایزه‌های متنوع جشنواره تولد کافه‌تدریس، این فرصت را دارید که با استفاده از تخفیف‌های متنوع کافه‌تدریس در کلاس‌های آنلاین یا ویدئوهای آموزشی کافه‌تدریس ثبت‌نام کنید یا کلاس آنلاین یا وبینارتان را با تخفیف برگزار کنید.

بازی کن، رکورد بزن، تا ۱۰ میلیون تومان جایزه و هدیه بگیر!

تا ۷ شهریور فرصت دارید با شرکت در بازی کافه‌تدریس رکوردتان را افزایش دهید و برنده‌ی جایزه‌های نقدی کافه‌تدریس باشید.

همه می‌توانند در مسابقه‌ی کافه‌تدریس شرکت کنند. در این بازی قرار است شما با چیدن آجرها روی هم برج بسازید. هر یک آجر به رکورد شما اضافه می‌کند.

در روز اول شما پنج بار شانس بازی دارید و در روزهای بعد فقط دو شانس بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته برای گرفتن شانس بیشتر برای بازی و افزایش رکورد فقط باید یک کار ساده انجام دهید: دوستان‌تان را به بازی دعوت کنید. به‌ازای هر یک نفر از دوستان‌تان که با لینک معرفی شما در بازی شرکت کند، شما یک شانس بازی دریافت می‌کنید و می‌توانید رکورد بزنید.

جوایز جشن تولد کافه‌تدریس

این مسابقه یک جایزه‌ی اصلی دارد، اما در کنار آن شما برای شرکت در بازی کد تخفیف شرکت‌های مختلف را دریافت می‌کنید، به‌صورت روزانه در قرعه‌کشی کلاس آنلاین و ویدئوی آموزشی شرکت می‌کنید و همین‌طور می‌توانید بدون قرعه‌کشی برنده‌ی جایزه‌ی دعوت از دوستان باشید.

جایزه‌ی اصلی جشن تولد کافه‌تدریس

افرادی اول تا سومی که بیشترین رکورد را در بازی به دست بیاورند، به‌ترتیب، برنده‌ی این جوایز نقدی خواهند بود:

  • نفر اول: ۲ میلیون تومان جایزه‌ی نقدی + ۶ ماه اشتراک فیلیمو
  • نفر دوم: ۱ میلیون تومان جایزه‌ی نقدی + ۳ ماه اشتراک فیلیمو
  • نفر سوم: ۵۰۰هزار تومان جایزه‌ی نقدی + ۱ ماه اشتراک فیلیمو

جشنواره‌ای از کد تخفیف

علاوه بر شانس دریافت جایزه‌های اصلی جشنواره‌ی تولد کافه‌تدریس، به‌محض شروع بازی و ثبت اولین رکورد کد تخفیف‌های جذابی دریافت می‌کنید. کدهای تخفیف جشنواره‌ی کافه‌تدریس برای خرید اینترنتی کالا و خدمات از این شرکت‌هاست: دیجی‌کالا، دیجی‌استایل، فیدیبو، فیلیمو، آچاره و اسنپ‌فود.

علاوه بر این کدتخفیف‌ها، کد تخفیف کلاس آنلاین و ویدئوهای آموزشی کافه‌تدریس نیز دریافت خواهید کرد.

دوستان‌تان را دعوت کنید، رکورد بزنید، ۵۰۰هزار تومان جایزه بگیرید

همان‌طور که گفتیم شما در روز اول پنج شانس بازی و در روزهای بعد دو شانس بازی دارید. برای افزایش شانس بازی و بالابردن رکورد فقط کافی است که ازطریق لینک اختصاصی‌تان در صفحه‌ی بازی دوستان‌تان را دعوت کنید.

با دعوت از هر یک از دوستان‌تان و به‌محض اینکه او بازی را شروع کند، شما سه شانس بازی دیگر دریافت خواهید کرد.

علاوه بر شانس بازی و امکان افزایش رکورد، بازیکنی که بیشترین تعداد دوستانش را دعوت کند ۵۰۰هزار تومان جایزه نقدی، بدون قرعه‌کشی، دریافت خواهد کرد.

۳۰ درصد تخفیف، برای هر کلاس آنلاین یا ویدئوی آموزشی که نیاز دارید…

علاوه بر فرصت شرکت در یک بازی جذاب و دریافت انواع جوایز، در طول جشنواره‌ی تولد کافه‌تدریس شما می‌توانید با ۳۰ درصد تخفیف در کلاس‌های آنلاین و ویدئوهای آموزشی کافه‌تدریس ثبت‌نام کنید.

برای استفاده از تخفیف‌های جشنواره شما هیچ محدودیتی از نظر تعداد نخواهید داشت. برای دیدن فهرست کلاس‌های آنلاین، وبینارها و ویدئوهای آموزشی حتماً به این صفحه سر بزنید.

۲۰ درصد تخفیف، ویژه‌ی برگزاری کلاس آنلاین و وبینار

تا پایان جشنواره تولد کافه‌تدریس فرصت دارید کلاس‌های آنلاین یا وبینار خود را با ۲۰ درصد تخفیف راه‌اندازی و برگزار کنید.

برای این کار کافی است به صفحه‌ی برگزاری کلاس آنلاین در سایت کافه‌تدریس سر بزنید.

بازی را شروع کن!

برای اینکه بتوانید از تمامی فرصت‌های‌تان برای ثبت بیشترین رکورد استفاده کنید و جایزه‌ی اصلی را برنده شوید، باید همین حالا دست‌به‌کار شوید. شما فقط تا ۸ شهریور فرصت دارید که در این بازی رکورد بزنید.

برای ورود به جشنواره و شروع بازی همین حالا روی این لینک کلیک کنید:

بازی کن، رکورد بزن، تا ۱۰ میلیون جایزه و هدیه بگیر