دفترچه سؤالات کنکور کارشناسی ارشد یکی از مهم‌ترین منابع داوطلبان برای آمادگی در آزمون است. هر داوطلب باید در روند آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد چندین بار تست‌های سال‌های قبل را بررسی کند. در ادامه‌ی این مطلب می‌توانید سؤالات و پاسخنامه کنکور ارشد عمران ۱۵ سال اخیر را دانلود کنید.

چرا بررسی و مرور سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مهم است؟

هر داوطلب کارشناسی ارشد باید چند بار سؤالات سال‌های گذشته را مرور کند. مطالعه‌ی سؤالات گذشته از چند جهت اهمیت دارد. اولین دلیل اهمیت این است که متقاضیان با فضای فکری طراحان کنکور آشنا می‌شوند.

این کار کمک می کند بدانید با چه نوع سؤالاتی سروکار دارید؛ علاوه‌براین بخش چشمگیری از سؤالات کنکور هم در سال‌های قبل تکرار شده‌اند؛ بنابراین تسلط بر سؤالات سال‌های قبل به‌تنهایی می‌تواند درصد شما را بالا ببرد؛ همین‌طور مرور و زدن تست‌های سال‌های گذشته اعتمادبه‌نفس شما را برای کنکور بیشتر می‌کند.

دانلود سؤالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد عمران ۱۵ سال اخیر

کنکور ارشد مدیریت یکی از رقابتی‌ترین کنکورهای مقطع کارشناسی‌ارشد است. هر سال داوطلبان زیادی برای ورود به بهترین دانشگاه‌های کشور در این رشتهبا هم رقابت می‌کنند. هر سال سازمان سنجش دو روز پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سؤالات را در وب‌سایت سازمان سنجش منتشر می‌کند؛ حدوداً یک هفته بعد هم پاسخ‌نامه‌ی کلیدی روی این وب‌سایت قرار می‌گیرد.

برای دانلود سؤالات کنکور هر سال کافی است روی هر لینک کلیک کنید:

نویسنده: محمد تأخیری (ارتباط تلگرامی: Mohammad_Takhiri@)