کلاس آنلاین کنکور ارشد مدیریت یکی از بهینه‌ترین راه‌های آمادگی برای رشته پرطرفدار مدیریت است. هرساله بیش از ۶۰ درصد داوطلبان کنکور ارشد مدیریت، فارغ‌التحصیلان سایر رشته‌ها هستند. بنابراین مجموعه  مدیریت یکی از مهاجرپذیرترین رشته‌های کنکور ارشد است. در چنین شرایطی سبک سوالات این رشته هم هم‌راستا با شرایط داوطلبان کنکوری است. اگر نگاهی به سوالات سال‌های مختلف کنکور مدیریت بیندازیم، کاملا واضح است که طراحان سوال هم می‌دانند اکثر داوطلبان شناخت زیادی از این رشته ندارند و نهایتا چند ماهی برای این رشته مطالعه کرده‌اند. بنابراین کنکور ارشد مدیریت کاملا کنکوری است و بین رتبه ۵۰ و رتبه ۱۵۰، تفاوت زیادی ازنظر سطح علمی وجود ندارد. در چنین شرایطی کلاس‌های کنکوری می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در شرایط رقابت در کنکوری داشته باشد.

کلاس‌های آنلاین کنکور ارشد مدیریت کافه تدریس

آمادگی در کنکور کارشناسی ارشد مدیریت با سایر رشته‌ها متفاوت است. داوطلبان سایر رشته‌ها برای آمادگی در کنکور ارشد، باید کتاب‌های مرجع و گاها جزوه‌های اساتید دانشگاه‌های برتر را بخوانند. در کنکور ارشد مدیریت فضا کمی متفاوت است. منابع دانشگاهی کمک زیادی به داوطلبان نمی‌کند و انتخاب منابع مطالعاتی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های داوطلبان است. هرساله کتاب‌های زیادی چاپ می‌شوند و انتخاب را برای داوطلبان سخت‌تر می‌کنند. این دقیقا جایی است که کلاس‌های آنلاین کنکور ارشد مدیریت وارد می‌شوند و کمک زیادی به داوطلبان کنکور می‌کنند. سوالات آزمون ارشد مدیریت کاملا کنکوری‌ هستند و کلاس‌های کنکور با ارائه نکات و روش‌های کنکوری به یک منبع غنی آمادگی برای کنکور ارشد تبدیل‌شده‌اند.

کلاس آنلاین کنکور کارشناسی ارشد مدیریت

در سال‌های قبل به دلیلی حضوری بودن کلاس‌های کنکوری و دسترسی عده‌ای محدود به این کلاس‌ها، معمولاً رتبه برترها همگی اهل شهرهای بزرگ بخصوص تهران بودند. در سال‌های اخیر به دلیل ورود کافه تدریس به فضای برگزاری کلاس کنکور ارشد در بستر آنلاین، همه‌چیز تغییر کرده و از هر نقطه‌ای از کشور می‌توانید در کلاس‌های آنلاین بهترین اساتید کشور و مشاوره‌های کافه‌تدریس شرکت کنید و خود را جمع رتبه برترها قرار دهید. امروزه شاغل بودن، استان محل زندگی و محدودیت‌های دیگر، نمی‌تواند باعث شود که رتبه خوبی کسب نکنید. کلاس‌های کافه تدریس همگی ضبط می‌شوند و بعد از ۴۸ ساعت در اختیار دانشجویان کلاس قرار می‌گیرد تا اگر به هر دلیلی یک جلسه را از دست دادید، به‌راحتی ویدیو کلاس را مشاهده کنید. همچنین ویدیو کلاس‌ آنلاین کنکور کارشناسی ارشد مدیریت را می‌توانید به تعداد نامحدود مشاهده کنید. بنابراین کلاس‌‌های آنلاین کافه تدریس تمام محدودیت‌های کلاس فیزیکی را از بین برده است.

قیمت کلاس کنکور ارشد مدیریت

کلاس‌های حضوری به دلیل محدودیت ظرفیت و هزینه بالای برگزاری، همیشه قیمت بالایی داشتند و همه داوطلبان نمی‌توانستند در کلاس‌های کنکوری شرکت کنند. در فضای آنلاین اما همه‌چیز متفاوت است. در یک کلاس آنلاین ۱۰۰۰ نفر می‌توانند هم‌زمان وارد کلاس شوند و محدودیتی برای برگزاری وجود ندارد. همچنین هزینه‌های اضافی مثل اجاره دفتر و هزینه تجهیز محل تدریس هم برای موسسه کافه تدریس وجود ندارد. به همین دلیل قیمت کلاس‌ کنکور ارشد مدیریت در کافه تدریس در مقایسه با سال‌های گذشته دیگر گران محسوب نمی‌شود و بخش زیادی از دانشجویان کلاس، از قشرهای متوسط جامعه هستند که دغدغه رشد و تحصیل در دانشگاه‌های عالی کشور را دارند. قیمت کلاس‌های آنلاین کنکوری کافه تدریس را می‌توانید از صفحه دپارتمان مدیریت کافه تدریس مشاهده کنید.

کلاس آنلاین تئوری مدیریت کنکور ارشد مدیریت

تئوری‌های مدیریت یکی از دروس حجیم و چالشی کنکور ارشد مجموعه مدیریت است که زمان زیادی را از دانشجویان می‌گیرد. اکثر دانشجویان نمی‌دانند این درس را به چه روشی بخوانند که بتوانند در جلسه کنکور درصد مناسبی کسب کنند. حجم این درس نسبتا زیاد است و اگر از روش مطالعاتی درستی پیروی نکنید احتمالا بخش زیادی از مطالعه را فراموش خواهید کرد. کلاس‌ آنلاین تئوری مدیریت کافه تدریس می‌تواند تفاوت شما را با دیگر داوطلبان رقم بزند. برای اطلاعات بیشتر در مورد کلاس‌های تئوری مدیریت آنلاین کنکور ارشد وارد لینک زیر شوید.

کلاس آنلاین تئوری‌های مدیریت ویژه کنکور ارشد مدیریت

کلاس آنلاین اقتصاد خرد و کلان کنکور ارشد مدیریت

دروس اقتصاد خرد و کلان که در کنکور ارشد مدیریت در یک درس مطرح می‌شوند، برای تمام داوطلبان کنکور اهمیت ویژه‌ای دارند. اقتصاد برای رشته‌های مالی و مدیریت مالی ضریب ۳ و برای بقیه رشته‌ها ضریب ۲ دارد. به همین دلیل تمام داوطلبان این درس را مطالعه می‌کنند. کلاس‌ آنلاین اقتصاد کنکور ارشد مدیریت در کافه تدریس برگزار می‌شود.

کلاس آنلاین اقتصاد خرد و کلان ویژه کنکور مدیریت

کلاس آنلاین زبان کنکور ارشد مدیریت

منابع مطالعات زبان معمولا کمک خیلی زیادی به داوطبان نمی‌کند. چراکه موفقیت در این درس به سطح فعلی زبان شما بستگی دارد. معمولا داوطلبانی که سطح زبان بالایی ندارند از این درس ناامید می‌شوند و زمان زیادی برای خواندن این درس نمی‌گذارند. اگر نگاهی به درصدهای داوطلبان رشته مدیریت بیندازید، این درس پاسخنامه سفید کم ندارد. برای درس زبان کلاس‌های کنکوری کمک زیادی می‌کنند. برای شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان کافه تدریس می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

پک کلاس آنلاین زبان عمومی و تخصصی ویژه کنکور ارشد مدیریت

پک جامع ویدئوهای آموزش زبان عمومی کنکور ارشد استاد جهانشاهی

کلاس تحقیق در عملیات کنکور ارشد مدیریت

اگر دانشجو مهندسی صنایع یا مدیریت بازرگانی نباشید احتمالا به این فکر می‌کنید که تحقیق در عملیات را برای کنکور ارشد کنار بگذارید. درسی که تعداد کمی از دانشجویان به سراغ آن می‌روند. این در حالی است که اگر این درس را کنکوری بخوانید به‌راحتی از آن درصد بسیار قابل‌قبول می‌گیرید. کلاس‌های کنکوری این درس حاوی نکات بسیار زیادی است که تقریبا در هیچ کتابی پیدا نمی‌شود. نکاتی که می‌تواند شما را به یک رتبه برتر تبدیل کند. برای مشاهده کلاس کنکور تحقیق در عملیات کافه تدریس و ثبت‌نام لینک زیر را باز کنید.

کلاس آنلاین تحقیق در عملیات ویژه کنکور ارشد مدیریت

کلاس آنلاین اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام کنکور ارشد مدیریت

مدیریت اسلامی برای تمام گرایش‌های رشته مدیریت ضریب ۲ دارد. این درس نسبتا جدید است و داوطلبان هنوز به درک کاملی از نحوه سوالات و ماهیت این درس نرسیده‌اند. جزوات زیادی از این درس وجود دارد که کار را برای داوطلبان سخت می‌کند. از طرفی منابع موجود هم کمی حجیم هستند و مطالعه را برای داوطلبان سخت‌تر می‌کنند. کلاس‌های مدیریت اسلام کافه تدریس با متود آموزشی ویژه به داوطلبان کمک می‌کند که به‌راحتی با این درس ارتباط برقرار کنند و درصد بسیار خوبی در کنکور به دست آورند.

کلاس آنلاین اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

کلاس آنلاین ریاضی کنکور ارشد مدیریت

کمتر داوطلبی را پیدا می‌کنید که روی درس ریاضی حساب ویژه‌ای باز کند. چراکه این درس حجم زیادی دارد و سوالات کمی از آن مطرح می‌شود. داوطلبان مدیریت معمولا به‌سختی با این درس ارتباط برقرار می‌کنند. درحالی‌که اگر این درس را به‌صورت کنکوری مطالعه کنید می‌توانید به‌راحتی از آن درصد خوبی بگیرید. کلاس‌های آنلاین کافه تدریس به شما کمک می‌کند با روی خوش به استقبال سوالات ریاضی بروید و در این درس درصد بسیار مناسبی کسب کنید. برای ثبت‌نام در کلاس ریاضی کنکور ارشد مدیریت لینک زیر را بازکنید.

کلاس آنلاین ریاضی ویژه کنکور مدیریت، حسابداری و اقتصاد

کلاس آنلاین آمار کنکور ارشد مدیریت

آمار و ریاضی در کنکور ارشد مدیریت به‌صورت یک درس در کنکور مطرح می‌شوند و مجموعا ۲۰ سوال از این دو درس مطرح می‌شود. آمار از درس‌هایی است که نیاز به درک و تحلیل دارد و تعداد سوالات کم آن باعث می‌شود که داوطلبان این درس را در کنار درس ریاضی مطالعه نکنند. درحالی‌که حل کردن سوالات این درس گاها حتی نیاز به دست‌به‌قلم شدن هم ندارد و با نگاه کردن به‌ صورت سوال می‌توانید جواب درست را پیدا کنید. برای این درس کلاس‌های کنکوری خیلی مفید است و درصورتی‌که با کلاس‌های کافه تدریس همراه شوید و مطالعه درستی هم داشته باشید، امکان پاسخ به تمام سوالات آمار برای شما دور از دسترس نخواهد بود.

کلاس آنلاین آمار ویژه کنکور ارشد مدیریت و حسابداری

کلاس آنلاین بازاریابی کنکور ارشد مدیریت

بازاریابی مهم‌ترین درس رشته مدیریت بازرگانی است و از طرفی به‌راحتی می‌تواند شما را غافلگیر کند. سوالات درس بازاریابی هرساله مفهومی‌تر می‌شوند که باعث می‌شود به‌سادگی نتوان از آن درصد بالا گرفت. از طرفی منابع موجود هم هرساله در پوشش بخشی از سوالات کنکور ناکام می‌مانند. کافی است در این درس درصد پایینی بگیرید تا شرایط به‌کلی تغییر کند. کلاس‌های بازاریابی کافه تدریس داوطلبان را به سطحی می‌رساند که بتوانند سوالات بازاریابی را تحلیل کنند و درصد بالایی در این درس بسیار مهم کسب کنند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد کلاس بازاریابی کنکور ارشد مدیریت لینک زیر را بازکنید.

کلاس آنلاین بازاریابی ویژه کنکور مدیریت

کلاس آنلاین مدیریت مالی ارشد مدیریت

کمتر داوطلب رشته مدیریت مالی را پیدا می‌کنید که این درس را در کلاس شرکت نکند. ضریب بالای درس مدیریت مالی و درصد خوبی که داوطلبان از آن می‌گیرند همه را به سمت شرکت در این کلاس سوق می‌دهد. مدیریت مالی درس مهم و تاثیرگذاری است و ریسک کردن در این درس اصلا درست نیست. برای دیدن جزئیات کلاس آنلاین مدیریت مالی ارشد، لینک زیر را باز کنید.

کلاس مدیریت مالی کنکور ارشد مدیریت

کلاس آنلاین مدیریت ریسک و سرمایه‌گذاری کنکور ارشد مدیریت

کنکور کارشناسی ارشد مدیریت دولتی فقط سه درس چهار واحدی دارد که نقش اصلی را در تعیین رتبه داوطلب‌ها بازی می‌کنند. این سه درس شامل مدیریت مالی، ریسک و سرمایه‌گذاری و حسابداری مالی و صنعتی می‌شود. استقبال داوطلب‌ها در کلاس مدیریت ریسک بیش از هر کلاس دیگری است و عملاً انتخابی به‌جز شرکت در کلاس وجود ندارد. توجه داشته باشید که وقتی بخش زیادی از رقبای شما با کلاس خود را به درصد بالا می‌رسانند، مطالعه خود خوان ریسک زیادی می‌تواند داشته باشد.

کلاس ریسک کنکور ارشد مدیریت

مطالعه خود خوان یا کلاس کنکوری؟

همه درس‌های کنکور را می‌توان به‌صورت خود خوان مطالعه کرد و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. اما تعداد بالای درس‌ها و زمان محدودی که در کنکور دارید شرایط را پیچیده می‌کند. معمولاً مطالعه خود خوان سه الی چهار برابر شرکت در کلاس زمان می‌برد و اگر داوطلبی بخشی از دروس را در کلاس شرکت کند، زمان زیادی برای خود ذخیره می‌کند که این زمان را می‌تواند در درس‌های دیگر خرج کند و به‌این‌ترتیب با یک استراتژی درست می‌توانید رقابت کنید. اصرار به مطالعه خود خوان یا اصرار به شرکت در همه کلاس‌ها پیشنهاد نمی‌شود و توصیه می‌کنیم با مشورت و انتخاب یک استراتژی درست وارد رقابت شوید.