شبیه سازی کنکور کارشناسی ارشد یکی از بایدهایی کسب رتبه‌ی خوب است. شما بدون شبیه سازی آزمون نمی‌توانید در کنکور نتیجه دلخواه‌تان را به دست آورید. در این مطلب درباره‌ی شبیه سازی کنکور ازطریق آزمون آزمایشی گفته‌ایم. همین‌طور توضیح داده‌ایم که کافه‌تدریس در این باره چه خدماتی به شما ارائه می‌کند.

مهارت یا دانش؛ اولویت با کدام است؟

آزمون کنکور همیشه پیچیدگی‌های خود را دارد. عامل‌های بسیاری در چگونگی رسیدن شما به رتبه‌برتر یا نتیجه‌ی دلخواه‌تان دخیل است. میزان دانش شما صرفاً یکی از این عامل‌هاست. درواقع شما باید در کنار کسب دانش لازم برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد، از طرفی روحیه مناسب داشته باشید و از طرف دیگر مهارت‌های لازم برای آزمون را به دست آورید.

شرکت در آزمون کنکور کارشناسی ارشد یا دکتری به مجموعه‌ای از مهارت‌ها نیاز دارد. شما در طول دوره‌ی آمادگی برای آزمون باید به‌صورت منظم و مداوم استراتژی‌ها و تکنیک‌های مختلف را تمرین کنید تا مهارت لازم را به دست آورید؛ درست مانند کسی که برای ماراتن آماده می‌شود، مهارت نقش مهمی در موفقیت دارد.

درواقع دانش شما بدون کسب مهارت لازم برای به‌کارگیری آن به هیچ کارتان نخواهد آمد. شما بدون کسب مهارت حتی نمی‌توانید به نتیجه دلخواه‌تان نزدیک شوید!

برای کنکور کارشناسی ارشد چه مهارت‌هایی نیاز دارید؟

دوره‌‌ی آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد یا دکتری، بسته به زمانی که هر فرد در اختیار دارد، می‌تواند طولانی یا بسیار فشرده باشد. در هر صورت، مهم نیست که شما چقدر زمان در اختیار دارید یا به‌عبارت بهتر،‌ از چه زمانی مطالعه را شروع می‌کنید؛ باید این مهارت‌ها را در خودتان تقویت کنید:

نکته‌ی مهم اینجاست که باید میان مهارت‌های تست‌زنی و مهارت‌های آزمون تفاوت قائل شوید. مهارت‌های تست‌زنی، بسته به هدف شما از تست‌زدن، کاملاً با کاری که در آزمون انجام می‌دهید متفاوت است.

درواقع شما در مقطع آمادگی برای کنکور از تکنیک‌های تست‌زنی از سویی برای رسیدن به یادگیری عمیق و از سوی دیگر برای تسلط به فن تست‌زنی استفاده می‌کنید. برای مثال شما در این دوره تصمیم می‌گیرید که میان استراتژی‌های تست‌زنی فیدبک یا واش‌بک روش بهتر را انتخاب کنید.

مهارت‌های آزمون کاملاً متفاوت است و از زمان‌بندی و نحوه‌ی پیمایش دفترچه‌ی آزمون را دربرمی‌گیرد تا تکنیک‌های تست‌زنی مختلف، ازجمله استفاده از روش ضربدر، نقطه،‌ دایره.

آزمون آزمایشی بهترین ابزار برای شبیه سازی کنکور کارشناسی ارشد

آزمون آزمایشی مهم‌ترین و کارآمدترین ابزار شما برای شبیه سازی کنکور ارشد است. بااین‌همه کارایی آزمون آزمایشی کنکور صرفاً به شبیه‌سازی کنکور ارشد ختم نمی‌شود. شما می‌توانید با شرکت در آزمون‌های آزمایشی هدف‌های مختلفی را دنبال کنید، ازجمله:

  • محک‌زدن میزان تسلط و مهارت در تست‌زنی
  • آزمودن روش‌های مختلف تست‌زنی
  • آزمودن شیوه‌ها و استراتژی‌های مختلف پیمایش دفترچه آزمون
  • تخمین دانش و مهارت‌تان در جامعه‌ی آماری شرکت‌کنندگان در آزمون آزمایشی
  • به‌روزرسانی اهداف، کسب روحیه و ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر

درباره‌ی بایدهای شرکت در آزمون آزمایشی در این مطلب بیشتر توضیح داده‌ایم:

چرا باید در آزمون آزمایشی شرکت کنیم؟

شبیه سازی آزمون ارشد در کافه‌تدریس

کافه‌تدریس همیشه تلاش می‌کند جامع‌ترین خدمات آموزشی را در اختیار داوطلبان قرار دهد. شما در کافه‌تدریس به تمامی چیزهایی دسترسی دارید که برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد نیاز است؛ کلاس‌های آنلاین آموزشی کنکور ارشد در رشته‌های مختلف، کلاس‌های جمع‌بندی و نکته‌وتست، ویدئوهای آموزشی جامع، وبینارهای منظم و رایگان، مشاوره‌ی اختصاصی با رتبه‌های برتر آزمون ارشد سال‌های گذشته و همین‌طور مشاوره‌ی تخصصی با استادان مجرب ازجمله‌ی خدمات کافه‌تدریس است. در کنار همه‌ی این‌ها کافه‌تدریس به‌صورت منظم آزمون‌های آزمایشی برگزار می‌کند.

دواطلبان ازطریق آزمون‌های آزمایشی کافه‌تدریس می‌توانند به تمامی هدف‌های لازم برای این ابزار دسترسی پیدا کنند.

شبیه سازی کنکور کارشناسی ارشد با آزمون‌های آزمایشی کافه‌تدریس چه ویژگی‌هایی دارد؟

ازجمله ویژگی‌های مهم آزمون‌های آزمایشی کافه‌تدریس از این قرار است:

  • برنامه‌ریزی دقیق و جامع برای رسیدن به بهترین نتیجه از برگزاری آزمون‌های آزمایشی
  • بودجه‌بندی حساب‌شده در برگزاری آزمون‌های آزمایشی
  • استفاده از سؤال‌های طراحی‌شده به‌صورت کاملاً استاندارد، به‌جای استفاده از سؤال‌های آزمون‌های قبلی
  • جامعه‌ی آماری کامل با پراکندگی بسیار مناسب در سطح کشور
  • برگزاری وبینارهای تکمیلی بعد از برگزاری آزمون
  • مشاوره‌ی اختصاصی پس از آزمون

برای شرکت در آزمون‌های آزمایشی کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر از کجا شروع کنیم؟

شبیه‌سازی کنکور ارشد در کافه‌تدریس بسیار ساده است. کافه‌تدریس، به‌ویژه به‌دلیل اهمیت فاصله‌گذاری در دوره‌ی شیوع کرونا، این امکان را برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر فراهم کرده است که از هر نقطه‌ی جغرافیایی بتوانند به‌صورت آنلاین در آزمون آزمایشی شرکت کنند.

برای دیدن جزئیات آزمون‌های آزمایشی کافه‌تدریس و نحوه‌ی شبیه سازی کنکور کارشناسی ارشد با استفاده از آن و ثبت‌نام در آزمون‌ها کافی است روی این لینک کلیک کنید:

آزمون‌های آزمایشی کافه‌تدریس