برگزاری وبینار تبلیغاتی چقدر ضروری است؟ آیا حتماً باید به‌صورت رایگان وبینار و Web-Conference برگزار کنید؟ این کار چه کمکی به شما می‌کند؟ چطور می‌توانید از برگزاری وبینار تبلیغاتی بیشترین بهره را ببرید؟ بسیاری از برگزارکنندگان وبینار دغدغه‌ی جذب مخاطب دارند؛ درواقع مهم نیست وبینارهای شما چقدر مخاطب داشته باشد و هر قدر هم مخاطب داشته باشید، همیشه راه‌هایی برای بیشترکردن تعداد مخاطب وجود دارد. در این مطلب ما به یکی از ساده‌ترین و مؤثرترین راه‌های افزایش مخاطبان وبینار را برای‌تان توضیح داده‌ایم.

اینجا محتوا رایگان است؛ به دنیای اینترنت خوش آمدید!

احتمالاً باورش دشوار است، اما یکی از کابوس‌های بسیاری از کسب‌وکارها و افراد رایگان‌شدن محتواست. اینترنت بخش عمده‌ای از محتوا را با همه‌ی شکل‌های آن رایگان کرده است. این بخش عمده‌ی محتوا هم بخش عمومی آن است. شما می‌توانید در جاهای مختلف و به‌روش‌های مختلف به بخش عمومی محتوا به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشید. مهم این است که کدام‌یک از جاهایی که شما برای دسترسی به محتوا به آن‌ها سر می‌زنید شما را مجاب می‌کند برای محتوای تخصصی‌تر هزینه کنید.

همین ماجرا درباره‌ی وبینار شما هم صادق است. شما باید مخاطبان‌تان را مجاب کنید که وبینار‌ها یا کلاس‌های آنلاینی که شما ارائه می‌کنید می‌تواند به کار آن‌ها بیاید. همین‌طور ارائه‌ی محتوا از طریق وب‌کنفرانس و وبینار مهارت‌هایی نیاز دارد. شما باید توانایی و مهارت خود را به مخاطبان‌تان نشان دهید.

برگزاری وبینار تبلیغاتی به شما چه کمکی می‌کند؟

ارائه‌ی محتوای غنی و البته رایگان یکی از راه‌های جذب مخاطب است. این کار به شما کمک می‌کند که مخاطب دلخواه‌تان را به‌راحتی پیدا کنید. پیش از هر چیز باید به خاطر داشته باشید که فقط این دسته از مخاطبان که با برگزاری وبینار تبلیغاتی به دست آورده‌اید حاضر هستند برای محتوای تخصصی‌تر هزینه کنند.

درواقع وبینار تبلیغاتی فرصتی برای معرفی شما به دیگران و اثبات توانایی‌های‌تان می‌دهد. همین امر کمک می‌کند که مخاطبان واقعی خود را بشناسید و بتوانید خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنید.

طبعاً برای رسیدن به هدف‌تان از برگزاری وبینار تبلیغاتی باید کارهایی را هم انجام دهید.

برای برگزاری وبینار تبلیغاتی چه کارهایی لازم است؟

وقتی وبیناری را به‌صورت رایگان برگزار می‌کنید هدف‌تان صرفاً پرسونال‌برندینگ و البته تبلیغات است. شما درباره‌ی موضوعی خاص وبینار برگزار می‌کنید که مهارت‌تان را به مخاطبان‌تان نشان دهید، مهارت و دانش خود را عرضه کنید و البته مهم‌تر از آن، مخاطب را به‌سمت محتوایی که عرضه می‌کنید جلب کنید. برای رسیدن به این هدف پیش از هر چیز باید با استراتژی تبلیغات برای وبینار آشنا باشید و برای انجام‌دادن آن برنامه‌ریزی کنید. در ادامه درباره‌ی نحوه‌ی تبلیغت برای همایش آنلاین برای‌تان گفته‌ایم.

نحوه‌ی تبلیغات برای همایش آنلاین

برای تبلیغات همایش آنلاین یا همان وبینار، کلاس‌های آنلاین و کلاً آموزش مجازی باید چه کارهایی انجام داد؛ این پرسش بسیاری از برگزارکنندگان و استادان است. برای برگزاری وبینار تبلیغاتی شما نیاز دارید همه‌ی آن کارهایی را انجام دهید که برای افزایش مخاطبان همایش آنلاین یا وبینار نیاز است.

به‌صورت کلی شما برای افزایش مخاطبان وبینار باید کارهایی را قبل از برگزاری آن، در هنگام برگزاری و بعد از آن انجام دهید. درواقع، نه‌تنها خود برگزاری وبینار تبلیغاتی به تبلیغات نیاز دارد و روند بازاریابی آن از قبل برگزاری وبینار شروع می‌شود، با پایان جلسه تبلیغات برای آن خاتمه نمی‌یابد؛ شما باید این روند را همچنان حفظ کنید.

همه‌ی تلاشی که تا قبل از برگزاری همایش آنلاین و وبینار و کلاس آنلاین انجام داده‌اید بیشتر به جذب مخاطب معطوف است. احتمالاً شما دوست ندارید مخاطبی را که با تلاش بسیار به دست آورده‌اید به‌راحتی از دست دهید؛ برای همین است که کار شما بعد از پایان جلسه نیز ادامه پیدا می‌کند.

در این مطلب به‌صورت مفصل همه‌ی فرایندی را که باید برای تبلیغات برای وبینار انجام دهید توضیح داده‌ایم:

برای افزایش مخاطبان وبینار چه کارهایی باید انجام داد؟

قدم اول برای برگزاری کلاس آنلاین و وبینار را همین حالا بردارید!

پیش از برگزاری وبینار تبلیغاتی شما به بستری مناسب برای این کار نیاز دارید. بهترین گزینه برای رسیدن به هدف برگزاری کلاس آنلاین و وبینار در سامانه‌ی اختصاصی برای برگزای کلاس آنلاین و وبینار است.

کافه‌تدریس بیش از ۱۰۰هزار ساعت کلاس آنلاین و وبینار برگزار کرده است و تجربه‌ی بسیار زیادی در برگزاری و تبلیغات برای آن دارد. استفاده از این بستر به شما امکان می‌دهد کلاس‌های آنلاین و وبینارتان را با بهترین کیفیت و بیشترین امکانات برگزار کنید. برای آشنایی با سامانه برگزاری کلاس آنلاین ووبینار کافه‌تدریس و مشاوره همین حالا کلیک کنید:

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار