دفترچه سؤالات کنکور دکتری مدیریت مالی از مهم‌ترین منابع این آزمون است. شما برای موفقیت در این آزمون از همان ابتدای شروع مطالعه برای کنکور باید به سراغ این منبع بروید. سؤالات کنکور دکتری معمولاً منبع اصلی تست‌زنی در دوره‌ی آمادگی است و کمتر داوطلبی به سراغ تست‌های تألیفی می‌رود؛ اما توجه کنید که در کلید سازمان سنجش ممکن است اشتباه‌هایی هم وجود داشته باشد. دفترچه سؤالات کنکور دکتری مدیریت مالی را سازمان سنجش چند روز پس از کنکور روی وب‌سایت خودش قرار می‌دهد و کلید اولیه‌ی سؤالات هم چند روز بعد از انتشار سؤالات منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید دفترچه سؤالات و پاسخ‌نامه کلیدی سال‌های اخیر کنکور دکتری مدیریت مالی را دانلود کنید.

ادامه تحصیل در رشته مدیریت مالی در مقطع دکتری

مدیریت مالی یکی از پرطرفدارترین رشته‌های مقطع ارشد و دکتری مدیریت است که معمولاً به‌دلیل ظرفیت نسبتاً کمتری که در مقایسه با گرایش‌ها دارد، رقابت در آن هم نسبتاً بیشتر است. هر سال داوطلبان برای صندلی‌های محدود رشته‌ی مالی با هم رقابت می‌کنند.

دفترچه‌ی تخصصی کنکور دکتری مدیریت مالی

به‌طور کلی کنکور دکتری از دو دفترچه‌ی تشکیل شده‌است. دفترچه‌ی عمومی که مشترک تمامی گرایش‌هاست دو درس زبان و جی‌مت ۶۰ سؤال دارد و داوطلبان ۹۰ دقیقه زمان دارند تا به آن پاسخ دهند.

دفترچه‌ی تخصصی کنکور دکتری مدیریت مالی از ۵ درس تشکیل شده است که عبارت‌اند از آمار و کاربرد آن در مدیریت، اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، مبانی سازمان و مدیریت، ریسک و مدیریت سرمایه‌گذاری و بازارهای و نهادهای مالی.

دفترچه‌ی عمومی ضریب ۱ و دفترچه تخصصی ضریب ۴ دارد.

لازم به ذکر است که در کارنامه درصد کل دفترچه محاسبه می‌شود و هر درس به‌شکل جداگانه بررسی نمی‌شود.

برای شناخت بیشتر کنکور دکتری مدیریت مالی این مطلب را مطالعه کنید:

با کنکور دکتری مدیریت مالی به‌طور کامل آشنا شوید

دانلود دفترچه سؤالات کنکور دکتری مدیریت مالی

سؤالات کنکور دکتری مدیریت مالی سال ۱۳۹۶

سؤالات کنکور دکتری مدیریت مالی سال ۱۳۹۷

سؤالات کنکور دکتری مدیریت مالی سال ۱۳۹۸

سؤالات کنکور دکتری مدیریت مالی سال ۱۳۹۹

سؤالات کنکور دکتری مدیریت مالی سال ۱۴۰۰

سؤالات کنکور دکتری مدیریت مالی سال ۱۴۰۱

پاسخ‌نامه دفترچه کنکور دکتری مدیریت مالی

کلاس‌های آنلاین کنکور دکتری مدیریت مالی

قبولی در کنکور دکتری قدم بزرگی در زندگی است و شرایط شغلی بسیاری از داوطلبان را به‌طور کلی تغییر می‌دهد. برای کسب چنین موفقیتی به‌ناچار باید با داوطلبان زیادی رقابت کنید که این رقابت ساده نخواه بود؛ به‌خصوص در کنکور دکتری که خیلی از داوطلبان شاغل هستند، پیداکردن زمان خالی برای مطالعه سخت‌تر هم می‌شود.

داوطلبان کنکور دکتری ترجیح می‌دهند با شرکت در کلاس‌های آنلاین کنکور دکتری مدیریت مالی در زمان صرفه‌جویی کنند و علاوه بر کیفیت بهتر در یادگیری، زمان بیشتری برای مطالعه داشته باشند.

مزیت اصلی کلاس‌های آنلاین این است که از هر جای کشور می‌توانید در کلاس شرکت کنید و درصورتی‌که به‌هر دلیل در جلسه‌ها حضور نداشتید، ویدئوی ضبط‌شده‌ی کلاس در اختیارتان قرار می‌گیرد.

کافه‌تدریس، با بهره‌گیری از بهرین اساتید کشور، در کنار شماست تا در جمع رتبه‌برترهای کنکور دکتری مدیریت مالی باشید.

برای مشاهده وبینارهای رایگان و کلاس‌های کنکور دکتری و همین‌طور مشاوره رایگان و استفاده از تخفیف‌ها کلیک کنید:

کلاس‌های آنلاین مجموعه مدیریت