جشنواره‌ی سه ماه طلایی تا کنکور کافه‌تدریس شروع شد. این جشنواره‌ از اول تا دهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود. دواطلبان کنکورهای ارشد و دکتری در رشته‌های مهندسی و علوم‌پایه و MBA می‌توانند با تخفیف ۳۰ تا ۵۰درصدی ویدئوهای آموزشی موردنیازشان را دریافت کنند. علاوه بر تخفیف ۳۰ تا ۵۰درصدی برای ویدئوهای آموزشی، دواطلبان رشته‌های MBA، صنایع و کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT) می‌توانند در وبینارهای رایگان سه ماه طلایی تا کنکور کافه‌تدریس شرکت کنند. همچنین در سه ماه طلایی تا کنکور کافه‌تدریس تخفیف ویژه برای آزمون‌های آزمایشی کنکور در نظر گرفته شده است. برای ثبت‌نام در آزمون‌های آزمایشی کافه‌تدریس، شما علاوه بر تخفیف‌های وب‌سایت، در این جشنواره می‌توانید از کد تخفیف ۱۵درصدی آزمون (3mahtalaei) استفاده کنید.

۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف ویدئوهای آموزشی در سه ماه طلایی تا کنکور

ماه‌های آخر مانده به آزمون کنکور، چه در مقطع کارشناسی و چه مقطع دکتری، تعیین‌کننده‌ترین زمان برای کسب رتبه‌ی خوب است. تجربه نشان داده است کسانی که در کنکورهای کارشناسی‌ارشد و دکتری رتبه‌های خوبی کسب می‌کنند همان کسانی هستند که سه ماه مانده به کنکور را جدی می‌گیرند و با برنامه‌ریزی منظم مطالعه می‌کنند.

ویدئوهای آموزشی کافه‌تدریس یکی از بهترین منابعی است که داوطلبان می‌توانند با استفاده از آن درس‌های نخوانده را مطالعه و درس‌های قبلی را مرور و جمع‌بندی کنند. اهمیت استفاده از این ویدئوها جامع‌بودن و نکته و تست‌محوربودن‌شان است که به کسب نتیجه‌ی بهتر در کنکور کمک می‌کند. در میان رتبه‌های برتر رشته‌های سال‌های قبل می‌توانید افراد بسیاری را پیدا کنید که از این ویدئوهای آموزشی استفاده کرده‌اند.

داوطلبان کنکور کارشناسی‌ارشد و دکتری در رشته‌های MBA، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، معماری، مهندسی عمران و مهندسی کامپیوتر و IT می‌توانند در این جشنواره ویدئوهای آموزشی موردنیازشان را با تخفیف‌های ۳۰ تا ۵۰درصدی تهیه کنند.

وبینارهای رایگان سه ماه طلایی تا کنکور

یکی از دغدغه‌های اصلی داوطلبان کنکور کارشناسی‌ارشد و دکتری در ماه‌های نزدیک به آزمون کنکور نحوه‌ی زمان‌بندی، برنامه‌ریزی و جمع‌بندی است. به‌صورت خلاصه می‌توان گفت عمده‌ی داوطلبان باید بدانند چه کارهایی را انجام دهند و چه کارهایی را انجام ندهند.

برای رفع این دغدغه و نگرانی داوطلبان در جشنواره‌ی سه ماه طلایی سه وبینار جمع‌بندی و برنامه‌ریزی با حضور برجسته‌ترین مدرسان کنکور برگزار می‌شود. شرکت در این وبینارها رایگان است، اما داوطلبان باید از قبل برای آن ثبت‌نام کنند:

وبینار رایگان برنامه‌ریزی و جمع‌بندی MBA

وبینار رایگان برنامه‌ریزی و جمع‌بندی MBA با حضور استاد رضا شکرزاد برگزار می‌شود. تاریخ برگزاری وبینار MBA استاد رضا شکرزاد دوشنبه، ۷ بهمن، ساعت ۲۱:۰۰ است.

سرفصل‌های اصلی وبینار MBA از این قرار است:

  • تشریح فاز سوم مطالعاتی
  • جمع‌بندی اصولی (ورک شاپ جمع‌بندی درس ریاضی برای نمونه)
  • جزییات خلاصه نویسی اصولی (ورک شاپ خلاصه‌نویسی ریاضی برای نمونه)
  • برنامه عملیاتی برای تعطیلات نوروز
  • پیشهاد شیوه خاص مطالعاتی برای درس جیمت
  • پیشنهاد برنامه مطالعاتی برای درس زبان
  • پرسش و پاسخ

برای ثبت‌نام رایگان در این وبینار روی این لینک کلیک کنید:

ثبت‌نام در وبینار رایگان MBA

وبینار رایگان برنامه‌ریزی و جمع‌بندی صنایع

وبینار رایگان برنامه‌ریزی و جمع‌بندی ویژه‌ی رشته‌ی صنایع را استاد مجید ایوزیان برگزار می‌کند. تاریخ برگزاری این وبینار سه‌شنبه، ۸ بهمن، ساعت ۲۰:۰۰ است. ظرفیت این وبینار نیز محدود است و برای شرکت در آن باید از قبل در آن ثبت‌نام کرده باشید.

برای ثبت‌نام رایگان روی این لینک کلیک کنید:

وبینار سه ماه طلایی تا کنکور ارشد ۹۹ ویژه رشته مهندسی صنایع

وبینار رایگان کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT)

وبینار رایگان کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT) سومین وبینار جشنواره‌ی سه ماه طلایی است. این وبینار روز چهارشنبه، ۹ بهمن، ساعت ۲۱:۰۰ برگزار می‌شود و مدرس آن استاد رامین رضوی است. این وبینار نیز محدودیت ظرفیت دارد و برای شرکت در آن باید از قبل ثبت‌نام کرده باشید.

برای ثبت‌نام رایگان در وبینار روی این لینک کلیک کنید:

وبینار سه ماه طلایی تا کنکور ارشد ۹۹ ویژه رشته مهندسی کامپیوتر و IT

تخفیف برای ثبت‌نام در آزمون‌های آزمایشی

شبیه‌سازی کنکور برای داوطلبان رشته‌های مختلف از عوامل کلیدی موفقیت در آزمون اصلی است. اهمیت شرکت در آزمون‌های آزمایشی در ماه‌های نزدیک به کنکور بیشتر می‌شود. شما می‌توانید با برنامه ریزی و شرکت در آزمون‌های آزمایشی نتیجه‌ی بسیار خوبی در کنکور به دست آورید.

در جشنواره‌ی سه ماه طلایی تا کنکور کافه‌تدریس، علاوه بر تخفیف‌های موجود در سایت، می‌توانید با کد تخفیف 3mahtalaei پانزده درصد تخفیف بیشتر دریافت کنید.

برای ثبت‌نام در آزمون‌های آزمایشی روی این لینک کلیک کنید:

آزمون‌های آزمایشی کافه‌تدریس

برای دیدن تخفیف‌های ویژه‌ی جشنواره‌ی سه‌ماه طلایی و ثبت‌نام در وبینارهای رایگان و همین‌طور استفاده از کد تخفیف ۱۵درصدی روی این لینک کلیک کنید:

سه ماه طلایی تا کنکور