در عیدانه کافه‌تدریس تخفیف‌ها را خودتان تعیین می‌کنید. بهترین فرصت برای ثبت‌نام در کلاس‌ها و دوره‌هایی که دوست دارید مهیاست. کافی است در اینستاگرام کافه‌تدریس نام درس و میزان تخفیف دلخواه‌تان را برای ما بنویسید.

فرصت طلایی نوروز که طلایی‌تر شده است

همیشه ایام عید زمان طلایی برای دواطلبانی است که می‌خواهند رتبه‌های خوب کسب کنند. عید امسال، به‌رغم شیوع ویروس کرونا و ناگواری‌ها و تلخی‌هایی که به وجود آورده، این فرصت طلایی کمی بیشتر شده است. عقب‌افتادن کنکور و البته ماندن در خانه این روزها را به بهترین فرصت برای مطالعه‌ی درس‌های نخوانده و مرور و جمع‌بندی تبدیل کرده است.

حالا که قرار است با هم در خانه بمانیم و فرصتی برای سفر یا دیدوبازدید‌های نوروزی و تفریح نیست، می‌توانیم با خیال راحت‌تر فقط روی دو چیز تمرکز کنیم؛ حفظ سلامتی و کسب رتبه‌ی خوب در کنکور.

باید حواس‌مان باشد که این فرصت طلایی مانند شمشیر دولبه است؛ به‌این معنا که این فرصت برای همه‌ی داوطلبان فراهم است. اگر ما از این فرصت استفاده نکنیم، دیگران لزوماً مانند ما نیستند؛ آن‌ها استفاده خواهند کرد.

به رتبه‌ی کنکوری که دوست دارید دوباره نگاه کنید

اولین کاری که باید انجام دهید بررسی امکان‌ها برای کسب رتبه‌ی بهتر در کنکور است. باید برنامه‌ریزی خودمان را بالاوپایین کنیم، به درس‌های خوانده‌شده و نخوانده نگاهی بیندازیم و برای کسب نتیجه‌ی بهتر برنامه‌ریزی کنیم. حالا بهترین فرصت است که رتبه‌ی کنکورتان را دوباره تصور کنید. این کار انگیزه و انرژی مضاعفی به شما می‌دهد. پیش از این در این مطلب به شما گفته‌ایم چطور این کار را انجام دهید:

تصور رتبه کنکور چه نقشی در موفقیت شما دارد؟

عیدانه کافه‌تدریس را از دست ندهید

برای شرکت در عیدانه کافه‌تدریس و تعیین درس‌هایی که باید تخفیف بخورند همین حالا دست‌به‌کار شوید. فقط تا ۲۶ اسفند فرصت دارید به صفحه‌ی کافه‌تدریس در اینستاگرام بروید و نام درس‌هایی را که می‌خواهید و میزان تخفیف‌ها را برای ما زیر پست آخر کامنت کنید.

برای رفتن به اینستاگرام کافه‌تدریس کافی است روی این لینک کلیک کنید:

عیدانه کافه‌تدریس