وبینار آینده شغلی و اپلای تحصیلی در رشته‌ی مهندسی کامپیوتر و IT یکی از دغدغه‌های اساسی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌ی مهندسی کامپیوتر و IT را پوشش می‌دهد. با چندوچون این وبینار آشنا شوید.

چرا نباید این وبینار را از دست بدهید؟

این وبینار یکی از فرصت‌هایی است که هر سال کافه‌تدریس برای دانش‌پژوهان فراهم می‌کند. این وبینار منحصربه‌فرد پاسخی است به دانش‌پژوهان این رشته که درباره‌ی آینده شغلی در داخل و خارج از ایران و همین‌طور چگونگی ادامه‌تحصیلی و اپلای در خارج از کشور بدانند.

این وبینار هر سال موضوعات اساسی مطرح در مورد آینده شغلی و اپلای را بررسی می‌کند. موضوعاتی که در این وبینار بررسی می‌شود به‌ترتیب از این قرار است:

  1. آینده شغلی رشته کامپیوتر و IT در ایران؛
  2. آینده شغلی رشته کامپیوتر و IT در خارج از ایران؛
  3. معیارهای مهم برای اپلای در دانشگاه‌های خوب؛
  4. تفاوت تحصیل در اروپا، امریکا و دیگر کشورها؛
  5. معرفی زمینه‌های داغ تحقیقاتی در دنیا.

سخنران‌ها و میهمان‌های وبینار ۱۳۹۸

درست مانند هر سال، امسال نیز کافه‌تدریس این وبینار را برای در رشته‌ی مهندسی کامپیوتر و IT برگزار می‌کند. این وبینار با حضور سه سخنران برگزار می‌شود. استاد رامین رضوی سخنران اصلی وبینار است و دکتر حمیدرضا فراگردی و وحید جانفزا میهمانان این همایش هستند.

دکتر حمیدرضا فراگردی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه ام‌دی‌اچ سوئد در مقطع دکتری است. او کارشناسی و کارشناسی خود را در رشته‌ی مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار) در دانشگاه تهران گذرانده است. پس از تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه ام‌دی‌اچ سوئد دوره‌ی پست‌داک را در دانشگاه Innsbruck اتریش طی کرده است. دکتر حمیدرضا فراگردی که سابقه‌ی تدریس در دانشگاه کی‌تی‌ام سوئد را هم در رزومه‌ی خود دارد، در حال حاضر در شرکت اریکسون سوئد به‌عنوان محقق ارشد فعالیت می‌کند.

وحید جانفزا، دیگر میهمان وبینار امسال، مدرک دکتری خود در رشته‌ی Computer Science را از دانشگاه Texas A&M دریافت کرده است. او کارشناسی‌ارشد خود را در سال ۱۳۹۳ از دانشگاه تهران دریافت کرده و زیرنظر پروفسور نوابی در زمینه‌ی آزمایش و عیب‌یابی مدارهای الکترونیکی کار کرده است. در حال حاضر تحقیقات او در زمینه‌ی Accelerator است و روی الگوریتم‌های Machine Learning کار می‌کند تا Convolutional Neural Network را در سطح Computer Architecture سرعت بخشد. او بیش از هفت مقاله‌ی در کنفرانس‌های مختلف بین‌المللی ارائه کرده است.

در وبینار رایگان آینده شغلی و اپلای ۱۳۹۸ شرکت کنید

اگر آینده‌ی شغلی در رشته‌ی کامپیوتر و IT و اپلای تحصیلی دغدغه‌ی شماست و به‌دنبال آینده‌ی شغلی و تحصیلی درخشان در این رشته هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از طریق این لینک به وبینارهای برگزارشده در سال‌های قبل نیز نگاهی بیندازید:

ویدئوی رایگان وبینارهای قبلی اپلای تحصیلی
وبینار امسال یکشنبه، ۲۴ آذر، ساعت ۲۱:۰۰ برگزار می‌شود. شما می‌توانید برای ثبت‌نام در این وبینار از این لینک استفاده کنید:

ثبت‌نام رایگان در وبینار آینده شغلی و اپلای کامپیوتر و IT