دفترچه سوالات کنکور دکتری مدیریت صنعتی یکی از منابع خوب مطالعاتی برای کنکور دکتری است؛ درواقع منبع اصلی تست‌زدن اکثر داوطلبان دفترچه سؤالات سال‌های قبل محسوب می‌شود. سازمان سنجش معمولاً چند روز پس از آزمون سؤالات کنکور دکتری مدیریت صنعتی را منتشر می‌کند و کلید آزمون هم روی همین سایت قرار می‌گیرد. البته ممکن است تعدادی پاسخ اشتباه در کلید آزمون باشد، اما تعداد آن معمولاً خیلی کم است. همچنین بررسی تغییرات سوالات در سال‌های گذشته می‌تواند نشان از سلیقه و نگاه طراح‌های سوال داشته باشد. مثلا سوالات دکتری مدیریت صنعتی ۱۴۰۲ در مقایسه با سال قبل تغییرات مهمی داشته که در همین مقاله آن را بررسی کردیم. در ادامه می‌توانید دفترچه‌ی سؤالات سال‌های اخیر کنکور دکتری مدیریت صنعتی و پاسخ‌نامه‌ی دقیق آن را دانلود کنید.

دفترچه تخصصی کنکور دکتری مدیریت صنعتی

کنکور دکتری مدیریت صنعتی از دو دفترچه تشکیل شده است. دفترچه‌ی عمومی برای همه‌ی رشته‌ها مشترک است و زبان و استعداد تحصیلی را دربرمی‌گیرد. دفترچه‌ی تخصصی رشته‌ی مدیریت صنعتی از پنج درس آمار و کاربرد آن در مدیریت، اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، مبانی سازمان و مدیریت، تحقیق در عملیات پیشرفته و مدیریت تولید و عملیات پیشرفته تشکیل شده است.

دفترچه‌ی عمومی ضریب ۱ و دفترچه‌ی تخصصی ضریب ۴ دارد.

لازم به ذکر است که در کارنامه درصد کل دفترچه محاسبه می‌شود و هر درس به‌طور جداگانه بررسی نمی‌شود.

برای آشنایی کامل با کنکور دکتری مدیریت صنعتی این مطلب را مطالعه کنید:

کنکور دکتری مدیریت صنعتی را به‌طور کامل بشناسید!

دانلود دفترچه سوالات کنکور دکتری مدیریت صنعتی

سؤالات کنکور دکتری مدیریت صنعتی سال ۱۳۹۴

سؤالات کنکور دکتری مدیریت صنعتی سال ۱۳۹۵

سؤالات کنکور دکتری مدیریت صنعتی سال ۱۳۹۶

سؤالات کنکور دکتری مدیریت صنعتی سال ۱۳۹۷

سؤالات کنکور دکتری مدیریت صنعتی سال ۱۳۹۸

سؤالات کنکور دکتری مدیریت صنعتی سال ۱۳۹۹

سؤالات کنکور دکتری مدیریت صنعتی سال ۱۴۰۰

سؤالات کنکور دکتری مدیریت صنعتی سال ۱۴۰۱

پاسخ‌نامه کنکور دکتری مدیریت صنعتی

سوالات دکتری مدیریت صنعتی ۱۴۰۲

سوالات دکتری مدیریت صنعتی ۱۴۰۲ هم مثل همه رشته‌های دیگر مدیریت، تغییراتی داشت و به نسبت سوالات دکتری مدیریت صنعتی ۱۴۰۱ متفاوت بود. در دفترچه سوالات دکتری مدیریت صنعتی ۱۴۰۲، از درس اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام و آمار ۱۰ سوال، از درس مبانی سازمان و مدیریت ۲۰ سوال و از دو درس تخصصی این رشته ۳۰ سوال مطرح شد. مجموع سوالات دکتری مدیریت صنعتی ۱۴۰۲ به ۷۰ سوال تغییر کرد و مدت زمان پاسخگویی به سوالات هم برای دفترچه تخصصی به ۱۰۵ دقیقه کاهش پیدا کرد. تغییر سوالات دکتری مدیریت صنعتی ۱۴۰۲ می‌تواند اولویت درس‌ها را برای داوطلبان متفاوت کند. مثلا درس مبانی سازمان و مدیریت به‌تنهایی بیش از ۲۸ درصد سوالات دفترچه تخصصی را تشکیل داده که نشان از اهمیت ویژه این درس دارد.

با کلاس‌های آنلاین کنکور دکتری کافه‌تدریس رتبه‌برتر شوید!

اگر برای کنکور دکتری مجموعه مدیریت، ازجمله کنکور دکتری مدیریت صنعتی، آماده می‌شوید، کلاس‌های آنلاین کنکور دکتری کافه‌تدریس به شما کمک می‌کند از هر نقطه‌ی جغرافیایی به بهترین استادان و جامع‌ترین برنامه و منابع آموزشی دسترسی داشته باشید.

این کلاس‌ها به‌شکلی کاملاً پویا و تعاملی برگزار می‌شود و به شما کمک می‌کند علاوه بر رسیدن به بیشترین یادگیری، تا حد امکان در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی و از آن به‌صورت بهینه استفاده کنید.

برای آشنایی با کلاس‌های آنلاین کنکور دکتری مجموعه مدیریت کافه‌تدریس و مشاوره رایگان و استفاده از تخفیف‌ها روی این لینک کلیک کنید:

کلاس‌های آنلاین مجموعه مدیریت