MBA جذاب‌ترین رشته کارشناسی ارشد است. در این مطلب به‌صورت کامل با این رشته و نحوه قبول‌شدن در آزمون ارشد آن آشنا می‌شوید. نقشه‌راه آمادگی برای کنکور MBA هم در این مطلب برای شما مشخص می‌شود؛ شما می‌توانید از صفر تا صد مقتضیات این رشته و آینده تحصیلی و شغلی آن آشنا شوید. در ادامه هم می‌توانید به‌صورت کامل مسیر آمادگی برای کنکور ارشد این رشته را بررسی کنید. این مطلب بهترین مسیر را برای رتبه‌برترشدن و راه‌یابی به بهترین دانشگاه‌ها در این رشته به شما نشان می‌دهد. همین‌طور با خدمات کافه‌تدریس در راه کسب موفقیت در کنکور مدیریت کسب و کار آشنا می‌شوید. در پایان هم می‌توانید فایل پی‌دی‌اف کتابچه نقشه‌راه آمادگی برای کنکور مدیریت کسب و کار را به‌رایگان دانلود کنید.

فهرست مطالب پنهان‌کردن فهرست
  1. 1. مقدمه
  2. 2. MBA چیست؟
  3. 3. چه‌کسانی می‌توانند ارشد MBA بگیرند؟
  4. 4. بازار کار و فرصت‌های شغلی رشته MBA چگونه است؟
    1. 4.1. بازار کار رشته‌ی MBA در ایران
  5. 5. رشته‌ی MBA چه گرایش‌هایی دارد؟
  6. 6. بعد از ورود به رشته‌ی MBA چه درس‌هایی را خواهیم گذراند؟
  7. 7. کدام دانشگاه‌های کشور رشته‌ی MBA دارند؟
  8. 8. کنکور کارشناسی‌ارشد MBA چه شرایطی دارد؟
  9. 9. دروس دفترچه‌ی کنکور ارشد MBA چه شرایطی دارد؟
    1. 9.1. درس ریاضی عمومی ۱ و ۲
    2. 9.2. هوش و استعداد تحصیلی (GMAT)
    3. 9.3. زبان تخصصی
  10. 10. کافه‌تدریس به داوطلبان کنکور مدیریت کسب و کار (ام بی ای) چه کمکی می‌کند؟
  11. 11. اساتید دپارتمان کنکور ارشد MBA کافه‌تدریس
    1. 11.1. استاد رضا شکرزاد، مدرس درس ریاضی عمومی ۱ و ۲
    2. 11.2. استاد علی ضیایی، مدرس درس GMAT
    3. 11.3. استاد حمید فرید، مدرس درس زبان تخصصی
  12. 12. نقشه‌راه مطالعه برای آمادگی کنکور کارشناسی‌ارشد MBA
  13. 13. رتبه‌‌برترهای دپارتمان کنکور MBA کافه‌تدریس
  14. 14. کلاس‌های آنلاین کنکور ارشد MBA کافه‌تدریس
    1. 14.1. کلاس درس و تست ریاضی عمومی۱ و ۲
    2. 14.2. کلاس تمرین و تست ریاضی
    3. 14.3. کلاس نکته و تست ریاضی عمومی۱ و ۲
    4. 14.4. کلاس آنلاین درس و تست جیمت
    5. 14.5. کلاس نکته و تست جیمت
    6. 14.6. کلاس گرامر زبان تخصصی
    7. 14.7. کلاس درک مطلب و واژه‌ی زبان تخصصی
    8. 14.8. کلاس نکته و تست و جمع‌بندی زبان تخصصی
  15. 15. با کانال و گروه تلگرام دپارتمان MBA کافه‌تدریس آشنا شوید
  16. 16. دانلود کتابچه نقشه‌راه آمادگی برای کنکور MBA

مقدمه

رشته‌ی مدیریت کسب‌وکار (MBA) ازجمله رشته‌های پرطرفدار برای ادامه‌ی تحصیل در کارشناسی‌ارشد است. ماهیت مدیریتی این رشته و همچنین فرصت‌های فراوان شغلی که پیش روی فارغ‌التحصیلان قرار می‌دهد، هر سال تعداد زیادی از دانشجویان رشته‌های مختلف را ترغیب می‌کند که برای ادامه‌ی تحصیل این رشته را انتخاب کنند. تنوع بالای دانشجویان متقاضی MBA، از نظر رشته‌های تحصیلی، نیاز به راهنمایی و مشاوره در این باره را بیشتر می‌کند.این کتاب الکترونیکی شما را با ویژگی‌های اصلی این رشته، فرصت‌ها و بازار کار آن آشنا خواهد کرد؛ همچنین درباره‌ی کنکور کارشناسی‌ارشد مدیریت کسب‌وکار (MBA) اطلاعات کاملی به دست می‌آورید؛ درنهایت هم نقشه‌ی راه مطالعه برای کنکور ارشد MBA آمده است که مسیر مطالعه‌ی گام‌به‌گام را برای شما مشخص می‌کند.

 MBA چیست؟

MBA مخفف Master of Business Administration و به‌معنای مدیریت کسب‌و‌کار است. به‌صورت کلی، MBA شاخه‌ای میان‌رشته‌ای است و برای کسانی طراحی و ارائه شده است که در رشته‌های مختلفی تحصیل کرده‌اند، اما به دانش مدیریت نیاز دارند.در ایران بسیاری از داوطلبان رشته‌ی MBA فارغ‌التحصیلان مهندسی هستند. این دسته از دانشجویان، به‌دلیل جذابیت های بالای MBA، این رشته را برای کارشناسی‌ارشد انتخاب می‌کنند. MBA صرفاً در مقطع کارشناسی‌ارشد ارائه می‌شود و از هر رشته‌ی دیگری می‌توان در آن شرکت کرد.

رشته‌ی مدیریت کسب‌وکار (MBA) پنجره‌ای کاملاً جدید به‌سوی شما باز می‌کند. فرقی نمی‌کند در حال حاضر شما دانشجوی چه رشته‌ای هستید یا از چه رشته‌ای فارغ‌التحصیل شده‌اید! آیا رشته‌ی شما بازار کار خوبی دارد یا خیر! MBA به شما یاد می‌دهد که هر کسب‌وکاری چگونه اداره می‌شود. MBA دقیقاً آن چیزی را به شما ارائه می‌کند که برای اداره‌ی کسب‌وکار به آن نیاز دارید.رشته‌ی مدیریت ارشد MBA به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که دانشجویان را با جنبه‌های مختلف مدیریت کسب‌وکار، همچون حسابداری، بازاریابی، منابع انسانی، مدیریت عملیات، مدیریت مالی و برنامه‌ریزی استراتژیک، آشنا کند.

رشته MBA چیست و چگونه می‌توان در مدیریت کسب‌وکار موفق بود؟

چه‌کسانی می‌توانند ارشد MBA بگیرند؟

برای شرکت در کنکور کارشناسی‌ارشد رشته‌ی MBA شما فقط به مدرک کارشناسی نیاز دارید. درواقع، هدف اصلی این رشته این است که هر کس، با هر پیش‌زمینه‌ای، بتواند با مدیریت آشنا شود و اصول راه‌اندازی و اداره‌کردن کسب‌وکار را یاد بگیرد.بسیاری از دواطلبان کارشناسی‌ارشد MBA دانشجویان رشته‌های مختلف مهندسی هستند که معمولاً از شرایط بازار کار خود راضی نیستند و به‌دنبال موقعیت‌های جذاب‌تر و جدیدتر هستند. البته از انواع رشته‌های مدیریت و حتی رشته‌های علوم‌پزشکی نیز مخاطبانی برای دوره‌های MBA وجود دارد.

بازار کار و فرصت‌های شغلی رشته MBA چگونه است؟

شاید اگر با بسیاری از مردم درباره‌ی مدیریت در ایران صحبت کنیم، نقطه‌ی مشترک همه ضعف در مدیریت است. در دنیای امروزی که کسب‌وکارها به‌شدت در حال پیشرفت هستند داشتن دانش مدیریت، آن‌هم مدیریت کسب‌وکار، بسیار می‌تواند کارساز باشد. کسی که در رشته‌ی MBA تحصیل می‌کند به‌صورت کاربردی با مسائل مختلف روبه‌رو می‌شود و دانش کافی را برای مدیریت‌کردن در زمینه‌های مختلف کسب می‌کند.

خوشبختانه دانشگاه‌های کشور برای رشته‌ی MBA برخلاف دید سنتی آموزش مدیریت عمل می‌کنند و مدیریت کاربردی را تدریس می‌کنند. سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف نیز به فارغ التحصیلان رشته‌ی MBA دید مثبتی دارند؛ درواقع داشتن این مدرک هم بر ارتقای شغلی تأثیرگذار است و هم در استخدام نقطه‌ی روشنی در رزومه‌ی فرد خواهد بود.

بازار کار رشته‌ی MBA در ایران

بازار کار رشته‌ی MBA بسیار گسترده و رقابتی است. بعد از فارغ‌التحصیل‌شدن از رشته‌ی MBA شما این قابلیت را خواهید داشت که در هر زمینه‌ی مرتبط با کسب‌وکارها فعالیت کنید، از زمینه‌ی مالی شرکت گرفته تا عملیات اصلی یا حتی مدیریت منابع انسانی. با کسب دانش در این رشته شما فردی حرفه‌ای خواهید بود که با مطالعه و کسب تجربه در کار می‌توانید به سطوح بالای سازمان یا شرکت خود دست یابید و درآمد بالایی کسب کنید.نمونه‌ای از موقعیت‌های شغلی فارغ‌التحصیلان رشته‌ی MBA از این قرار است:

  • کارشناس و مدیر امور مالی
  • کارشناس و مدیر بازاریابی و بازاریابی دیجیتال
  • کارشناس و مدیر منابع انسانی
  • کارشناس و مدیر توسعه‌ی محصول و عملیات

در کنار این موقعیت‌ها یکی از شاخه‌های اصلی در این رشته کارآفرینی است؛ شما با شرکت در این دوره مبانی ایجاد کسب‌وکار را می‌آموزید که می‌تواند به توسعه‌ی کسب‌وکار شخصی و کارآفرینی بینجامد.

بازار کار گرایش‌های MBA را بشناسید!

جذاب‌ترین رشته

رشته‌ی MBA چه گرایش‌هایی دارد؟

رشته‌ی MBA به‌طور کلی هفت گرایش دارد که از این قرار است:

 یکی از جذابیت‌های رشته‌ی MBA این است که با انتخاب هر یک از این گرایش‌ها، شما درباره‌ی باقی گرایش‌ها هم آموزش می‌بینید. دروس اصلی و عمومی بخش اصلی دوره‌ی MBA را پوشش می‌دهند.در این لینک می‌توانید به‌صورت جامع‌تر با هر یک از این گرایش‌ها آشنا شوید:

معرفی جامع گرایش‌های رشته‌ی MBA

بعد از ورود به رشته‌ی MBA چه درس‌هایی را خواهیم گذراند؟

دروس رشته‌ی MBA به‌طوری طراحی شده است که نیازهای مدیران و دانشجویان مختلف با پیش‌زمینه‌ی تحصیلی متفاوت را پوشش دهد. به‌صورت کلی، در دوره‌های مدیریت کسب‌وکار دانشجویان با مباحث مختلف در این موضوعات آشنایی پیدا می‌کنند:

  • حسابداری
  • مدیریت مالی
  • منابع انسانی و رفتار سازمانی
  • مدیریت عملیات
  • مدیریت بازایابی و فروش
  • برنامه‌ریزی استراتژیک
  • مبانی کارآفرینی
  • غیره

برای آشنایی کامل با دروس این رشته در دانشگاه‌ها روی این لینک کلیک کنید:

معرفی دروس رشته‌ی MBA

کدام دانشگاه‌های کشور رشته‌ی MBA دارند؟

مهم‌ترین دانشگاه‌های کشور که رشته‌ی MBA را در مقطع کارشناسی‌ارشد ارائه می‌کنند از این قرار است:

  • دانشگاه شریف
  • دانشگاه تهران
  • دانشگاه امیرکبیر
  • دانشگاه خوارزمی
  • دانشگاه علامه طباطبایی
  • دانشگاه علم و صنعت
  • دانشگاه الزهرا
  • مالک اشتر
  • غیره

برای آشنایی کامل با دانشگاه‌های برتر کشور در رشته‌ی MBA روی این لینک کلیک کنید:

معرفی دانشگاه‌های کشور در رشته‌ی MBA

کنکور کارشناسی‌ارشد MBA چه شرایطی دارد؟

کنکور کارشناسی‌ارشد مدیریت کسب‌وکار جدای از مجموعه‌ی مدیریت و به‌صورت مستقل ارائه می‌شود و کد آن در دفترچه‌ی ثبت‌نام و در انتخاب‌رشته‌ی کارشناسی‌ارشد 1148 است.کنکور این رشته فقط سه درس را دربرمی‌گیرد:

  • ریاضی عمومی ۱ و ۲
  • هوش و استعداد تحصیلی (GMAT)
  • زبان تخصصی

 برای شرکت در کنکور این رشته خواندن هیچ کتاب مدیریتی لازم نیست و تنها باید در همین سه درس آزمون داد. کم‌بودن تعداد درس و عمومی‌بودن آن‌ها ازجمله‌ جذابیت‌های فوق‌العاده‌ی این رشته‌ی تحصیلی برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف است.

کنکور مدیریت کسب و کار
کنکور مدیریت کسب و کار

دروس دفترچه‌ی کنکور ارشد MBA چه شرایطی دارد؟

درس ریاضی عمومی ۱ و ۲

این درس اصلی‌ترین درس کنکور این رشته است. از این درس در آزمون ۳۰ سؤال می‌آيد و مطالب ریاضی عمومی ۱ و ۲ دانشگاه را دربرمی‌گیرد. مطالبی مانند حد، مشتق، انواع انتگرال‌ها و دنباله و سری از آن جمله است. برای موفقیت در کنکور این رشته باید به این درس توجه ویژه‌ای کنید. ضریب این درس در کنکور کارشناسی‌ارشد ۲ است.

هوش و استعداد تحصیلی (GMAT)

احتمالاً از قبل با این درس چندان آشنا نباشید. هدف اصلی این درس محک‌زدن هوش و قدرت حل‌مسئله شماست. کنکور مدیریت کسب و کار یا همان ام بی ای ۴۰ سؤال از درس GMAT را در بر دارد که به پنج بخش تقسیم می‌شوند. این درس نیز در کنکور کارشناسی‌ارشد ضریب ۲ دارد.

پنج بخش اصلی درس GMAT از این قرار است:۱. حل‌مسئله، شامل سؤال‌های عمومی ریاضی و هوش، مانند درصد و تناسب و هندسه و غیره.۲. کفایت داده که صورت جدید از سؤال‌های حل‌مسئله است و شما باید در آن با اطلاعات داده‌شده سؤال‌ها را حل کنید.۳. استدلال منطقی که قدرت استدلال شما را می‌سنجد. شما در این بخش باید بین اطلاعات صورت سؤال و گزینه‌ها ارتباط منطقی پیدا کنید.۴. درک مطلب که در آن متنی فارسی ارائه می‌شود و باید به پنج سؤال درمورد آن پاسخ دهید.€۵. تصحیح جملات که در آن نیز باید به پنج سؤال پاسخ دهید. سؤال‌های این بخش از جنس دستور زبان و نگارش فارسی است.

زبان تخصصی

این درس در کنکور مدیریت کسب‌وکار ۶۰ سؤال دارد و ضریب آن ۱ است. سؤال‌های آن، در مقایسه با سؤال‌های زبان در کنکور رشته‌های دیگر، دشوارتر است؛ واژه‌ی تخصصی در اسم این درس به همین نکته اشاره می‌کند و به‌معنای استفاده از لغات تخصصی نیست. 

کنکور MBA را بشناسید

کافه‌تدریس به داوطلبان کنکور مدیریت کسب و کار (ام بی ای) چه کمکی می‌کند؟

همان‌طور که در نقشه‌راه آمادگی برای کنکور MBA مشخص است، دپارتمان تخصصی کنکور مدیریت کسب و کار (MBA) کافه‌تدریس با بهره‌گیری از بهترین و باتجربه‌ترین استادان و بهترین زیرساخت‌های آموزش آنلاین، تخصصی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین خدمات آمادگی آزمون کارشناسی‌ارشد را متقاضیان کنکور این رشته ارائه می‌کند. کافه‌تدریس با بهره‌گیری از تجربه‌ی چندین ساله‌ی آموزش آنلاین و استفاده از اساتید شناخته‌شده برای هر درس مسیر مطالعه برای کنکور کارشناسی‌ارشد MBA را برای داوطلبان این رشته هموار کرده است.

اساتید دپارتمان کنکور ارشد MBA کافه‌تدریس

استاد رضا شکرزاد، مدرس درس ریاضی عمومی ۱ و ۲

  • کارشناسی‌ارشد مدیریت صنایع از دانشگاه صنعتی‌شریف
  • سابقه‌ی بیش از ۱۰ سال تدریس ریاضی عمومی ۱ و ۲

استاد علی ضیایی، مدرس درس GMAT

  • فارغ التحصيل از دانشگاه شریف در مقطع کارشناسی
  • کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • برگزارکننده و مدير مدرسه بین‌المللی کسب‌وکار دانشگاه صنعتی امیرکبیر

استاد حمید فرید، مدرس درس زبان تخصصی

  • کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی، دانشگاه تهران
  • دکتری مدیریت کارآفرینی، دانشگاه تهران
  • نویسنده‌ی کتاب‌های گرامر و درک مطلب
  • بیش از ۱۵ سال سابقه‌ی تدریس زبان
  • مؤلف شیوه‌ی کاملاً نوآورانه برای تدریس زبان تخصصی MBA

نقشه‌راه مطالعه برای آمادگی کنکور کارشناسی‌ارشد MBA

نقشه‌راه پیشنهادی کافه‌تدریس برای شروع مطالعه کنکور MBA از این قرار است:

مرحله‌ی صفر
– آشنایی مقدماتی با رشته
– هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی کلان
– مشاهده‌ی وبینار رایگان «تغییر رشته در ارشد؛ معرفی رشته‌ی MBA»
– مطالعه‌ی مقاله‌های آشنایی با رشته‌ی MBA در وبلاگ کافه‌تدریس:
۱. MBA را به‌طور کامل بشناسیم
۲. معرفی منابع مطالعاتی رشته‌ی MBA
۳. بهترین دانشگاه‌های جهان در MBA
چرا MBA بخوانیم؟
۴. تغییر رشته در مقطع ارشد
۵. رتبه‌ی قبولی MBA در دانشگاه‌ها 
۶. مشاهده‌ی وبینار «دورخیز برای ۷. شروع اصولی (برنامه‌ریزی مکتوب)» 
– مطالعه‌ی مقاله‌های برنامه‌ریزی:
۱. برنامه‌ریزی رشته‌ی MBA
۲. اکسل برنامه‌ریزی و کار با آن 
مرحله‌ی اول
– دریافت مطالب ثبت‌نام در کلاس‌های آنلاین دپارتمان
– اجرای برنامه‌های اساتید که در کانال تلگرام کلاس ارائه می‌شود.
– شرکت در کوییزهای گروه تلگرامی دپارتمان
– مطالعه مقالات مرتبط در وبلاگ
– حل تست‌های جزوه‌های کلاس بعد از مطالعه
مرحله‌ی دوم
– تثبیت مطالب شرکت در کلاس‌های حل تمرین آنلاین دپارتمان
– شرکت در آزمون‌های آزمایشی
– حل تست‌های منتخب معرفی‌شده ازسوی استادان دپارتمان
مرحله‌ی سوم
– جمع‌بندی و تسلط
– حضور در کلاس‌های نکته و تست دپارتمان
– حضور در آزمون‌های آزمایشی جامع دپارتمان
– حضور در کوییزهای جامع گروه دپارتمان 

رتبه‌‌برترهای دپارتمان کنکور MBA کافه‌تدریس

رتبه‌های برتر سال های گذشته رشته‌ی MBA که از خدمات کافه‌تدریس استفاده کرده‌اند از این قرارند:

  • حسن بهمن‌پور، رتبه‌ ۱
  • مهسا زمانی، رتبه‌ ۵
  • محمد دالوند، رتبه‌ی ۷
  • پارسا احمدی، رتبه‌ ۹
  • علیرضا رجب‌نژاد، رتبه ۱۵ (۱ سهمیه)
  • ریحانه براتی، رتبه ۱۶
  • البرز رضایی، رتبه ۲۲
  • نادر شجاعی، رتبه ۲۳
  • امیرمحمد حیدری، ۲۴
  • حدیثه محمودی، رتبه ۲۵
  • فاطمه فاطمی، رتبه ۳۲ (۲ سهمیه)
  • آنا صالحی، رتبه ۳۶
  • محمدرضا طیبی، رتبه ۳۷
  • مینا جاویدفر، رتبه ۴۱
  • علی ضیائی، رتبه ۴۳
  • خدیجه حائری، رتبه ۴۳
  • آرین فرزام، رتبه ۴۴
  • سیدعلی علوی مقدم، رتبه ۵۴
  • امیرحسین بنیادی، رتبه ۷۰
  • الناز قاسمی، رتبه ۷۹
  • امید وحدت‌واسعی، رتبه ۸۴

کلاس‌های آنلاین کنکور ارشد MBA کافه‌تدریس

کلاس درس و تست ریاضی عمومی۱ و ۲

این دوره مخصوص مرحله‌ی اول مطالعه‌ی داوطلبان است. در این مرحله داوطلبان باید تمامی مطالب را یاد بگیرند. با توجه به اهمیت بالای این درس در کنکور رشته‌ی MBA دوره‌ی آنلاین صدساعتی ریاضی عمومی۱ و ۲ با رویکرد آموزش پایه‌ای تا تسلط صددرصدی برای آزمون کارشناسی ارشد طراحی شده است. در این دوره بیش از 530 تست ریاضی عمومی ۱ و حداقل 280 تست ریاضی ۲ برای فهم کامل هر زیرفصل حل می شود.

برای مشاهده‌ی نمونه‌ی کلاس‌ها و توضیحات بیشتر روی این لینک‌های زیر کلیک کنید:

کلاس درس و تست ریاضی عمومی۱ و ۲ استاد شکرزاد

کلاس تمرین و تست ریاضی

این کلاس مخصوص مرحله‌ی دوم مطالعه‌ی داوطلبان است. در این مرحله لازم است داوطلبان به‌اندازه‌ی کافی تست حل کنند تا مطالب آموخته‌شده تثبت شود.در این دوره  حدود هزار تست میکروطبقه‌بندی هدفمند از مفاهیم ریاضی ۱ و ۲ برای تثبیت مطالب و  با هدف تکرار ضمنی مطالب ارائه می‌شود. همچنین نکات هر فصل به صورت کامل بررسی و مرور می‌شود. تست‌های ارائه شده در این دوره همه تست‌های مهم سال‌های اخیر از رشته‌های مختلف را پوشش می‌دهد و داوطلبان با حل این تست‌ها مي‌توانند به تسلط بالایی در درس ریاضی عمومی۱و۲ برسند.

برای مشاهده‌ی نمونه‌ی کلاس‌ها و توضیحات بیشتر روی این لینک‌های زیر کلیک کنید:

کلاس تمرین و تست ریاضی عمومی۱ و ۲ استاد شکرزاد

کلاس نکته و تست ریاضی عمومی۱ و ۲

این کلاس مخصوص مرحله‌ی سوم مطالعه‌ی داوطلبان است و جمع‌بندی و تسلط روی مطالب را پوشش می‌دهد. در اين دوره تمامی مطالب خلاصه و جمع‌بندی می‌شوند و در ذهن داوطلبان به‌صورت یکپارچه قرار می‌گیرند. ویژگی‌های اصلی کلاس از این قرار است:

  • ارائه‌ی نمودار درختی جمع‌بندی فصل‌ها 
  • ارائه‌ی جزوه‌ی تست، شامل ۳۰۰ تست منحصربه‌فرد (پوشش صددرصدی تمامی مطالب ریاضی)
  • ارائه‌ی پاسخ تشریحی سؤال‌های ریاضی تمامی رشته‌ها، مربوط به کنکور سال‌های اخیر.

برای مشاهده‌ی نمونه‌ی کلاس‌ها و توضیحات بیشتر روی این لینک‌های زیر کلیک کنید:

کلاس آنلاین نکته، تست و جمع‌بندی ریاضی عمومی ۱ و ۲، استاد شکرزاد

کلاس آنلاین درس و تست جیمت 

در این دوره مطالب به‌گونه‌ای انحصاری ارائه می‌شود که در هیچ کتاب و کلاسی ارائه نشده است و همچنین با هر تغییر و تحولی در کنکور داوطلب همچنان بتواند به سؤال‌های آزمون به‌خوبی پاسخ دهد.

شروع آموزش از مفاهیم پایه‌ای تا پیشرفته برای امتیازآورترین بخش است و استدلال منطقی (۱۰ سؤال)، درک مطلب (۵ سؤال) و تصحیح جملات (۵ سؤال) و در ادامه حل مساله و درک مطلب (۲۰ سوال) را دربرمی‌گیرد.

‌مباحث کلاس به‌ترتیب اهمیت از این قرار است:

  • اصول اولیه‌ی خواندن متن، نشانگرها (کمی، احتمالی، استدلالی و غیره)
  • انواع استدلال، خطاهای رایج در استدلال، تضعیف، تقویت، پیش‌فرض، ارزیابی استدلال، عملکرد عبارات، ادامه متن و غیره.
  • آموزش مبتنی بر بررسی سؤال‌های کنکور ارشد، دکتری و کتب مرجع GMAT.

برای مشاهده‌ی نمونه کلاس و توضیحات بیشتر روی این لینک کلیک کنید:

کلاس آنلاین درس و تست GMAT

کلاس نکته و تست جیمت 

در این کلاس که در مرحله نهایی یادگیری شما برگزار میشود .تلاش می‌شود که با  جمع بندی نکات مهم و حل تست های پرتکرار در کنکور داوطلبان به بالاترین آمادگی برای شرکت در کنکور ام بی ای و کسب درصد بالا در درس جیمت برسند. در این دوره تست های کنکور ارشد ام  بی ای و سوالات هوش و استعداد تحصیلی دکترای رشته‌های مختلف با رویکرد نکته برداری و یادگیری ارائه می‌شوند و سری سوالات شبیه سازی کنکور نیز در این کلاس به دانشجویان ارائه ميشود.
برای مشاهده‌ی نمونه کلاس و توضیحات بیشتر روی این لینک کلیک کنید:
کلاس آنلاین جمع بندی و نکته و تست GMAT

کلاس گرامر زبان تخصصی

در این دوره استاد فرید، با شیوه‌ای کاملاً انحصاری، حرفه‌ای و نوآورانه، به‌کمک انیمیشن و تصاویر، تمامی مباحث گرامر زبان انگلیسی را به داوطلبان آموزش می‌دهد؛ همچنین به‌صورت گام‌به‌گام فرایند پاسخ‌گویی به سؤالات گرامر نیز مشخص می‌شود. نکات پرتکرار، مانند وارونگی، هم‌آیندهای گرامری، ساختارهای موازی، دومقایسه‌ای، زباله‌ها، شش نوع کاما، چهار نوع that و غیره، در این دوره ارائه می‌شود.

برای مشاهده‌ی نمونه‌ی کلاس و توضیحات بیشتر روی این لینک کلیک کنید:

کلاس گرامر زبان تخصصی، استاد فرید

کلاس درک مطلب و واژه‌ی زبان تخصصی

در این دوره استاد فرید متون تخصصی رشته‌ی مدیریت یا متون دارای زمینه‌ی مدیریتی را بررسی می‌کند و با تحلیل انواع سؤال درک مطلب، داوطلبان را برای موفقیت در آزمون آماده می‌کند.همچنين در این کلاس لغات مهم برای کنکور بررسی میشود و روش های حل تست های مربوط به واژه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برای مشاهده‌ی نمونه‌ی کلاس و توضیحات بیشتر روی این لینک کلیک کنید:

کلاس آنلاین درک مطلب و واژه‌ی زبان مدیریت کسب‌وکار MBA

کلاس نکته و تست و جمع‌بندی زبان تخصصی

در این کلاس تمامی مطالب آموخته‌شده در طول سال برای داوطلبان جمع بندی می‌شود. همچنین بخش زبان آزمون‌های کنکور مدیریت کسب و کار سال‌های ۹۳ تا ۹۸ (شش سال اخیر) در قالب نکته و تست و جمع‌بندی بررسی می‌شود.
ویژگی‌های منحصربه‌فرد کلاس ها از این قرار است:

  • آموزش ازطریق مولتی‌مدیا و روش‌های نوآورانه
  • پنج آزمون شبیه‌سازی‌شده با پاسخ کاملاً تشریحی
  • پشتیبانی علمی تا روز آزمون 

برای مشاهده‌ی نمونه‌ی کلاس و توضیحات بیشتر روی این لینک کلیک کنید:

کلاس آنلاین نکته و تست و جمع بندی زبان تخخصی MBA

با کانال و گروه تلگرام دپارتمان MBA کافه‌تدریس آشنا شوید

کانال تلگرامی اختصاصی کنکور کارشناسی‌ارشد MBA به‌صورت تخصصی محتوای مناسب را برای داوطلبان این رشته فراهم می‌کند. با عضویت در این کانال، علاوه بر مطالب آموزشی درمورد کنکور، از آخرین اخبار کارشناسی‌ارشد نیز باخبر می‌شوید.

برای عضویت در کانال روی این لینک کلیک کنید:

کانال کنکور کارشناسی‌ارشد مدیریت کسب‌وکار MBA

گروه تخصصی کنکور ارشد MBA نیز منبع بسیار مفیدی برای داوطلبان این رشته است. در این گرو کوییزهای منظم به‌صورت روزانه یا هفتگی از دروس این رشته قرار می‌گیرد و تا روز کنکور این روند ادامه دارد؛ همچنین جلسات پرسش‌وپاسخ و مشاوره با اساتید دپارتمان در این گروه برگزار می‌شود.

برای عضویت می‌توانید از این لینک استفاده کنید:

گروه تخصصی کنکور ارشد MBA

نقشه‌راه آمادگی برای کنکور MBA
نقشه‌راه آمادگی برای کنکور MBA

دانلود کتابچه نقشه‌راه آمادگی برای کنکور MBA

با استفاده از این لینک می‌توانید پی‌دی‌اف کتابچه نقشه‌راه آمادگی برای کنکور MBA را به‌رایگان دانلود کنید:

دانلود کتابچه نقشه‌راه آمادگی برای کنکور