چرا باید برای برگزاری کلاس آنلاین در کافه‌تدریس اقدام کنید؟ «کافه‌تدریس»، به‌عنوان بزرگ‌ترین سامانه برگزاری کلاس آنلاین، امکان برگزاری کلاس آنلاین در سریع‌ترین زمان را فراهم کرده است. تاکنون بیش از ۶۰هزار ساعت کلاس آنلاین با استفاده از سامانه برگزار شده است. همچنین نهادهای آموزشی و استادان بسیاری از خدمات آن استفاده کرده‌اند. کافه‌تدریس در حال حاضر به بسیاری نهادهای آموزشی معتبر و مدارس برتر خدمات کلاس آنلاین ارائه می‌کند و نزدیک به ۱۵۰هزار دانش‌پژوه از پلتفرم کلاس آنلاین کافه‌تدریس استفاده کرده‌اند. تمامی نهادهای آموزشی و مدارس و استادان می‌توانند فقط در چند ساعت با استفاده از این سامانه همه‌ی کلاس‌های حضوری خود را آنلاین کنند. در ادامه در این باره بیشتر توضیح داده‌ایم.

چرا باید برای برگزاری کلاس آنلاین در کافه‌تدریس اقدام کنید؟

کلاس آنلاین کافه‌تدریس امکانات فراوانی در اختیار نهاد آموزشی و دانش‌آموز قرار می‌دهد. گستردگی این امکانات مزیت‌های نسبی فراوانی در مقایسه با آموزش حضوری دارد. به‌صورت کلی با استفاده از کلاس آنلاین می‌توانید از این امکانات استفاده کرد:

  • امکان برگزاری کلاس بدون محدودیت زمانی
  • دسترسی به کلاس آنلاین از هر نقطه‌ی جغرافیایی، فقط با اینترنت پایدار
  • نداشتن محدودیت شرکت‌کنندگان برای استفاده از رایانه، تبلت یا تلفن‌همراه هوشمند
  • تعاملی‌بودن کلاس و امکان پرسش‌وپاسخ و حل تمرین
  • امکان به‌اشتراک‌گذاری سریع تمامی فایل‌های متنی و غیرمتنی، دسکتاپ مدرس یا شرکت‌کننده و تخته وایت‌برد
  • امکان گفت‌وگوی متنی، صوتی یا تصویری
  • امکان شرکت تعداد زیاد شرکت‌کننده در کلاس
  • تشکیل کلاس‌ها با چند مدرس مختلف
  • مدیریت تمامی کلاس‌ها
  • پشتیبانی فنی مدرس و شرکت‌کننده از راه دور

برگزاری کلاس آنلاین این امکان را به دانش‌آموز می‌دهد که سر کلاس معلم و استاد خود برنامه‌ی درسی‌اش را دنبال کند. این امکانات، نه‌تنها می‌تواند دسترسی همه‌ی افراد در هر نقطه‌ی جغرافیایی به آموزش باکیفیت را میسر کند، بهترین راهکار برای جلوگیری از تعطیلی آموزش در زمانی است که امکان تشکیل کلاس حضوری دشوار می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با مزیت‌های کافه‌تدریس این مطلب را بخوانید:

با مزیت‌های کافه‌تدریس آشنا شوید

کلاس آنلاین کافه‌تدریس
کلاس آنلاین کافه‌تدریس

آیا همه‌ی مدارس می‌توانند کلاس‌های آنلاین برگزار کنند؟

برگزاری کلاس آنلاین بسیار ساده است. مدارس و شرکت‌کنندگان در کلاس صرفاً با دسترسی به اینترنت پایدار، رایانه یا تبلت یا تلفن‌همراه هوشمند و همچنین استفاده از خدمات سرویس‌دهنده‌ کلاس آنلاین می‌توانند کلاس آنلاین را برگزار کنند. هیچ محدودیت مکانی هم برای برگزاری کلاس آنلاین وجود ندارد. برای آشنایی بیشتر می‌توانید این مطلب را نگاه کنید:

۱۰ پرسش درباره‌ی برگزاری کلاس آنلاین

چطور می‌توان در کمترین زمان کلاس آنلاین برگزار کرد؟

برای استفاده از کلاس آنلاین می‌توان از خدمات بسیاری از سرویس‌ها استفاده کرد. مهم‌ترین عامل در استفاده از کلاس آنلاین استفاده از پشتیبانی قوی است. با این اوصاف بهترین راه برای برگزاری سریع کلاس آنلاین استفاده از خدمات شرکت‌های ارائه‌کننده‌ی این سرویس است. پشتیبانی فنی یکی از مهم‌ترین عواملی است که شما را برای برگزاری کلاس آنلاین در کافه‌تدریس مجاب خواهد کرد.

علاوه بر تجربه‌ی بسیار زیاد کافه‌تدریس، ازجمله مزیت‌های استفاده از خدمات آن برگزاری کلاس آنلاین در سریع‌ترین زمان است. همچنین پشتیبانی کافه‌تدریس برای برطرف‌کردن تمامی مشکلات فنی در دسترس است. اینترنت نیم‌بها نیز ازجمله مزایای استفاده از کلاس آنلاین کافه‌تدریس است.

برای برگزاری سریع کلاس آنلاین با استفاده از سامانه‌ی کافه‌تدریس کافی است روی این لینک کلیک کنید:

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار