دفترچه سؤالات کنکور کارشناسی ارشد یکی از مهم‌ترین منابع داوطلبان برای آمادگی در آزمون است. هر داوطلب باید در روند آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد چندین بار تست‌های سال‌های قبل را مطالعه و مرور کند. مجموعه سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت در قالب یک دفترچه مطرح می‌شود که این یک مزیت بزرگ برای داوطلبان است. هر داوطلب می‌تواند با پاسخ به سؤالات رشته‌های مختلف در چند رشته شانس قبولی داشته باشد. در ادامه‌ی این مطلب می‌توانید دفترچه سؤالات کنکور ارشد مدیریت با پاسخ‌نامه‌ی کلیدی دانلود کنید. درصورتی‌که به دنبال منابع ارشد مدیریت بازرگانی یا سایر رشته‌های مدیریت هستید حتماً انتهای همین مقاله را مطالعه کنید.

چرا بررسی و مرور سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مهم است؟

برای هر داوطلب کارشناسی ارشد لازم است که چند باری سؤالات سال‌های گذشته را مطالعه و مرور کند. مطالعه‌ی سؤالات گذشته از چند جهت اهمیت دارد. اولاً متقاضیان با فضای فکری طراحان کنکور آشنا می‌شوند.

این کار کمک می کند اصطلاحاً بدانید با چه نوع سوالاتی سروکار دارید و بهتر برای آن آماده شوید. علاوه‌براین بخش قابل‌توجهی از سؤالات کنکور هم در سال‌های قبل تکرار شده‌اند؛ بنابراین تسلط بر سؤالات سال‌های قبل به‌تنهایی می‌تواند درصد شما را بالا ببرد؛ هم‌چنین زدن تست‌های سال‌های قبل اعتمادبه‌نفس شما را برای کنکور بیشتر می‌کند.

دانلود سؤالات و پاسخ‌نامه‌ی کنکور کارشناسی ارشد ۱۲ سال اخیر

کنکور ارشد مدیریت یکی از پرطرفدارترین کنکورهای مقطع ارشد در کشور است. هر سال داوطلبان زیادی برای ورود به دانشگاه در رشته‌های مختلف مجموعه مدیریت با هم رقابت می‌کنند که درصد بسیار زیادی از این داوطلبان دانش‌آموختگان دیگر رشته‌ها هستند. سازمان سنجش دو روز پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سؤالات را در وب‌سایت سازمان سنجش منتشر می‌کند و حدوداً یک هفته بعد هم پاسخ‌نامه‌ی کلیدی روی این وب‌سایت قرار می‌گیرد.

برای دانلود سؤالات کنکور هر سال کافی است روی هر لینک کلیک کنید:

دانلود سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت سال ۱۴۰۲

دانلود سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت سال ۱۴۰۱

دانلود سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت سال ۱۴۰۰

دانلود سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت سال ۱۳۹۹

دانلود سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت سال ۱۳۹۸

دانلود سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت سال ۱۳۹۷

دانلود سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت سال ۱۳۹۶

دانلود سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت سال ۱۳۹۵

دانلود سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت سال ۱۳۹۴

دانلود سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت سال ۱۳۹۳

دانلود سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت سال ۱۳۹۲

دانلود سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت سال ۱۳۹۱

کلید سؤالات آزمون‌های کنکور کارشناسی ارشد مدیریت ۱۲ سال اخیر

مجموعه سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت

سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت در قالب یک دفترچه طراحی می‌شود. فرقی نمی‌کند در چه رشته‌ای قصد رقابت دارید و سؤالات کدام درس برای شما اهمیت بیشتری دارد؛ مجموعه سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت در قالب یک دفترچه ۱۶ درسی طراحی می‌شود که هر داوطلب می‌تواند به دروس موردنظر خودش پاسخ دهد. این مزیت بزرگی محسوب می‌شود که داوطلبان می‌توانند در چند رشته رقابت کنند اما معایبی هم دارد. دروس مختلف مجموعه سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت به ترتیب گرایش نیستند و عملاً امکان‌پذیر هم نیست که این دروس به ترتیب طراحی شوند؛ به همین دلیل داوطلبان باید بدانند چطور پیمایش دفترچه را انجام دهند. گشتن در بین درس‌های مختلف نیاز به تمرین و آمادگی قبلی دارد که بهتر است قبل از آزمون چندین بار در منزل این کار را انجام دهید. به‌طور مثال سؤالات کنکور ارشد ۱۴۰۱ و کلید سؤالات ارشد مدیریت ۱۴۰۱ را دانلود و پرینت کنید و فرایند تست زدن در جلسه کنکور را بارها و بارهای در سوالات سال‌های مختلف کنکور ارشد مدیریت تمرین و تکرار کنید.

بررسی سؤالات کنکور ارشد ۱۴۰۱

پس از زدن سؤالات کنکور ارشد ۱۴۰۱ در منزل، باید سؤالات را تحلیل و بررسی کنید. ابتدا درصد هر درس را محاسبه کنید تا بدانید در هر درس چه درصدی کسب کرده‌اید و رتبه احتمالی شما در کنکور ارشد ۱۴۰۱ چند خواهد بود. پس از بررسی درصد پاسخگویی بهتر است سؤالات را با جزئیات بیشتری بررسی کنید. نکته مهم برطرف کردن سؤالات اشتباه است که پیشنهاد می‌کنیم اگر لازم است یک‌بار دیگر مطالب آن بخش را مطالعه و خلاصه‌نویسی کنید. فرایند تحلیل، مطالعه و خلاصه‌نویسی را می‌توانید برای مجموعه سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت در سال‌های مختلف انجام دهید؛ یعنی بعد از سؤالات کنکور ارشد ۱۴۰۱ به سراغ سؤالات کنکور ارشد ۱۴۰۱ بروید و این روند را حداقل برای ۱۰ سال گذشته انجام دهید. سعی کنید آزمون را با دفترچه فیزیکی امتحان کنید تا در روز آزمون شرایط برایتان تازه نباشد.

معمولاً برآیند سال‌های مختلف کنکور نزدیک به هم است و تغییر عجیبی در فرمت و شکل سؤالات نمی‎‌بینید. ممکن است یک درس در هر کنکور شرایط متفاوتی داشته باشد اما اگر ۱۰ سال کنکور را در کنار هم قرار دهید متوجه خواهید شد که سبک سؤالات همیشه نزدیک به هم بوده است. به همین دلیل باید از سؤالات کنکور ارشد ۱۴۰۱ شروع کنید و حتی تا ۱۰ سال قبل را بررسی کنید.

درصورتی‌که زمان کمی برای بررسی تمام این مجموعه سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت دارید حتماً ۴ الی ۵ سال اخیر را به‌عنوان رفرنس قرار دهید و این سؤالات را حتماً کامل حل و تحلیل کنید.

بهترین زمان برای زدن تست‌های سال قبل کی است؟

یکی از مهم‌ترین سؤالات داوطلبان این است: بهترین زمان برای زدن تست‌های سال‌های قبل کی است؟ بهتر نیست تست‌های سال‌های قبل را برای دوره‌ی مرور و جمع‌بندی بگذاریم تا به‌اصطلاح نسوزند؟

زمان درست برای رفتن به‌سراع دفترچه سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت و زدن تست‌های کنکورهای سال قبل یکی از تصمیم‌های کلیدی شماست که می‌تواند رتبه‌ی شما را رقم بزند. برای آشنایی با بهترین زمان زدن تست‌های سال حتماً قبل این مطلب را مطالعه کنید:

بهترین زمان برای حل سوالات کنکورهای اخیر

منابع ارشد مدیریت بازرگانی

اولین دغدغه داوطلبان کنکور ارشد مدیریت پیدا کردن منابع مطالعاتی درست برای این کنکور است. با توجه به تعداد نسبتاً زیاد داوطلبان مدیریت بازرگانی معمولاً تعداد درخواست‌ها برای منابع ارشد مدیریت بازرگانی بیشتر از سایر رشته‌‎های مجموعه مدیریت. اما فرقی نمی‌کند به دنبال منابع ارشد مدیریت بازرگانی هستید یا منابع ارشد مدیریت دولتی یا هر رشته دیگری از مجموعه مدیریت. در مقاله بهترین منابع کنکور ارشد مدیریت منابع تمام دروس این کنکور را بررسی کرده‌ایم که درواقع شامل منابع ارشد مدیریت بازرگانی، منابع ارشد مدیریت دولتی، منابع ارشد مدیریت صنعتی، فناوری اطلاعات و سایر رشته‌های مجموعه نیز می‌شود. برای شناخت بهتری منابع کنکور ارشد مدیریت از طریق لینک زیر اقدام کنید.

بهترین منابع کنکور ارشد مدیریت