دفترچه سؤالات کنکور دکتری مدیریت بازرگانی یکی از مهم‌ترین منابع این آزمون است. کنکور دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین رشته‌های کنکور دکتری است و هر سال داوطلبان زیادی در این رشته با هم رقابت می‌کنند. سازمان سنجش معمولاً چند روز پس از آزمون سؤالات کنکور دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی را منتشر می‌کند و کلید آزمون هم روی همین وب‌سایت قرار می‌گیرد. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که ممکن است هر سال غلط‌هایی در پاسخ کلیدی اولیه وجود داشته باشد. در ادامه می‌توانید دفترچه‌ی سؤالات سال‌های اخیر کنکور دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی را دانلود کنید.

دفترچه تخصصی کنکور دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی

کنکور دکتری مدیریت بازرگانی از دو دفترچه تشکیل شده ‌است. دفترچه عمومی که برای همه‌ی رشته‌ها مشترک است زبان و استعداد تحصیلی را دربرمی‌گیرد. دفترچه‌ی تخصصی رشته‌ی مدیریت بازرگانی و راهبردی از ۵ درس آمار و کاربرد آن در مدیریت، اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، مبانی سازمان و مدیریت، بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته و مدیریت استراتژیک پیشرفته تشکیل شده است. دفترچه‌ی عمومی ضریب ۱ و دفترچه‌ی تخصصی ضریب ۴ دارد. لازم به ذکر است که در کارنامه درصد کل دفترچه محاسبه می‌شود و هر درس به‌طور جداگانه بررسی نمی‌شود.

برای آشنایی کامل با رشته‌ی مدیریت بازرگانی و راهبردی در مقطع دکتری این مطلب را مطالعه کنید:

کنکور دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی را به طور کامل بشناسید!

دانلود دفترچه سؤالات کنکور دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی

دفترچه کنکور دکتری مدیریت بازرگانی ۱۳۹۴

دفترچه کنکور دکتری مدیریت بازرگانی ۱۳۹۵

دفترچه کنکور دکتری مدیریت بازرگانی ۱۳۹۶

دفترچه کنکور دکتری مدیریت بازرگانی ۱۳۹۷

دفترچه کنکور دکتری مدیریت بازرگانی ۱۳۹۸

دفترچه کنکور دکتری مدیریت بازرگانی ۱۳۹۹

دفترچه کنکور دکتری مدیریت بازرگانی ۱۴۰۰

دفترچه کنکور دکتری مدیریت بازرگانی ۱۴۰۱

پاسخ‌نامه کنکور دکتری مدیریت بازرگانی

سوالات کنکور دکتری مدیریت بازرگانی ۱۴۰۲

سوالات کنکور دکتری مدیریت بازرگانی ۱۴۰۲ با تغییراتی همراه بود که پیش‌بینی می‌شود این تغییرات در دفترچه سوالات کنکور دکتری ۱۴۰۳ هم پابرجا بماند. در دفترچه سوالات دکتری مدیریت بازرگانی ۱۴۰۲، تعداد سوالات درس مدیریت اسلامی و آمار به ۱۰ سوال و مبانی سازمان و مدیریت به ۲۰ تغییر کرد. دو درس تخصصی بازاریابی پیشرفته و مدیریت استراتژیک هم مجموعا ۳۰ سوال را تشکیل دادند. تغییر تعداد سوالات کنکور دکتری مدیریت بازرگانی می‌تواند باعث تغییر در اولویت‌های داوطلبان در هنگام مطالعه شود و از این جهت این تغییرات برای اکثر داوطلبان اهمیت زیادی دارد. بنابراین اگر قصد دارید در کنکور دکتری مدیریت بازرگانی شرکت کنید، به ترکیب و شکل جدید سوالات دقت داشته باشید.

با کلاس‌های آنلاین کنکور دکتری مجموعه مدیریت کافه‌تدریس رتبه‌برتر شوید!

اگر برای کنکور دکتری مدیریت آماده می‌شوید، کلاس‌های آنلاین کافه‌تدریس به شما امکان می‌دهد از هر نقطه‌ی جغرافیایی به بهترین استادان و جامع‌ترین برنامه‌ریزی آموزشی دسترسی داشته باشید.

این کلاس‌ها به شما کمک می‌کند بیشترین استفاده را از زمان خود ببرید و بتوانید با وجود تمامی برنامه‌های‌تان، در مسیر رتبه‌برترشدن قدم بردارید.

برای آشنایی با کلاس‌های آنلاین کنکور دکتری مدیریت کافه‌تدریس روی این لینک کلیک کنید:

کلاس‌های آنلاین مجموعه مدیریت