سؤالات دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات بهترین منبع برای سنجش میزان آمادگی و همچنین یادگیری، تست‌های سال‌های گذشته‌ است. بسیاری از رتبه‌برترها و اساتید کنکور در این باره اتفاق‌نظر دارند؛ تا جایی که اساتید تاکید می‌کنند که به هیچ تست تألیفی در دوره‌ی آمادگی برای کنکور نیازی نیست. سازمان سنجش معمولاً چند روز پس از آزمون سؤالات کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات را منتشر می‌کند و کلید آزمون هم روی همین وب‌سایت قرار می‌گیرد؛ البته ممکن است تعدادی پاسخ اشتباه در کلید آزمون باشد، اما تعداد آن معمولاً خیلی کم است. در ادامه می‌توانید سؤالات دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات و پاسخ‌نامه کلیدی سال‌های اخیر را دانلود کنید.

دفترچه‌ی تخصصی کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

کنکوردکتری مدیریت رسانه و اطلاعات از دو دفترچه‌ی عمومی و تخصصی تشکیل شده است. دفترچه عمومی شامل ۶۰ سؤال از دو درس زبان و استعداد تحصیلی می‌شود که میان رشته‌های مختلف مشترک است.

دفترچه تخصصی کنکور دکتری مدیریت دولتی از ۵ درس آمار و کاربرد آن در مدیریت، اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، مبانی سازمان و مدیریت، مدیریت ارتباط و رفتار سازمانی و مدیریت استراتژیک تشکیل شده است.

دفترچه‌ی عمومی ضریب ۱ و دفترچه‌ی تخصصی ضریب ۴ دارد.

برای یادآوری باید بگوییم که در کارنامه درصد کل دفترچه محاسبه می‌شود و هر درس به‌طور جداگانه بررسی نمی‌شود.

دانلود سؤالات دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

دفترچه کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۱۳۹۵

دفترچه کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۱۳۹۶

دفترچه کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۱۳۹۷

دفترچه کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۱۳۹۸

دفترچه کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۱۳۹۹

دفترچه کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۱۴۰۰

دفترچه کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۱۴۰۱

پاسخ‌نامه کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

کلاس‌های آنلاین کنکور دکتری مدیریت رسانه

داوطلبان برای رتبه‌برترشدن در کنکور دکتری مدیریت رسانه به رقابت جدی نیاز دارند؛ البته این رقابت بدون صرف زمان امکان‌پذیر نیست. در این میان بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری مدیریت شاغل هستند و زمان کمی برای مطالعه دارند.

کلاس‌های آنلاین کنکور دکتری یکی از بهترین فرصت‌هاست که کیفیت بیشتر در یادگیری و صرفه‌جویی بسیار زیاد در زمان را رقم می‌زند.

کافه‌تدریس، با بهره‌گیری از بهترین اساتید کنکور دکتری مدیریت، بستری را فراهم کرده است که شما هم بتوانید در جمع رتبه‌برترها باشید.

برای دیدن کلاس‌های آنلاین کنکور دکتری مدیریت و وبینارهای رایگان، مشاوره‌ی رایگان و استفاده از تخفیف‌ها روی این لینک کلیک کنید:

کلاس‌های آنلاین مجموعه مدیریت