مزیت‌های کلاس آنلاین کافه‌تدریس این سامانه را به گزینه‌ای جذاب برای آموزش آنلاین تبدیل می‌کند. هر روز روی‌آوردن به سامانه‌های آموزش مجازی و کلاس آنلاین بیشتر می‌شود. شرایط خاص نیز به لزوم استفاده از این بستر اهمیت بیشتری می‌دهد. در این میان انتخاب بهترین سامانه برای آموزش مجازی کار دشواری است. در این مطلب می‌توانید علاوه بر آشنایی با خصوصیات سامانه‌ی کلاس آنلاین کافه‌تدریس با مزیت‌های آن بیشتر آشنا شوید.

با مزیت‌های کلاس آنلاین کافه‌تدریس آشنا شوید

کلاس آنلاین را با استاد خودتان برگزار کنید

در برگزاری کلاس آنلاین مهم این است که نهادهای آموزشی و مدرسه‌ها و غیره بتوانند کلاس‌های حضوری را با همان کیفیت قبلی به‌صورت آنلاین برگزار کنند. حداقل امکانی که باید در این باره در اختیار شما قرار گیرد برگزاری کلاس آنلاین با هر استادی است که دوست دارید. کلاس آنلاین کافه‌تدریس درواقع شکل دیگری از همان کلاس حضوری شماست.

پشتیبانی فنی در تمامی طول روز

استادها و دانشجویان ودانش‌آموزان به پشتیبانی فنی نیاز دارند. ازجمله مزیت‌های کلاس آنلاین کافه‌تدریس ارائه‌ی پشتیبانی فنی قوی است. شما از لحظه‌ای که تصمیم می‌گیرید برگزاری کلاس آنلاین در کافه‌تدریس را امتحان کنید، پشتیبانی کافه‌تدریس در کنارتان خواهد بود. از گرفتن تست سرعت اینترنت تمامی شرکت‌کنندگان در کلاس آنلاین گرفته تا مشاوره برای شکل برگزاری کلاس و راهنمایی برای استفاده از ابزارهای مختلف ساده‌ترین امکان‌های پشتیبانی کافه‌تدریس است.

استفاده از اینترنت با سرعت معمولی

برای شرکت در کلاس آنلاین کافه‌تدریس شما فقط به اینترنت معمولی با سرعت معمولی نیاز دارید. درواقع اینترنت ۲۵۶ کیلو بایت برای برگزاری کلاس‌های معمول کافی است؛ مگر اینکه شما بخواهید از امکانات خاصی در کلاس آنلاین استفاده کنید.

البته سرعت اینترنت شما باید پایدار باشد. به‌همین دلیل توصیه می‌شود که از اینترنت ADSL برای برگزاری کلاس آنلاین یا شرکت در آن استفاده کنید.

هزینه‌ی اینترنت نیم‌بها

خبر خوب این است که هزینه‌ی اینترنت مصرفی شرکت‌کنندگان در کلاس آنلاین کافه‌تدریس نیم‌بهاست. به‌این معنا که هر کسی که سر کلاس آنلاین حضور دارد یا ویدئوی کلاس را تماشا یا دانلود می‌کند هزینه‌ی کمتری برای استفاده از اینترنت می‌پردازد.

استفاده از داشبورد اختصاصی

تمامی فرایند ایجاد کلاس آنلاین، برگزاری آن، پشتیبانی از استادها و شرکت‌کنندگان، مدیریت پرداخت‌ها و حتی دادن کد تخفیف و غیره همگی از داشبورد اختصاصی کافه‌تدریس انجام می‌شود. بعد از اقدام برای برگزاری کلاس آنلاین کافه‌تدریس صفحه‌ای اختصاصی به شما تعلق می‌گیرد. همه‌ی امکانات داشبورد کافه‌تدریس در این صفحه در اختیار شماست. شما می‌توانید هر تعداد کلاس و با هر تعداد استاد و شرکت‌کننده ایجاد و آن را مدیریت کنید.

ضبط کلاس آنلاین

تمامی کلاس‌های شما به‌صورت ویدئویی ضبط می‌شود. شما می‌توانید از صفحه‌ی اختصاصی هر کلاس به ویدئوهای آن دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید اجازه‌ی دسترسی به فایل‌های ضبط‌شده را هم مدیریت کنید.

قفل‌گذاری اختصاصی ویدئوهای کافه‌تدریس

کافه‌تدریس این امکان را به شما می‌دهد که ویدئوی کلاس‌های برگزارشده را با قفل‌گذاری اختصاصی ارائه کنید. این امکان به‌این معناست که فقط شرکت‌کنندگان در کلاس می‌توانند به ویدئوی جلسات آن دسترسی داشته باشند. همچنین چه هنگام برگزاری کلاس آنلاین و چه بعد از آن، سامانه‌ی کافه‌تدریس اجازه‌ی فیلم‌برداری و عکس‌برداری با صفحه‌ی نمایش را نمی‌دهد.

استفاده از تمامی امکانات کلاس آنلاین

ازجمله مزیت‌های کلاس آنلاین کافه‌تدریس امکان استفاده از ابزارهای مختلف برگزاری کلاس آنلاین است. این امکان‌ها در فضای کلاس آنلاین کافه‌تدریس برای شما فراهم است:

  • به‌اشتراک‌گذاری در لحظه‌ی تمامی فایل‌های متنی و غیرمتنی در کلاس
  • به‌اشتراک‌گذاری میزکار یا همان دسکتاپ استاد و دانش‌آموز (درصورت نیاز) و وایت‌برد
  • امکان پرسش‌وپاسخ آنلاین میان شرکت‌کنندگان در کلاس
  • امکان گفت‌وگوی متنی و صوتی و ویدئویی
  • امکان پرسش‌وپاسخ بعد از برگزاری کلاس در صفحه‌ی اختصاصی وب‌سایت
  • دسترسی به محیط کلاس با دستگاه‌ها و دیوایس‌های مختلف

برای آشنایی بیشتر با مزایای کافه‌تدریس این مطلب را هم مطالعه کنید:

با مزیت‌های کافه‌تدریس آشنا شوید

برگزاری کلاس به‌صورت کاملاً تعاملی

سامانه‌ی برگزای کلاس آنلاین کافه‌تدریس محیطی کاملاً تعاملی را برای شرکت‌کنندگان در کلاس ایجاد می‌کند. تعاملی‌بودن و درعین‌حال امکان مدیریت فضای کلاس ازجمله مزیت‌های کلاس آنلاین کافه‌تدریس است. تمامی شرکت‌کنندگان در کلاس آنلاین می‌توانند در مباحث شرکت کنند، سؤال خود را در میان بگذارند و حتی استاد می‌تواند هر یک از دانشجویان و دانش‌آموزان را پای تخته ببرد و تمرین حل کنند.

برگزاری کلاس آنلاین در سریع‌ترین زمان

شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن از مزیت‌های کلاس آنلاین کافه‌تدریس استفاده و کلاس آنلاین خود را برگزار کنید. همچنین شما امکان آزمایش کلاس آنلاین و امکانات آن و استفاده‌ی آزمایشی هم دارید. برای برگزاری کلاس آنلاین در سریع‌ترین زمان همین حالا روی این لینک کلیک کنید:

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار