المپیادی شو اولین و جامع‌ترین کلاس‌های آنلاین المپیاد دانش‌آموزی است. این طرح را برای اولین بار در ایران کافه‌تدریس با همکاری تیم اپکس برگزار می‌کنند. بهترین استادان المپیاد دانش‌آموزی کشور گرد هم آمده‌اند که با برگزاری کلاس‌های آنلاین المپیاد عدالت آموزشی را تحقق بخشند. با المپیادی شو بیشتر آشنا شوید.

با المپیادی شو آشنا شوید

المپیادی شو اولین و جامع‌ترین کلاس‌های آنلاین المپیاد دانش‌آموزی است. این کلاس‌ها که به‌صورت کاملاً آنلاین برگزار می‌شود این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهد که در هر جای ایران که هستند و در مدرسه‌ای درس می‌خوانند امکان رقابت با بهترین مدرسه‌ها را داشته باشند. به‌این ترتیب، انحصار المپیاد تنها در مدارس خاص نخواهد بود و دانش‌آموزان شهرهای مختلف می‌توانند از فرصت المپیاد استفاده کنند. تنها شرط استفاده از این کلاس‌های آنلاین دردسترس‌داشتن اینترنت پایدار با سرعت بسیار معمولی (۱۲۸ تا ۲۵۶ کیلوبایت بر ثانیه) است.

المپیادی‌شو این امکان را به همه‌ی دانش‌آموزان در هر جای کشور می‌دهد که به المپیادی‌شدن و گرفتن مدال در المپیاد فکر کنند. آن‌ها می‌توانند با حضور در کلاس‌های آنلاین بهترین اساتید المپیاد کشور آینده‌ی بهتری برای خود رقم بزنند.

امکانات و مزایای المپیادی شو

همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم، المپیادی شو بستری است برای تحقق عدالت آموزشی. به‌صورت خلاصه می‌توان امکانات و مزایای این دوره کلاس آنلاین را به‌این صورت برشمرد:

مشاوره‌ی رایگان با بهترین استادان و مشاوران المپیاد

المپیاد دانش‌آموزی برای بسیاری از افراد همچنان چندان شناخته‌شده نیست. این دغدغه برای دانش‌آموزان و والدین آن‌ها وجود دارد که در المپیاد شرکت کنند یا نه، در کدام المپیادها می‌توانند شرکت کنند، المپیاد چه تأثیری بر آینده‌ی دانش‌آموزان دارد، چه تأثیری بر کنکور می‌گذارد و غیره. استادان و مشاوران المپیادی شو در رسیدن به پاسخ مناسب برای هر دانش‌آموز به او و والدینش کمک می‌رسانند. برای آشنایی کلی با شرایط شرکت در المپیاد به این لینک سر بزنید:

با اساتید کلاس‌های آنلاین المپیادی شو آشنا شوید

استفاده از بهترین اساتید المپیاد ایران

استادان المپیادی شو ازجمله‌ی بهترین استادان المپیاد کشورند. تمامی اساتید، نه‌تنها در بهترین مدارس کشور المپیاد تدریس می‌کنند، خودشان جزو نفرات برتر المپیادهای کشوری و جهانی و همچنین اغلب جزو نفرات برتر کنکور سراسری هستند. استادان المپیادی شو در این‌جا معرفی شده‌اند:

شرایط شرکت در المپیاد دانش‌آموزی چیست

حضور تعاملی در کلاس

در کلاس‌های آنلاین المپیادی شو همه‌ی دانش‌آموزان به‌صورت زنده بر سر کلاس حاضر می‌شوند و می‌توانند از تمامی امکاناتی که یک کلاس حضوری دارد بهره ببرند. این دوره کلاس آنلاین به‌صورت کاملاً زنده است و برخلاف کلاس‌های ویدیویی یک‌طرفه نیست. دانش‌آموز با استفاده از امکان تعاملی‌بودن کلاس‌های آنلاین المپیادی شو در تمامی طول کلاس به استاد دسترسی دارد؛ می‌تواند تمامی سؤال‌هایش را مطرح کند و از هیچ نکته‌ای جا نماند. این امکان برای استاد نیز فراهم است؛ دانش‌آموز می‌تواند در کلاس آنلاین پای تابلو تمرین حل کند.

دسترسی به تمام مواد آموزشی

سامانه‌ی کلاس آنلاین المپیاد که بر پایه‌ی پلتفرم کلاس آنلاین کافه‌تدریس است این امکان را می‌دهد که دانش‌آموز به همه‌ی مواد آموزشی، از فایل‌های متنی گرفته تا اسلایدها و فایل‌های ویدئویی و غیره، به‌صورت آنلاین دسترسی داشته باشد. همچنین کانال تلگرامی المپیادی شو بستر دیگری است که دانش‌آموزان می‌توانند مواد لازم برای موفقیت در المپیاد را در آن پیدا کنند:

کانال تلگرامی المپیادی شو

دسترسی به فایل ویدئویی کلاس

دانش‌آموز همیشه به فایل ویدئویی ضبط‌شده‌ی برنامه دسترسی دارد. او می‌تواند هر زمان که نیاز به مرور کلاس دارد با دانلود فایل یا تماشای آنلاین آن از این امکان بهره‌مند شود. این امکان حتی برای زمانی که دانش‌آموز نتواند در جلسه‌ای از کلاس آنلاین شرکت کند میسر است.

پشتیبانی کامل، از جلسه‌ی اول تا روز آزمون

در کنار استادان، تدریس‌یارها به فرایند یادگیری دانش‌آموز کمک می‌کنند. تدریس‌یارها، درست مانند استادهای المپیادی شو، همواره در دسترس دانش‌آموزان‌اند و فعالیت‌های آن‌ها را در طول دوره پیگیری می‌کنند و به آن‌ها مشاوره می‌دهند.

برگزاری آزمون‌های آزمایشی

برای هر المپیاد در طول دوره‌ی دوماهه‌ی مرحله‌ی اول المپیاد آزمون‌های آزمایشی در نظر گرفته شده است. این امکان به دانش‌آموزان کمک می‌کند که خود را در شرایط آزمون قرار دهند، از مشاوره‌های استادها و تدریس‌یارها و راهنمایی‌هایی آن‌ها استفاده کنند و بتوانند برای روز آزمون مهیاتر باشند.

المپیادی شو و تحقق عدالت آموزشی

برای بسیاری از دانش‌آموزان در شهرهای مختلف کشور امکان المپیاد دانش‌آموزی مقوله‌ای ناآشناست. بیش‌تر تمرکز دانش‌آموزان بر کنکور است که البته دشواری‌های فراوان و خاص خود را دارد. برای بسیاری از دانش‌آموزانی که در شهرهای مختلف زندگی می‌کنند و در مدارس عادی درس می‌خوانند قبولی در المپیاد آن‌قدر رؤیای دور از دسترسی است که اصلاً به آن فکر هم نمی‌کنند. المپیادی شو این امکان را به همه‌ی دانش‌آموزان در هر جای کشور می‌دهد که به المپیادی‌شدن و گرفتن مدال در المپیاد فکر کنند. آن‌ها می‌توانند با حضور در کلاس‌های آنلاین بهترین اساتید المپیاد کشور آینده‌ی بهتری برای خود رقم بزنند.

برای المپیادی‌شدن با ما مشورت کنید

همان‌طور که پیش از این گفتیم، المپیادی شو این امکان را فراهم کرده است که دانش‌آموزان و والدین آن‌ها درباره‌ی شرکت در المپیاد و آمادگی در آن با استادها و مشاورهای متخصص در المپیاد مشورت کنند. برای مشورت با ما روی این لینک کلیک کنید:

مشورت درباره‌ی المپیاد و ثبت‌نام در کلاس‌های آنلاین المپیادی شو