جزوه تفسیر بالینی نتایج آزمایشگاهی تشخیصی

زمان برگزاری: بعد از خرید جزوه در همین صفحه قابل دانلود خواهد بود هزینه کلاس: ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

مدت: ۱ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و به صورت لینک مشاهده آنلاین در همین صفحه قرار می‌گیرد.

توضیحات

کلاس آنلاین گرامر زبان کنکور MBA ۱۴۰۲

کلاس آنلاین زبان کنکور مدیریت کسب و کار (MBA) به شما کمک می‌کند بر تمامی مباحث گرامر کنکور زبان MBA تسلط پیدا کنید. این کلاس، با تدریس دکتر حمید فرید، به‌روشی کاملاً پویا و تعاملی، نوآورانه و منحصربه‌فرد برگزار می‌شود و طول آن ۲۴ ساعت است.

شیوه تدریس کلاس آنلاین گرامر زبان کنکور MBA

شیوه تدریس این کلاس Instructional Scaffolding است. در این شیوه تا حد امکان مطالب و مفاهیم ساده‌سازی و تصویرسازی می‌شود و سپس مفاهیم در یک تصویر کلان به هم مرتبط می‌شود.

‌تست‌محوربودن کلاس آنلاین گرامر زبان MBA

کلاس آنلاین گرامر کنکور مدیریت کسب و کار (MBA) کاملاً تست‌محور است. در این کلاس آنلاین تمامی تست‌های مهم ۷ سال اخیر کنکور کارشناسی ارشد بررسی می‌شود.

این کلاس با Warm up تستی و Pretest شروع می‌شود. سپس پس از ارائه و تدریس قواعد نکات گرامری، داشنجویان با دیدی جدید همان تست‌ها را حل می‌کنند.

با پیش‌رفتن کلاس گرامر زبان MBA، تعداد تست‌ها هم پیشتر می‌شود، به‌طوری که جلسه‌های پایانی کلاس صرفاً مرور مطالب ازطریق بررسی تست‌هاست.

‌مزیت کلاس آنلاین گرامر زبان کنکور MBA

طی شیوه تدریس تعاملی و یادگیری‌محور و همین‌طور با روش نوآورانه تدریس گرامر زبان کنکور، شما در پایان از روش بهینه ارتقای سطح گرامر بهره‌مند می‌شوید و از همه مهم‌تر بر چگونگی مواجهه با تست‌های چندگزینه‌ای تسلط پیدا می‌کند.

سر فصل‌های کلاس آنلاین گرامر کنکور MBA:

۱. مدل فعل‌شماری
۲. جمله‌های ساده
۳. نهاد
۴. فعل
۵. جمله های غيرساده
۶. گام‌های اصلی پاسخگویی به سؤالات گرامر
۷. اسم
۸. صفت
۹. قيد
۱۰. حرف اضافه
۱۱. ضمير
۱۲. نکات پرتکرار (وارونگی، هم‌آیندهای گرامری، ساختارهای موازی، دومقایسه‌ای، زباله‌ها، ۶ نوع ویرگول، چهار نوع That و ...)
۱۳. مملو از یادیارهای تصویری طراحی‌شده
۱۴. به‌همراه فایل پنج آزمون شبیه‌سازی‌شده با پاسخ کاملاً تشریحی
۱۵. به‌همراه پشتیبان علمی تا روز آزمون