پلتفرم جامع برگزاری وبینار و
کلاس آنـلایـــن کافـه‌تـدریس

پلتفرم جامع برگزاری کلاس آنلاین کافه‌تدریس به شما امکان
می‌دهد در محیطی امن از هر نقطه جغرافیایی به بیشترین
مخاطب دسترسی داشته باشید:
◽️️ محیط کاملاً یکپارچه
◽️️ بالاترین امنیت محتوا
◽️️ امکان ضبط ویدئو
◽️️ اینترنت نیم‌بها
ثبت درخواست مشاوره

چرا کافه تدریس؟

ویژگی‌های سرویس کلاس کافه‌تدریس

  • تعریف و ویرایش کلاس
  • صفحه اختصاصی
  • فرآیند ثبت نام و درگاه
  • آمار لحظه­‌ای ثبت نام­‌ها
  • پشتیبانی کامل فنی
  • برگزاری کلاس با امنیت
امکان تعریف و ویرایش کلاس
تعریف و ویرایش کلاس

کلاس یا همایش خود را در یک دقیقه و به‌راحتی تعریف می‌کنید. داشبورد کاملی در اختیار شما قرا می‌گیرد. در این داشبورد می‌توانید کلاس یا همایش مدنظرتان را با اطلاعات کامل، ازجمله توضیحات متنی، عکس، ویدیو، نظرها و...، تعریف کنید. همچنین می‌توانید کدهای تخفیف مختلف تعریف کنید. در هر زمان هم امکان ویرایش اطلاعات برای شما میسر است.

صفحه اختصاصی
صفحه اختصاصی

مدرس باشید یا موسسه‌ آموزشی فرقی نمی‌کند؛ شما برای همه‌ی کلاس‌های‌تان پروفایل اختصاصی دارید. تمامی کلاس‌های شما در صفحه اختصاصی پروفایل استاد یا موسسه، همراه با اطلاعات شما، نمایش داده می‌شود؛ هر کلاس نیز به‌صورت مجزا صفحه ثبت‌نام خواهد داشت. تمامی توضیحات واردشده نیز در آن نمایش داده می‌شود.

فرآیند ثبت نام و درگاه کلاس آنلاین
فرآیند ثبت نام و درگاه

هر کلاس یا همایشی که تعریف می‌کنید، امکان ثبت‌نام برای مخاطب در صفحه اختصاصی شما فراهم می‌شود. با ثبت‌نام کاربر می‌توانید به‌صورت آنی، تمامی اطلاعات ثبت‌شده را در داشبورد اختصاصی‌تان ببینید؛ همچنین این امکان را دارید که به مخاطبان کلاس‌های خود پیامک ارسال کنید یا ایمیل بزنید.

آمار لحظه­‌‌ای ثبت نام­‌های کلاس آنلاین
آمار لحظه­‌‌ای ثبت نام­‌ها

شما در هر لحظه در وب‌سایت و بات تلگرام به آمار ثبت‌نامی‌های کلاس‌ها دسترسی دارید. آمار دقیق ثبت‌نام‌کنندگان، همراه با اطلاعات آن‌ها، مبلغ ثبت‌نام و کد تخفیف استفاده‌شده، به‌طور کامل در داشبورد شما نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید برای تبلیغات خود از تگ‌های UTM استفاده کنید که برای هر یک از ثبت‌نام‌کنندگان نمایش داده شود.

پشتیبانی کامل کلاس آنلاین
پشتیبانی کامل فنی

ما از مدرسان و برگزارکنندگان به‌صورت کامل پشتیبانی فنی می‌کنیم. بررسی اتصال بدون مشکل مدرس بر عهده ما خواهد بود. همچنین آموزش نحوه ورود به کلاس و نحوه استفاده از امکانات آن بصورت ویدیویی در داشبورد شما قرار دارد و می‌توانید در اختیار شرکت کنندگان قرار دهید.

برگزاری کلاس با امنیت
برگزاری کلاس با امنیت

در این ویژگی شما این امکان را دارید که کلاس آنلاین خود را در بستری امن برگزار کنید. عدم امکان ضبط از صفحه، محدود کردن پخش ویدیو صرفا برای یک دستگاه و درج واترمارک اختصاصی مانند شماره موبایل یا کد ملی کاربر جهت پیگیری سوء استفاده احتمالی، ویژگی‌های برگزاری کلاس آنلاین با امنیت هستند. با درخواست از پشتیبانی پلتفرم و پرداخت هزینه، این ویژگی به سرویس شما اضافه خواهد شد.

هزینه برگزاری کلاس آنلاین

  • تعداد ساخت کلاس: نا محدود
  • مدت برگزاری کلاس: نا محدود
تومان
ماهانه
خرید
مدال

مشتریان کافه‌تدریس

بیشتر بدانید...

مقاله‌های بیشتر

سوالات متداول

  • بهترین نرم‌افزار برگزاری کلاس آنلاین چیست؟

    نرم‌افزارها و پلتفرم‌های متعددی برای برگزاری کلاس آنلاین وجود دارد. اغلب این نرم‌افزارها امکانات مشابهی را در اختیار شما قرار می‌دهد. باسابقه‌ترین و مرسوم‌ترین نرم‌افزار برگزاری کلاس آنلاین در ایران ادوبی کانکت (Adobe Connect) است. بسترهای دیگری مانند BigBlueButton نیز ازجمله انتخاب‌های کاربران است. صحیح‌ترین راه برای انتخاب بهترین نرم‌افزار برگزاری کلاس آنلاین فهرست‌کردن نیازمندی‌ها از سویی و معیارهای انتخاب از سوی دیگر است. بهتر است برای انتخاب نرم‌افزار برگزاری کلاس آنلاین دسترسی و عمومیت، بومی‌بودن، کاربرپسندبودن و سادگی، تنوع امکانات، هم‌خوانی با سرعت اینترنت، امنیت و مواردی از این دست را در نظر بگیرید.

  • چرا سایت برگزاری کلاس آنلاین رایگان نیست؟

    کلاس آنلاین پلتفرمی است که فضای برگزاری کلاس و امکانات آن، سرورهای لازم برای برگزاری کلاس، دسترسی‌ها و امکانات مدیریت کلاس‌های آنلاین و همین‌طور پشتیبانی کامل را در اختیار برگزارکننده و شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد. هزینه برگزاری کلاس آنلاین برای دسترسی به این امکانات است.

  • برگزاری کلاس آنلاین چه اینترنتی نیاز دارد؟

    برای برگزاری کلاس آنلاین معمولاً دسترسی به سرعت آپلود ۵۱۲ کیلوبیت در ثانیه کفایت می‌کند، البته به‌شرطی که سرعت اینترنت شما پایدار باشد؛ درواقع پایداری سرعت اینترنت بیشتر از داشتن اینترنت سرعت‌بالا اهمیت دارد.

  • امکانات کلاس آنلاین چیست؟

    برگزاری کلاس آنلاین امکانات متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد که محیط کلاس مجازی را هر چه بیشتر به کلاس‌های حضوری تبدیل کند: امکان ارتباط در لحظه با شرکت‌کنندگان در هر نقطه جغرافیایی، امکان به‌اشتراک‌گذاری انواع فایل، امکان پرسش‌وپاسخ صوتی، تصویری و متنی، ضبط کلاس و دسترسی به فایل ضبط‌شده، استفاده از ابزار کمک‌آموزشی مانند قلم دیجیتال و تخته مجازی، امکان گفت‌وگوی چند نفر به چند نفر در کلاس (برای کلاس‌های بحث آزاد)، برگزاری کلاس با چند استاد و با تعداد دلخواه شرکت‌کننده، دسترسی به وب‌کم شرکت‌کنندگان در کلاس، دسترسی به کلاس آنلاین با همه‌ی دستگاه‌ها و...

  • برگزاری کلاس آنلاین در تلگرام و واتس‌اپ با پلتفرم کلاس آنلاین چه تفاوتی دارد؟

    نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، ازجمله تلگرام و واتس‌اپ، ابزار ارتباطی بسیار خوبی هستند، اما به‌هیچ وجه امکانات کلاس آنلاین را در اختیار شما قرار نمی‌دهند؛ علاوه‌براین هر یک محدودیت‌های فراوانی دارند که آن‌ها را برای برگزاری کلاس آنلاین نامناسب‌تر می‌کند؛ درواقع این ابزار برای برگزاری کلاس آنلاین طراحی نشده است. امکانات کلاس آنلاین و کلاس مجازی این امکان را به شما می‌دهد که در محیط آن بیشترین نزدیکی را با کلاس حضوری داشته باشید؛ علاوه‌براین محیط کلاس آنلاین براساس رسیدن به یادگیری عمیق ازطریق آموزش فعال طراحی شده است. در این الگوی آموزشی تمامی افراد حاضر در کلاس به‌صورت فعال در آموزش شرکت می‌کنند و عمیق‌ترین یادگیری را به دست می‌آورند. علاوه بر تمامی این موارد، هزینه‌ی برگزاری کلاس آنلاین در پلتفرم اختصاصی کاملاً بصرفه‌تر از استفاده از ابزار دیگر است.

  • پلتفرم کلاس آنلاین چه مزیت‌هایی دارد؟

    پلتفرم کلاس آنلاین مزیت‌های فراوانی هم برای برگزارکننده و هم برای شرکت‌کنندگان در کلاس، اعم از استاد و معلم و دانش‌پژوه و دانشجو و دانش‌آموز، دارد؛ کاهش هزینه‌های آموزشی با حذف یا به‌حداقل‌رساندن استفاده از فضای فیزیکی، کاهش رفت‌وآمد، صرفه‌جویی در زمان با آزادشدن وقت رفت‌وآمد، تنظیم‌پذیربودن زمان‌بندی و برنامه‌ریزی برای برگزاری کلاس، دسترسی به بهترین استادان در نقاط مختلف جغرافیایی، کاهش هزینه‌های آموزشی هم برای برگزاری کلاس و هم شرکت در آن، بیشترین بهره‌وری با استفاده بهینه از وقت و انرژی، حرکت به‌سمت عدالت آموزشی و....

  • مزیت‌های پلتفرم کلاس آنلاین کافه‌تدریس چیست؟

    کافه‌تدریس پلتفرم جامع آموزش آنلاین است که بیشترین امکانات کلاس مجازی را با بصرفه‌ترین هزینه و بیشترین امنیت عرضه می‌کند. استفاده از سرورهای قدرتمند، پشتیبانی ۱۲ ساعته هر روزه، امکان حضوروغیاب هوشمند، امکان ضبط اتوماتیک و مشاهده ویدئو کلاس‌ها، دسترسی به همه‌ی امکانات کلاس آنلاین و هم‌چنین تعرفه‌های قیمتی متنوع ازجمله مزیت‌های پلتفرم کلاس آنلاین کافه‌تدریس است.

اگر سوالی دارید، از راه‌های ارتباطی زیر از ما بپرسید: