کلاس آنلاین المپیاد شیمی

زمان برگزاری: سه شنبه‌ها ۱۷:۰۰ الی ۲۰:۳۰ (شروع از ۲۶ مرداد ۱۴۰۰) هزینه کلاس: ۱ میلیون و ۱۴۸ هزار تومان

مدت: ۴۵ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و به صورت لینک مشاهده آنلاین در همین صفحه قرار می‌گیرد.

توضیحات

مدرسین:

جناب آقای سینا آقاجانی
دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
مدال نقره کشوری المپیاد شیمی
فارغ التحصیل دبیرستان حلی یک (سمپاد تهران)
عضو دپارتمان های تیزهوشان و المپیاد کافه تدریس
مدرس و مشاور المپیاد در مدارس برتر تهران و شهرستانها
طراح آزمون های آزمایشی المپیاد

علم شیمی علم مواد و برهمکنش‌های بین آن است. اگر درباره دنیای واکنش‌ها و چگونگی انجام آن‌ها کنجکاو هستید و می‌خواهید اطلاعاتی فراتر از کتاب‌های بسیار ساده مدرسه در مورد این علم داشته باشید، باید بگویم که المپیاد شیمی کعبه آمال شماست.
این المپیاد برای آن دانش‌آموزانی که به هنر حل مسئله، محاسبات کاربردی و خلاقیت در حل مسئله علاقه‌ مند هستند ایده‌آل است.
شیمی علمی بسیار گسترده‌است، از شیمی معدنی گرفته که درباره ترکیبات بدون کربن بحث می‌کند تا شیمی آلی که درباره ترکیبات کربنی است. شیمی تجزیه و شیمی‌فیزیک هم برای عاشقان حل مسئله بهشت است. همه این درس‌ها را قرار است در کنار هم و با کمک اساتید مجرب فراگیری کنیم.
همانگونه که گفته شد شیمی علمی است که با علوم دیگر بسیار ارتباط دارد شما با خواندن شیمی نه‌ تنها فقط شیمی را فرامی‌گیرید که در کنار آن فیزیک و ریاضی را هم به‌صورت کاربردی یاد می‌گیرید قابل ‌ذکر است که در تمام مراحل المپیاد شیمی ماشین‌ حساب مجاز است و شما فقط بر روی حل مسئله تمرکز می‌کنید نه محاسبات طاقت‌ فرسا.
یکی از مزیت‌ های این المپیاد پوشش کامل تست‌ های کنکور سراسری درس شیمی است به‌ طوری ‌که این تست‌های این درس برای شما مانند یک شوخی بی‌مزه می‌شود.
همچنین دیدی که این درس به شما می‌دهد، باعث میشود در خواندن فیزیک و ریاضی نیز به راحتی فراگیری چند برابر عمیق‌تر و سریع‌تر نسبت ‌به بقیه دانش‌آموزان داشته باشید.
لازم به ذکر است چند رشته‌ای بودن این المپیاد باعث شده‌است که هم از رشته تجربی وهم از رشته ریاضی بتوانید در آن شرکت کنید که این خود مزیت بزرگی است.

سر فصل های این دوره به شرح زیر است:
۱ - شیمی معدنی
۲ - شیمی آلی
۳ - شیمی تجزیه
۴ - شیمی فیزیک

ویدیو جلسه اول کلاس آنلاین المپیاد دانش آموزی شیمی