فیلم آموزشی زبان تخصصی کنکور کارشناسی ارشد عمران

زمان برگزاری: ویدیوها بعد از ثبت نام قابل دانلود می‌باشند. هزینه کلاس: ۳۸۰ هزار تومان

مدت: ۷ ساعت
ویدیوها قابل دانلود می‌باشند و صرفا روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.

توضیحات

دوره زبان تخصصی به همت آقای مهندس پیمان رجائیان برگزار و ضبط شده است. در این دوره بحث لغات و متون زبان تخصصی کنکور ارشد عمران تدریس شده است.
در بخش لغات، مهمترین و پرکاربردترین لغات تخصصی کنکور ارشد عمران در حوزه مهندسی سازه، زلزله، ژئوتکنیک، مدیریت ساخت و ... تدریس و تعداد ۱۰۰ تست مفهومی و قوی بررسی دقیق و موشکافی شده‌اند.
در بخش متون تخصصی، متونی در حوزه‌های اصلی کنکور ارشد عمران (سازه، زلزله، ژئوتکنیک، مدیریت منابع آب و ...) به طور کامل و دقیق و با رویکرد استفاده از تکنیک‌های مناسب جهت پاسخگویی به سوالات در کمترین زمان و بدون نیاز به مطالعه کامل متن تدریس و بررسی شده است. زیرا از جمله مشکلات اصلی داوطلبان کنکور در این بخش عدم توانایی در پاسخگویی به متن های تخصصی در زمان اندک کنکور می باشد.
* تدریس دقیق انجام شده و همراه فیلم آموزشی جزوه تمام رنگی ارائه می‌شود.
* جهت مشاوره قبل از خرید می‌توانید با آی‌دی @ShahinSagharchi در تلگرام در ارتباط باشید.

جهت عضویت در گروه رفع اشکال تلگرامی VIP با حضور استاد و ارتباط مستقیم با ایشان، بعد از فعال نمودن قابلیت «اضافه به گروه» از تنظیمات تلگرام خود، نام و ID تلگرامی خود را به آیدی @ShahinSagharchi ارسال نمایید.


* خرید قسطی:

در صورتی که مجموع هزینه‌ دوره‌هایی که قصد خرید دارید بیش از ۳ میلیون تومان باشد، می‌توانید در دو قسط و اگر بیش از ۵ میلیون تومان باشد، در سه قسط پرداخت و ثبت‌نام خود را انجام دهید (ضمنا افزایش مبلغی بابت خرید اقساطی اعمال نخواهد شد). برای خرید قسطی دوره‌ها با آیدی تلگرامی @ShahinSagharchi ارتباط بگیرید.

نمونه ویدیو کلاس