وبینار رایگان روش بهینه مطالعه ریاضی عمومی برای کنکور ۱۴۰۱ همه رشته ها(فاز دوم و سوم)

زمان برگزاری: پنج شنبه ۱۶ دی ساعت ۱۸ هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۳ ساعت

توضیحات

همایش آنلاین (وبینار) رایگان ارائه روش بهینه مطالعه ریاضی عمومی (فاز دوم و سوم) برای کنکور ارشد و دکتری ۱۴۰۱ کلیه رشته های فنی و مهندس، علوم پایه و MBA به صورت زنده و تعاملی و با هدف بیان صفر تا صد آنچه برای موفقیت در کنکور در این درس نیاز دارید، تعریف شده است. این وبینار در ادامه وبینار روش بهینه مطالعه ریاضی عمومی ( در فاز اول یعنی مرحله آموزش) است که ۱۱ شهریور برگزار شده و با لینک https://b2n.ir/t86444 می توانید به ویدیو و جزوات آن دسترسی داشته باشید

ریاضی عمومی ۱و۲ در کنکور ارشد و دکتری بسیاری از رشته ها جز سر فصل آزمون است که متاسفانه اکثر دانشجوهای رشته های مختلف خصوصا رشته های فنی مهندسی (عمران، صنایع، کامپیوتر، مکانیک، نقشه برداری، مواد، معدن و ...) نسبت به این درس توجه کافی را ندارند و غالبا از این درس در دفترچه آزمون خود عبور می کنند. در حالی که کسب درصد مناسب در این درس فرایند پیچیده و سختی نمی باشد و افرادی که به سوالات این درس پاسخ می دهند، مزیت رقابتی بزرگی (تاثیر فراوان تراز این درس) نسبت به سایر رقبای خود خواهند داشت.

در این همایش مراحل فاز دوم و سوم مطالعه این درس (مرور - تثبیت - تسلط - جمع بندی) به صورت دقیق و کامل تشریح خواهیم کرد.

مواردی که در این وبینار بررسی می شوند، عبارتند از:

- بررسی بودجه بندی سوالات رشته های مختلف
- بررسی فصلهای مهم تر در کنکور
- بررسی روند تکراری بودن تستهای ریاضی عمومی در رشته های مختلف
-ارائه منابع لازم و برنامه مطالعه پس از اتمام فاز اول(مرحله آموزش) تا کنکور(شامل حل تستهای تکمیلی، تستهای جلد دوم و سوم و مرور مطالب)
- پاسخ به سوالات دانشجویان

شرکت در این همایش را به کلیه افرادی که قصد شرکت در کنکور ارشد و دکتری ۱۴۰۱ رشته هایی که ریاضی عمومی را به عنوان یکی از سرفصل های آزمون در کنکور خود دارند، توصیه می کنم.

هر نوع سوالی در مورد نحوه مطالعه درس ریاضی عمومی برای کنکور ۱۴۰۱ و پیشنهاد برای وبینار را می توانید از طریق ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com مطرح نمایید.