جلسه اول کلاس نکته و تست آنلاین ریاضی عمومی(بیان نکات و حل تستهای تابع، حد و پیوستگی، مشتق و کاربردها)

زمان برگزاری: شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸‌ ساعت ۱۷:۳۰ هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۵ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و قابل دانلود است.

توضیحات

* اين کلاس جلسه اول از ۹ جلسه کلاس آنلاین نکته و تست ریاضی عمومی ۱ و ۲ و برای بررسی نکات مهم و کلیدی در قالب حل تستهای کنکور و بالا بردن مهارت تست زنی و افزايش سرعت تجزيه و تحليل و حل مساله و ایجاد ساختار ذهنی مناسب در برخورد با تستهای کنکور (برای مباحث تابع٬ حد و پیوستگی٬ مشتق و قسمتی از کاربردهای مشتق) تنظيم شده و برای دانشجویان کلیه رشته ها ( مدیریت کسب و کار MBA و صنایع ٬ عمران٬ مکانیک٬ کامپیوتر٬ مواد٬ نقشه برداری٬ ژئوفیزیک٬ ریاضی٬ معدن و ......) مفید است و سوالات حل شده در آن هیچ اشتراکی با کلاسهای درس و تست حضوری یا آنلاین نخواهند داشت.

* روش ارائه مطالب در جلسه اول رایگان کلاس نکته و تست :

۱. جزوه تستهایی که در کلاس حل می شوند٬ روز سه شنبه ۱۵ بهمن در پنل کاربری به صورت pdf قرار داده می شود. دانشجويان قبل از شركت در این جلسه بايد نسبت به حل سوالات مشخص شده در جزوه اقدام نمايند.

۲. در این کلاس مطالب درسی تدریس نمی شوند اما در هر جلسه ٬ با مرور درسنامه های لازم و یادداشت کردن نکات مهم در حین حل هر تست٬ همه سوالات مشخص شده حل شده و نکات لازم برای حل سوالات مشابه بیان می شوند.

۳. بلافاصله پس از برگزاری جلسه اول٬ جزوه تدریس شده (شامل نکات و حل سوالات نوشته شده در کلاس آنلاین ) در پنل کاربری دانشجو قرار داده می شود.

۴. فایل تصویری ضبط شده کلاس (به صورت ویدیوی قابل دانلود) حداکثر ۷۲ ساعت پس از برگزاری٬ در پنل دانشجوها قرار داده می شود. بنابراین اگر این جلسه را از دست دادید٬ به فیلم و اطلاعات جلسه اول کلاس دسترسی مستقیم خواهید داشت.

* تست های جزوه کلاس نکته و تست به صورت كاملا هدفمند به نحوی مرتب شده اند كه كليه نكات مهم در قالب حل تست مورد بررسی قرار می گيرند.


* شرکت در این کلاس به همه دانشجويانی که درس رياضی عمومی را يك بار تا قبل از شروع كلاس مرور كرده باشند٬ توصیه می شود.


* در صورتی که قصد شرکت در کل دوره نکته و تست (۹ جلسه و ۴۵ ساعت) را دارید از طریق لینک https://b2n.ir/027685 اقدام نمایید.(آدرس لینک را کپی و در "آدرس بار- نوار آدرس" مرورگر خود پیست نمایید.) یا برای دریافت لینک فعال به سایت www.m-aghasi.ir یا کانال @math_equation مراجعه نمایید.

هر نوع سوال در مورد این دوره را می توانید از طریق ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com مطرح نمایید.

نمونه ویدیوی کلاس آنلاین