جلسه اول آنلاین و رایگان درس و تست ریاضی عمومی- ویژه کنکور ۱۴۰۴(حد، هم ارزی، مجانب، برنامه مطالعاتی)

زمان برگزاری: شنبه ۶ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۴ ساعت ۳۰ دقیقه
از طریق برنامه‌ی ادوبی کانکت بر روی کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، موبایل و تبلت می‌توانید در کلاس در حال برگزاری شرکت بفرمایید.
فیلم این کلاس ضبط می شود و پس از برگزاری در همین صفحه قرار می گیرد.

توضیحات

۱. این دوره جلسه اول از ۲۲ جلسه کلاس درس و تست ۱۵+۱۰۰ ساعتی ریاضی عمومی ۱ و ۲ و مناسب برای رشته های مدیریت کسب و کار mba - صنایع - عمران -مکانیک - کامپیوتر- مواد- ریاضی - نقشه برداری- دکتری و..... در کنکور ۱۴۰۴ است .
در این جلسه فصل حد و پیوستگی ( صفحه ۶۱ تا ۸۴ از جلد اول کتاب ریاضی عمومی ۱ یعنی مفهوم حد، هم ارزی، بررسی هفت حالت مبهم و روشهای رفع ابهام آنها و مجانب) تدریس می شود. در انتهای جلسه هم راهنمای مطالعاتی درس ریاضی عمومی برای کنکور ۱۴۰۴ در فاز اول(مرحله آموزش) ارائه خواهد شد.
۲. جزوه خام این جلسه (شامل درسنامه و نکات و صورت سوالاتی که در این جلسه، تدریس می شود) ۳ مرداد در داشبورد شما قرار داده می شود که توصیه می شود قبل از شرکت در کلاس برای پیش مطالعه از آن استفاده نمایید.(صفحه ۲۱ الی ۳۰ جزوه خام).

۳. توصیه می شود قبل از شروع این جلسه ، ویدیو و جزوات تدریس رایگان ریاضی پایه ۱۵ ساعتی(۴ قسمت و ۹ ویدیو)  و کارگاه حل تمرین پیش مطالعه ریاضی عمومی را ملاحظه نمایید:

لینک ثبت نام رایگان در دوره ۱۵ ساعتی ریاضی پایه(۴ جزوه و ۹ ویدیو) 

لینک ثبت نام در کارگاه رایگان حل تمرین پیش مطالعه ریاضی عمومی

لینک ثبت نام در کلاس ها و کارگاه های ریاضی عمومی ۱ و ۲  

۴. بلافاصله پس از برگزاری این جلسه، جزوه تدریس شده (شامل مطالب تدریس شده و سوالات با حل نوشته شده در کلاس آنلاین) در داشبورد دانشجویان قرار داده می شود.

۵. فایل تصویری ضبط شده کلاس (ویدیوی قابل دانلود) حداکثر ۷۲ ساعت پس از برگزاری، در داشبورد قرار داده می شود. بنابراین اگر این جلسه را از دست داده اید، به فیلم و اطلاعات جلسه اول دسترسی مستقیم خواهید داشت.

هر نوع سوال در مورد این دوره و مشاوره برای مطالعه ریاضی عمومی ۱ و ۲ را می توانید از طریق آیدی تلگرام @math_admin77  یا ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com مطرح نمایید.